vrijdag 24 mei 2013

"Zeg mamaaaaa......"



"....gij hebt toch nog zo'n vogelstofke in uw stoffenkast he?"
( ze kijkt vragend, maar alwetend...)

Euh....ja.

"Wilt gij daar iets voor mij van maken?"
( zelfde blik als bij de vorige vraag...)

Euh...

"Ah ja, want eigenlijk vond ik dat ene stofke wel mooier dan dat andere he?!"
( de twee jongsten kregen een maaksel in't ene stofke, de smeekster van dienst in't andere stofke)

Euh.....

" Toe mama, een rokske!"
( kijkt met puppy-ogen naar mij....)

Euh....

"En dat stofke vind ik even mooi als dat ene vogelstofke, !"
( laat haar breedste glimlach zien....)

Allez, vooruit dan maar!
:)






Een kinderhand is rap gevuld!
...op 30 minuutjes om precies te zijn!
:)



Stof
Bird-C van Timeless Treasures

18 opmerkingen:

  1. zo schattig
    Hier wil de dochter geen jurken of rokken meer aan(ik hoop als het beter weer is dat ze dat terug wil).Ik heb dezelfde kapstokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat kun je natuurlijk niet weerstaan zo een blik.
    Het is weer een schattig rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo schattig dat ze het zo komen vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben ik jaloers op jouw energie! Ik heb zoveel ideeën, maar kom er gewoon niet toe ze uit te voeren. Je maaksels zijn allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zie het zo al voor mij...dan zijn ze onweerstaanbaar gewoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ze het zo vragen, kunt ge niet weigeren hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi rokje, daar zal ze heel fier op zijn ! Hilarisch hoe ze dat aan boord heeft gelegd !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel leuk dat ze jouw eigen maaksels zou waarderen, maar het is dan ook weer een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, ik zie het hele gebeuren zo voor me... geweldig hoe ze precies verteld hoe ze het vindt... en weer een prachtig rokje heb je gemaakt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen