donderdag 9 mei 2013

Bijouterie....



Ik maakte nog wat hangertjes....
WEERAL met vogeltjes erin!
( tegen de volgende keer moet ik eens andere prentjes zoeken!)





Ook testte ik gisteren mijn onlangs aangekochte juwelenlijm....
Ik kleefde gewoon telkens een knoop op een oor-stekertje....en maakte zo setjes!
Simpel, snel ( heel snel).... En na een nachtje drogen ook nog goedgekeurd ook!
:)





...en nog knopen-stekertjes




'k Heb zelf geen gaatjes in mijn oren, 
dus waarschijnlijk ( NEE, zeker!) zullen deze allemaal weggegeven worden!

24 opmerkingen:

  1. Ik heb gisterenavond heel internet afgezocht naar een webshop waar ze juwelenmateriaal en materiaal voor cabochons te maken verkochten. Wat een toeval! Waar koop jij je materialen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikweet niet meer waar ik dit allemaal kocht ( lang geleden gekocht he!)
      Maar waarschijnlijk verkopen ze dit allemaal wel bij Bella Victoria!
      :)

      Verwijderen
    2. Kijk eens bij sillis, the beadmixer, bella victoria idd....

      Verwijderen
  2. Oei ik dacht hier een stapel stoffen te zien.....of is dat voor straks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :)
      Kan ik dat wel tonen?
      Gaat gij niet kei hard verschieten dan?

      Verwijderen
  3. Nee jong, het gaat mij niets doen !
    Slik........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schoon gerief zeg...
    Misschien moet ik me ook maar eens aan oorbelletjes wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Hier staan er ook nog op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon gerief! En vogeltjes zijn leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha je bent echt een grappig mens! En je hebt weer leuke dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb deze week ook al enkele oorbellen afgewerkt, was een tijdje geleden, maar het deed goed om nog eens een paar te maken.

    Ik post ze binnenkort op mijn blog :-)

    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe oorbelletjes !!!
    Juwelenlijm? Waar koop je dat?

    http://www.neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bella Victoria!
      :)

      Die lijm voor die hangertjes is wel andere....das Mod Podge clear dimensional magic....ik weet alleen niet meer waar ik die gekocht heb!

      Verwijderen
  10. Vraagje, kun je die hangertjes ook maken met een klein stukje stof ipv een papiertje erin, denk je??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb me dat ook al afgevraagd.....:)
      Ik denk van wel...maar dan moet de gekleefde stof eerst goed droog zijn vooraleer je de cabochon erop kleeft!
      :)

      Verwijderen
  11. Hallo ik vond je blog! Wat leuk allemaal :D Nu wou ik ook graag zo'n cabachon maken.. Maar weet niet goed op welk papier ik mijn foto zou afdrukken voor het maken van een persoonlijke cabochon?

    Kan je mij hiermee helpen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei.... dat weet ik eigenlijk niet! Ik denk ook niet dat het veel met je papier te maken heeft, maar wel eerder met je inkt ( inkjet if laserprint) de lijm mag de inkt niet oplossen dus die moet zeker droog zijn eerst. Verder denk ik dat het gewoon gemakkelijker is als je zo stevig mogelijk papier gebruikt.

      Verwijderen