zaterdag 25 mei 2013

Nummerke van de dag 13



Eerst even een rechtzetting....
Een opmerkzame deelneemster aan den BINGO ....
....merkte op dat het getalletje op dag 11 niet 38 maar 33 is!
Sorry
SORRY!!!!
Vooral sorry voor al diegenen die 38 hadden en blij waren dat ze een cijfertje konden afvinken!
( maar misschien hebben zij ook nummerke 33.....ik hoop het zo!!!)
Mijn ogen werkten duidelijk niet goed mee dien dag!
( vermoeidheid!)
:(

Maar ik probeer het vandaag goed te maken met een TOPNUMMERKE!
( allez, dat hoop ik toch!)
;)


Handje in de zak...






Tadaaaaa....





27



13 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaa 27 heb ik zeg ! tis nie waar! oja toch wel :-) 38 of 33 whatever... die staan niet op mijn kaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lap.... 38 had ik, maar de kaart ligt nu niet bij me, dus hopen op 27 (volgens mij geen 33) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik vanaf morgen alle cijfertjes heb, kan ik binnen 13 avonden Bingo roepen... Inderdaad, nog maar 2 cijfertjes geschrapt :( .... Maar we wachten telkens weer vol spanning af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ik ook nog steeds maar 2 cijfertjes!!! Ik vind dat wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 38 of 33 maakt niet uit deze heb ik alle twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaaah voor mij is dat goed nieuws want ik heb nummerke 33!

    BeantwoordenVerwijderen