dinsdag 3 juni 2014

Trek je kind eens een ZAK aan!





Men zegt mij weleens dat mijn jongste toertje met alles staat...
....ja, zelfs met een zak aan haar lijfje zou ze er nog schattig kunnen uitzien.
Dus dat maakte ik als experiment...
.....EEN ZAK

Weliswaar met broekspijpen en diepe zakken
....maar het is en blijft een zak
...en ja, ze staat er dus schattig mee...
( men heeft dus gelijk!)
:)



Het idee is niet van mij,
het Nederlandse kinderkledingmerk JOTTUM bracht ooit zo'n zak-broek op de markt
en vroeg daar een €80,00 voor.
Nu ja, dat kan ik goedkoper zelf maken dacht ik zo!
Twee keer 75cm tricot aan €5,00/meter
Totale kostprijs....€7,50
( dat wil ik gerust nog aan een mooie zak uitgeven!)
:)







Aan de achterzijde sluit het broekpakje met een kamsnap,
totaal overbodig trouwens, 
....want zelfs gesloten kan je het gevalletje zo van haar schouders glijden!

De afwerking is verre van perfect,
...maar ik vermoed dat imperfectie toegestaan is bij experimentele naaisels?







Moeilijk om maar 1 foto te kiezen...
.....dus dat doen we ook niet!
:)


.'''met de tong uit de mond













Mijn toertje nam spontaan een slaap-pose aan...
Zou dat een hint kunnen zijn alla ' hou deze maar als pyjama mama!'

...waarschijnlijk wel.....
;)






Deze keer terug een teentjes-foto....







...en nog een vuile-tenen-foto,
gewoon omdat die zo schattig zijn!
:)





Stofje...vriendelijke inwijkeling






En die 1000 volgers en de bijbehorende give-away?
...we zijn er bijna
...we zijn er bijna
....maar nog niet helemaal!
( ik haalde al veel inspiratie uit jullie give-away-suggesties,
 maar voel jullie vrij om er nog meerdere te geven..
..mss zijn er wel meerdere prijzen te winnen?!)

62 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi!
    Ze staat echt met alles!
    Kan je wat meer uitleg geven over hoe je dit maakte? Lijkt me echt super comfi zo'n ZAKpak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal er nog eentje maken en er een fototutorial van maken....hopelijk wil de dochter meewerken!
      :)

      Verwijderen
    2. Ik wilde net hetzelfde vragen...�� Ziet er geweldig comfi uit. Koop die dochter maar een beetje om��

      Verwijderen
    3. Hello ... I absolutely love this outfit! Would you please share the photo tutorial with me? I looked, but I can not find it.

      Verwijderen
  2. knap! echt waar, zonder patroon? amaai, hoedje af hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. totally cute
    ik denk niet dat ik al een idee gaf, maar doe mij maar een speeltuinbezoekske in een park; you, me (de venten) en de hele rits kinders ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk comfortabel lijkt me zo! misschien een tutorial als give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! En inderdaad, ziet er comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, meer uitleg!! Ik broed al maanden op een broekpak maar ik weet niet hoe het aan te pakken.. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig!! en ja zo een schattig plaatje, zeker weten :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh....superrrr zo mooi idd. je dochter staat echt alles ;)
    En die 4de foto zo leuk genomen!

    Grtzz ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig zeg! En het grijze stofje geeft 'de zak' iets meer.

    www.jurkenenshirtjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe jij dat in elkaar geflanst hebt, want ik denk dat mijn tweejarig nichtje daar ook wel supermooi zou mee staan ! (hint ... hint ... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal d'r nen tutorial van maken Jo...:)

      Verwijderen
    2. Oh, ik heb er eentje van 3 die dat ook echt fijn zou vinden! Net als die leuke broekjes van laatst ;)...... Gelijk een hint voor de give away???

      Verwijderen
    3. Ge zijt een schat, Debora :-)

      Verwijderen
  11. jij maakt altijd zo'n toffe dingen! schattig... ook wel iets vr mijn julia denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dat al eens ooit tegen je gezegd, dat je Toertje zelfs met een zak leuk zou staan!! En ik heb gelijk!! Wat een adorable mopke is het toch!
    En leuke zak trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Opperschattig zelfs!! Dt zou mijn kleine meisje ook wel leuk vinden, spant niet en is lekker luchtig!! ik tel mee af naar de1000!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij is dit een topper bij je dochter.Vrij om in te spelen,lopen en eventueel te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooooooooooooooooooooooooh te leuk die zak hahahaha! Het ziet er echt heerlijk comfortabel uit maar ik ben toch bang dat zo een zak om mijn lijf geen potje zal zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zeg!!! Da zou mijn klein poppemieke ook wel leuk vinden. Joepie er volgt een tutorial ��

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze staat er inderdaad schattig mee. Ik vind je experiment super goed geslaagd. Ik ben in ieder geval FAN!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, een zak als kledingsstuk :) en inderdaad, ze komt er weeral goed mee weg! En we zijn nu wel de kaap van de 1000 gepasseerd hoor! Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben ook super enthousiast om te lezen da ter een uitleg en beschrijving van komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige zak seg! Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. HET ultieme bewijs dat uw toertje zelf in ne zak over straat kan. ;-)
    Tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil me aansluiten bij de eerste reactie: een tuto! een tuto! een tuto!
    Mijn pateeke zou hier ook schattig mee staan en als dat toch niet het geval blijkt te zijn, kan het idd nog dienen als zomerpyama :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil er ook zo eentje maken, ik ben vol spanning naar de tutorial of alleen al een simpel uitgetekend patroon-achtig iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk! Dit is wel een superdeluxe zak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jep ze staat daar schattig mee jong, da kind heeft een gave!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zag de foto op pinterest passeren en dacht: dat zal wel weer van zo'n duur merk zijn :-)
    Prach-tig gedaan, en alvast hoera voor de tuto-op-komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Yep, bij deze bewezen, ze staat met alles :-) Knap hoor, experiment geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig! (zowel het pakje als de dochter!)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gorgeous! waiting for the tutorial too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You can find the tutorial in the blogpost of 7 June 2014.....:)

      Verwijderen
  30. Excited to try this! A tutorial would be helpful and appreciated!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank God for Google translate so I am able to read your stunning blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It must be a very funny translation.... cause i'm using a lot of local dialect :)

      Welcome to my blog!

      Verwijderen
  32. Ik wil heel graag het patroon van de zak.... Is er al een tutorial?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil heel graag het patroon van de zak.... Is er al een tutorial?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi, I absolutely love this romper! Can you tell me if its for sale.

    Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik weet niet of je al gezien heb dat je photos door deze chinees bedrijf gebruikt zijn? http://www.ebay.com/itm/Toddler-Kids-Baby-Girls-Summer-Strap-Romper-Jumpsuit-Harem-Pants-Outfits-Clothes-/301991949705?roken=cUgayN Als het niet met jou toestemming is, hoop ik date je er iets aan kan doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja! Ik wilde je ook waarschuwen. Ik kwam op Pinterest de foto tegen (die ik direct herkende) maar inderdaad een link naar een Chinese eBay

    BeantwoordenVerwijderen
  37. These pictures are now used ALL over the internet. I just did a search & it comes up 2.4 million times for me on google. You should be getting more credit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know, it's crazy! I switched over on IG ( Debora Sluijs) and blocked a lot of sellingsites to avoid this...they use this pictures for selling their products. I don't mind if people share this pictures on Pinterest for inspiration as long as they don't use them for selling-purpose 😌

      Verwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi ik kwam deze foto gisteren tegen op Aliexpress waar ze dit broekje verkopen. Je dochter staat model... weliswaar onherkenbaar, maar ik herkende de foto meteen. Ik wil je gerust de prtscr bezorgen vh bedrijf ginder. liesbeth_stryckers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je vindt het eigenlijk vrijwel direct terug als je 'jumpsuit kids' ingeeft via de zoekfunctie.

    BeantwoordenVerwijderen