maandag 6 mei 2013

GIVE-AWAY BINGO!!!





Omdat kadootjes geven immers heel fijn is....
En omdat kadootjes ontvangen soms zelfs nog fijner is....
Doen we nog maar eens ne keer een give- away!
:)

MAAR
Geen gewone give-away deze keer....
we gaan d'r een spelleke van maken!
Een GIVE-AWAY BINGO!!!

En om de teleurstellingen wat te minimaliseren.....
...krijgt deze keer iedere deelnemer al meteen een klein presentje!
( een kleintje.....anders ga ik failliet!)
;)

Een stukske LOVE -lint....
Of een stoffen magneet....
Of twee memokaart-magneetjes....
Of twee kleine lappekes stof ( net genoeg voor een ritstasje ofzo!)


Ge kunt NIET kiezen!
Alle enveloppen met bingo-kaart EN presentje zijn al dicht geplakt
....en wachten alleen nog maar op adres-etiketten






72 BINGO-KAARTEN
(geen 60 stuks ......ik vond er nog wat extra!)
:)
72 DEELNEMERS DUS

De 72 mensen die als eerste een reactie achterlaten onder dit bericht....
...die doen dus mee met deze BINGO GIVE-AWAY....
( vergeet ook zeker niet je adres EN Blognaam door te mailen naar...
Deborasluijs@me.com)

Allez, raprap......leest straks maar verder!!!
;)



.....
:)

Allez, komt ge terug verder lezen?


Vanaf volgende week maandag...
( dan zou iedere speler zijn eigen Bingo-kaart moeten ontvangen hebben!)
.....trekt een onschuldige kinderhand een willekeurig nummerke.....
Ik post dat nummerke elke dag ( zo rond 21 uur)
Wie een volle kaart heeft....
En als reactie BINGO! achterlaat....
die mag ( na verificatie van de kaart) een prijs kiezen uit de prijzenpot
LET WEL....WIE ALS EERSTE BINGO! ACHTERLAAT ONDER DE POST.....
....MAG ALS EERSTE EEN PRIJS KIEZEN
( logisch!)

We spelen door totdat de prijzenpot helemaal leeg is!
:)




En nu vraagt ge u natuurlijk af...
" waar vind ik dan die prijzenpot?"
AWEL, die wordt ook volgende week maandag bekend gemaakt!
( dat geeft mij rustig den tijd om er eentje samen te stellen....)

LET'S PLAY!
:)

119 opmerkingen:

  1. valt dat op dat ik achter mijn pc zat te wachten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. adres vind je in mijn olifant mail van vanmiddag ;)

      Verwijderen
    2. Neuh, dat viel HELEMAAL NIET op!
      :)

      Ja, ik heb je adres!

      Verwijderen
  2. Joehoe, ik doe mee!!! (en nu snel verder lezen! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee, zonder blog als dat mag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaaa BINGO!!! Mijn wekkertje heeft gewerkt :-) Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik doe graag mee! Wat een super leuk idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Nu heb ik het helemaal gelezen. Gij zij echt een zotte doos, ma zo'n tof idee :)
      Nu moet ik volgende week wel heel de week om 21.00 u achter de pc zitten, veels te spannend!

      Verwijderen
  7. Lol, geweldig, hoe kom je er op!
    Vandaar dus de jacht op bingokaartjes, count me in please ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je maakt mij nieuwsgierig, ik doe mee.
    Groetjes, Martine
    Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit bericht is van Rowan.....die reageert altijd op de give-aways, maar ziet haar reactie nooit onder het blogbericht verschijnen ( ik krijg die wel binnen via mail!....weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?)

    Maar eerst....
    Bij deze....Rowan, ook jij doet deze keer mee!
    Stuur nog wel even je adres via mail door!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat had ik ook in't begin. Sinds ik via Mozilla Firefox ga is dat opgelost. om een of andere reden lukte vanalles niet via internet explorer. heb er geen verklaring voor...

      Verwijderen
    2. Voilà Rowan.....misschien even de bovenstaande tip gebruiken?!
      :)

      Verwijderen
  10. Keitof, maargij gaat u blauw betalen aan postzegels
    Allé ik ben rap , maar nietrap genoeg om den eerste te zijn
    Ik zat hier pertang al een kwartier gereed
    Groetjes vee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa ik doe heel graaag mee met deze leuke bingo :)
    Groetjes Vera
    www.studio-hip.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, je gaat al arm zijn aan postzegels? Maar ik wil wel meespelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee, het was gewoon stressen hier op vakantie om de deadline te halen...maar ik ben op tijd.....we hebben het eten afgeraffeld en nu ga ik mijn man wat koffie geven..,.maar ik ben heel vrolijk van uw plan..
    Groetjes renee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ik doe ook graag mee! Ik mail je zo mijn gevens, super idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joepie, ik doe ook mee en ben zo te zien zelfs op tijd!!! En wat een superorginele give-away! Jij zou ook dringend eens een echte prijs moeten winnen, alleen al daarom :-)
    Mijn adres heb je vermoedelijk nog wel, en anders mail ik je die nog wel door (laat je dan effe iets weten?)
    Veel plezier alvast met de voorbereidingen, en beterschap voor de kindjes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee! Heel tof! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend! Ik doe heel graag mee!Ik mail je zo mijn gegevens door.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe niet mee, want ik heb nog maar juist iets gewonnen bij u. Maar ik vind het wel een supertoffe en originele give away. Ik ga natuurlijk wel meevolgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe heel graag mee! Ik zal je een mailtje sturen met mijn gegevens.
    Wat een zot en tof idee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar haal jij die geweldige ideetjes toch altijd?! Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat een give away. Echt ongelooflijk, je steekt er echt u werk in. Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een zot, maar supertof idee! Pure nostalgie, die bingo... Elke keer ons kleine handje die stoffen zak inging om een nummertje te trekken... Spannend! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Reacties
    1. Mijn bingokaart is binnen vandaag!
      wat is dit toch een leuk idee, heb nu al lol!

      Verwijderen
  24. Origineel! Geweldig! Onverwacht! Verrassend!
    (is de euforie duidelijk?)
    Vermits ik een spelfanaat ben, trekt dit me erg aan, uiteraard speel ik graag mee.

    Ben ik nog op tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh-oh - mag ik meedoen?? ja?? ja?? ja! :-)

    Ik mail m'n adres :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke vorm van give-away.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zaaalig goe gevonden!!!!!! Ik heb er zin in!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jij komt toch steeds superorigineel om de hoek! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Blijkbaar is er nog plaats... ik doe oko graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hopelijk nog op tijd de inhoud lees ik later :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh goodness.... ben ik nog op tijd zeg... hub achter de computer nee hè ! Zo tof ! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mailtje gestuurd en hopelijk kan ik nu deelnemen!! Woohoo!! Super initiatief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaa ik ben nog op tijd!! Ik doe dus ook heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaaa, ook nog op tijd, net thuis, direct achter de computer :D.
    Ik doe heel graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt een fantastische give-away trouwens! Jaja, ik heb eerst gereageerd en dan pas verder gelezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja ik doe ook graag mee!
    Als ik goed geteld heb kan het nog, je laat je lezers wel heel wat doen zeg! Kan het nog zotter? Echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gelukkig werden het er 72 anders kon ik niet meer mee doen denk ik

    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh wat fijn het zijn er 72!! Ik kan nog meedoen, te diep in mijn studieboeken gezeten en volledig 21:00 vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En als je wat in verzendkosten wilt besparen stuur je mijn bingokaart met die van Petit Pirates mee, dat komt dan hier ook aan :)

      Verwijderen
  39. Hallo, Ik hoop dat ik nog niet te laat ben. Supertof idee. Ik laat me graag verrassen en doe graag mee.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. joepie, net op tijd alle papierwerk gedaan om ook nog mee te kunnen spelen :-D


    superleuk initiatief trouwens, ik kijk er naar uit
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geween idee of ik op tijd ben want ik kan het niet goed zien op mijn telefoon want dat is het enige wat ik nu bij me heb op vakantie:). Leuk! En als ik nog op tijd ben hoop ik dat je mijn adres nog hebt want ik kan ook niet bij mn mail, hahaha. Kan t altijd nog aan mn vent vragen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je net n mail gestuurd:) Veel plezier met de trekkingen:)

      Verwijderen
  42. Was het even vergeten....maar er lijken nog maar 66 reacties en je hebt 72 envelopppen......als dat nog klopt doe ik graag mee :-)
    Al heb ik geen blog....kan het dan wel?

    Gr Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik doe ook graag mee, ziet er leuk spel uit

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik vrees dat ik te laat ben? Zat om 21u nog bij de kine...

    http://www.neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch nog op tijd, heb ik geluk dat je nog extra kaarten gevonden hebt...

      Verwijderen
  45. Ik denk dat we nog kunnen meedoen? Er zijn soms meerdere reacties van dezelfde personen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. In de hoop dat er dubbele reacties staan, waag ik toch mijn kans :D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super die bingo... Ik zet mijn naam er snel bij, wellicht kan ik nog meedoen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn kaart zojuist ontvangen! Super zeg, met grote dank ook voor de magneet! Nu wachten op de start ;-)

      Verwijderen
  48. Tedju, zo tof en ik ben te laat, snik!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. He jammer, te laat. Wel een super tof idee, ik ga het toch volgen, lijkt me heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik nu dat ik toch mee mag doen???? Voor de zekerheid mijn adres:
      Maryvonne de Reuver
      J. van Heemskerkstraat 15
      1272AW Huizen
      Nederland.
      Als ik niet meer mee mag doen geeft het niks hoor!

      Verwijderen
  50. Aah ook ik wil graag mee doen, te laat:(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of heel misschien met de dubbele reacties.... Hebben ik en de dames boven mij nog gelik(:

      Verwijderen
  51. en voor het geval er 20 voor mij zouden afvallen! Ik ben dus reserve nummer ..... (ai, tel kwijt) :-)
    veel plezier alvast, want bingo is FUN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Te laat - maar even goed veel plezier bij de bingo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Amai, te laat........Ga wel meevolgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. snif, te laat! Wel een heel leuk idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Balen! Te laat! Maar wel een superleuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Te leuk!

    Mag ik jou misschien wat opsturen?
    Gewoon voor de leuk? Omdat je zoveel weggeeft?

    Grtz Arike

    mail maar als je t n goe idee vindt :) (info(@)blijgemaakt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gewoon niet te doen... jij bent een vrouw uit de duizend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. He jammer dat ik niet meer mee kan doen... Had het laatst al (bijna) goed geraden en nu te laat... Wel een leuk idee trouwens!!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wow... wat leuk!! Mijn adres komt eraan

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Aan het aantal reacties te zien ben ik helaas te laat :( maar wel geweldig leuk bedacht zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Aaah te laat maar ik vind het idee super leuk!
    De volgende keer beter :) succes allemaal!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  62. dju toch, ik ben het helemaal vergeten, Aaron was nochtans voor één keertje op tijd in bed :-), veel spelplezier allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Te veel te laat zeker... zag dat je mijn blog kwam volgen, maar kon je blog nergens terug zien, omdat je blognaam met je naam is en niet met toertjes en pateekes, zoals ik google'de ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen nog kansen hoor....volgende keer ben je d'r vast bij!
      :)

      Verwijderen
  64. Hahahaha, wat een ge-wel-dig idee!! Ik ben natuurlijk ook te laat, heb een weekje blogland gemist, maar ik vind dit echt heel goed bedacht ;-) Heel veel plezier en let's BINGO!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. I would like to Bingo,too ;) please...a funny idea it is! Ines

    BeantwoordenVerwijderen