zaterdag 25 mei 2013

Ik ging nog eens winkelen....





....in mijn eigen stoffenkast,
en viste daar dit bloemenveld-stofke uit.
De gele variant van het stofke dat ik voor deze creatie gebruikte!








En ik maakte daar WEERAL een rokje van....
....bijpassend bij het eerder gemaakte exemplaar.....
Zolang mijn (kleine) kinders dit nog accepteren....kleed ik ze graag assorti....
NEE....geen Familie Von Trapp toestanden hier!
De gordijnen mogen blijven hangen!
;)





Aangekleed




Stof rokje....1057 Farm Meadob Flowers by The Henley Studio
(fabric.com)
Truitje...H&M

24 opmerkingen:

  1. Hahaha, de gordijnen mogen hangen :)

    Prachtig rokje. Het stofje is snoezig!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoontjes en prima om met z'n allen te gaan zingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had in romepertang bijna een gordijn mee.....zo een tof stofke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had dan toch voor deze ene keer niét naar je mams geluisterd, want volgens mij heb je spijt ;-)

      Verwijderen
    2. Natuurlijk heeft ze spijt....!
      ;)

      Verwijderen
    3. Ja, een groen geblokt stofke met rode bloemekes
      Maar het zou echt niet meer in de valies geraakt zijn.....

      Verwijderen
    4. Ik heb zoiets in mijn kast liggen!
      :)

      Verwijderen
  4. 't is mooi, en die kasten zijn nu toch al goed vol bij u hé? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....veel te vol!
      Maar 't is allemaal zo leuk en mooi om te maken!!:.
      :)

      Verwijderen
  5. mooi! en past perfect bij dat mooie gele truitje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die schone rokskes die manifesteren zich gewoon bij u peis ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan en leuk gecombineerd!!
    Ben eens gaan kijken op fabric.com en wil onmiddellijk bestellen. Maar ik heb geen ervaring met overzeese aankopen. Loopt dat vlot en moet je niet teveel betalen aan de douane?

    Groetjes,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met overzeese aankopen!
      De levertermijn kan gaan van enkele dagen tot enkele weken ( bij mij max drie weken) al naargelang de vlotheid van de verwerking bij de verschillende douane ( VS en België)
      Als je bij fabric.com besteld moet je ALTIJD douanekosten bijbetalen ( aan de man/vrouw van UPS bij levering .....je moet rekenen op 21% BTW + nog een extra transactiekost van zo'n €30,00. Overzees bestellen is dus wel interessant als je grotere hoeveelheden besteld.
      Wil je nu geen al te grote hoeveelheden bestellen, dan kan je beter eens bij Fatquartershop kijken....daar betaal je nooit extra douanekosten ( zij zetten op de verpakking dat de waarde van de inhoud maar 20 dollar bedraagt ...).... Je betaald 24,00 dollar verzendingskost per schijf van 9 yards. Het is dus het interessantst als je 9yards of een veelvoud daarvan besteld!
      De stofjes bij de FQS zijn wel iets duurder, maar toch nog steeds een stuk goedkoper dan hier!
      :)

      Verwijderen
    2. Thanx voor je volledige uitleg!! :-)
      Ik blijf er schrik voor hebben en zie de rompslomp er rond niet echt zitten. Alhoewel de stofjes 'adorable' zijn!! Misschien waag ik er mij in de toekomst nog aan. Nogmaals bedankt voor je vlugge en volledige uitleg!!

      Sofie

      Verwijderen
    3. Anders moet je een stofmaatje zoeken met wat ervaring met overzeese bestellingen......je helpt elkaar dan zo'n beetje!
      Je moet dan niet teveel stofjes ineens bestellen en je deelt de extra kosten!
      :)

      Verwijderen
  8. Hahaha... ik heb gisteren op een rommelmarkt een stofrol kunnen kopen voor 3 euro, met nog zeker 10 meter stof op ... en ik dacht ook meteen aan de Familie von Trapp :-) Fijn gewinkeld in je kast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 10 meter stof voor maar €3,00....wauw!

      Verwijderen
    2. Ik maak er binnenkort een eerste rokje van, als je het dan leuk vindt, mag je wel een stuk hoor, laat maar weten dan

      Verwijderen
    3. Benieuwd naar het stofje.....ik was al eens gaan kijken op je blog, om te zien of je je superkoop gepost had......
      ;)

      Verwijderen