woensdag 29 mei 2013

Nummerke van de dag 17



Nog steeds migraine vandaag
( meestal duurt dat toch zo'n drie dagen bij mij...nog eentje te gaan dus!)
Ter afleiding deed ik wat voorbereidend werk voor vanavond...
....ah ja, want het is weer onze tweewekelijkse naaibijeenkomst!
:)

Ik vond nog wat effen tricots en ga daar nog wat comfortabele pyjama's van maken....
....niks speciaals, gewoon simpele slaapkledij!
En ik begon ook aan het knippen van vierkantjes voor een lappendeken.....
...jaja, ik ga ook overstag!
Ik zie zulke mooie exemplaren op andere blogs passeren.....
.....en ik heb echt wel veel rest-lappekes,
Dus.....
Knipknipknip...
Maar nu eerst........


Handje in de zak...






Tadaaaaa...





52



13 opmerkingen:

  1. Luck is on my side tonight. Mag wel op de vooravond van mijn verjaardag. Ik mocht nummerke vier afvinken, morgen mag ik dat ook nummerke vier afvinken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel moed en doorzettingsvermogen gewenst aan de onschuldige hand en de moedige blogster! Nog altijd 14 nummertjes te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nu ook al vier! Ben curieus naar uw lapjesdeken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben benieuwd naar uw lappendeken... in mijn hoofd ben ik ook al aan eentje bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen kruisje :-)
    Wat heb je een energie ondanks je hoofdpijn! Ik sta er echt versteld van.
    Hopelijk morgen dan echt over....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippie weer een kruisje erbij!
    Hopelijk ben je weer snel van je hoofdpijn af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op den duur begint ge toch te denken: 'Hoeveel van die nummerkes die ni op mijn kaartje staan zitten er nog in diene zak?!'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, en ze blijft die nummerkes trekken die niet op mijn kaart staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, mijn vijfde kruisje. Nog 10 te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. net wat achterstand ingelopen en een tweede kruisje kunnen zetten :-) Ik hoop op wat meer succes de komende dagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yes!! Ik heb nu mijn 2e vakje kunnen omcirkelen :)
    Veel beterschap met de migraine, hopelijk voel je je snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen