donderdag 30 mei 2013

Heerlijke post.....



Een tijdje geleden zag ik op haar leuke blog labeltjes.....
.....ideaal om oorbellekes of iets anders kleins aan te hangen!
Op mijn vraag waar ze die pons gevonden had...
...antwoordde ze meteen....
Sterker nog, ze bood me prompt een lading labeltjes aan!
:)

De postbode kwam het pakje net afgeven....
Heel veel mooie labeltjes...
Een grote lap hele mooie retro-stof....
En een heel lief kaartje!

Ik moet jullie niet vertellen zeker dat ik SUPERBLIJ ben met deze HEERLIJKE POST!!!
...





Kijk nou toch eens....
...is dit niet geweldig!
Voor een stukje van de mooie stof heb ik al een bestemming....
.....maar dat zal je pas zien in een volgende blogpost !
:)



SUPERBEDANKT RENÉE 
:)

16 opmerkingen:

  1. suuuuuuuuuuuperlief ! En die pons... yep... daar moet ik toch ook eens achterheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn! Heerlijk genieten van zo'n tof cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het geloven dat je daar superblij mee bent! Wat een leuke post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief! Dat stofje is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke post! Hopelijk verzacht het de migraine een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! En waar kun je nu die pons kopen :-)
    En is je migraine al over?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijkt niet met een gewone pons te zijn gemaakt....maar met een cutlebug!

      Verwijderen
    2. .....en de migraine is al een stuk beter ( nog een beetje nazinderend...)
      :)

      Verwijderen
  7. Ahhh lieve Debora, wat een aandacht, het is te lief je woorden...DANK
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen