woensdag 8 mei 2013

BEDANKT!






De postbode bracht vandaag wat leuks.....
Een pakketje met allerlei schoons van Sarah
( u weet wel, de winnares van de knopen RARA give-away)

Ze wilde mij absoluut een bedankje sturen voor hetgeen ik naar haar stuurde!
Ze moest dit natuurlijk niet doen, maar ik ben er wel heel erg blij mee!
:)

Een mooi lappeke stof....
Een gehaakte slinger ( die hangt al ergens op!)
Een lief boekje....
Leuke postkaarten ( o, ik hou van leuke postkaarten!)
...en prachtige knoopjes






En kijkt eens goed naar deze PRACHTIGE knoopjes?
( geen plastieken he!)


SMELT
:)

BEDANKT SARAH!



....
De postbode bracht nog iets leuks.....
Een pakketje van Hawthorn Treads...
TAXFREE!
:)
BEDANKT MENSEN VAN DE DOUANE!

Eigenlijk heb ik een online-stoffen koopstop ingelast....
EIGENLIJK!

En wat doet ne mens als je zelf geen stofjes meer mag kopen?
Ge laat anderen dat voor u doen!
:)

Mr Pateeke vond deze mooi genoeg om zijn VISA-kaart nog eens boven te halen!
Ze zijn van de Hipster-collectie van Robert Kaufman ...




Mooi he?
BADANKT MENEER PATEEKE !
:)

22 opmerkingen:

  1. En nu iets maken voor mr pateeke van deze mooie lapjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh, dat oranje stofje: ZALIG !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol, ge zijt bezweken... Allé, nog straffer eigenlijk, ge hebt Mr Pateeke laten bezwijken in jouw plaats. Ik moet duidelijk nog oefenen zunne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wat mooi. Telkens als ik denk dat ik nu wel genoeg heb zie ik weer mooie stoffen.... Misschien meneer D ook eens proberen zo lief te krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai waauw zeg, dat is wel heel erg leuk!
    En hele toffe stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn weer mooi!
    Heb je al een idee wat je ervan gaat maken? Of gekocht omdat ze mooi zijn?
    Ik heb 1 doos stofjes maar als ik dan iets wil maken vind ik toch dat ik er geen mooi stofje voor heb....dus ga ik dan speciaal kopen.
    Moet van mezelf nu ook verplicht uit de doos wat wegnaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop stofjes vooral omdat ik ze mooi vind....maar deze stofjes zijn volgens mij ideaal kussen-materiaal!
      En in het blauwe stofke zie ik ook wel een jurkje of rokske!

      Ik ben nogal een impulsieve naaister.
      Ik krijg plots een ingeving en wil daar dan meteen invliegen.....dan is het wel handig als je een uitgebreide stoffenvooraad hebt, je eigen winkeltje zeg maar!
      :)

      Verwijderen
  7. Wat een zalig stofkes! En zo'n schoon knoopkes seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer mooi stofjes. En door u zit ik ook al te giezen op amerikaanse stoffensites. Maar een bestelling heb ik nog niet geplaatst! Ik zal me vandaag in Mechelen eens laten gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, lijkt mij ideal voor kussens,ben benieuwd en de knoopjes vind ik prachtig en al de rest ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en dan zeggen ze dat de post afgeschreven is, maar wij weten wel beter! post kan je dagen goed maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, jij bent dus ook gezegend met een toffe vent. Ik ook hoor! Hij haalde voor mij ook al eens de kredietkaart boven om wat stof in te slaan. `t Is trouwens dankzij jou dat ik ook overzee mijn boodschappen doe ;.)
    Beeldmateriaal daaromtrend hier: http://villasepia.blogspot.ch/2013/03/american-shopping-fun.html
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke post en mooi stof... meer moet dat niet zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen