donderdag 2 mei 2013

Beeldmateriaal....



Hier wat fotomateriaal van het standje op de beparkte oplage in Duffel
Die blondine die ge daar ziet is mijn jongste zus Naomi....
( een heel creatieve duizendpoot....)

Hier ligt de kraam nog volledig gevuld.....
....het heeft er niet zo lang zo uitgezien!
GELUKKIG MAAR!
:)




Mooie kaarten
( gemaakt door zus Eva....)
Mooie knuffels en houten hertjes
( gemaakt door zus Naomi....)




....wat klein "goedkoop" gerief




Het was een fijne dag!
Het was een vruchtbare dag!


NEN DIKKE MERCI
:)

26 opmerkingen:

  1. Het was super!! Naomi ken ik goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu heb ik spijt dat ik niet ben langs geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig dat het wat te ver was. Ik had mijn goesting daar wel gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit ! Die buttons.... zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk z´n creatieve familie.Ben er zelf niet geraakt.Heb je nog een naaimachine hangertje over?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor!
      Je mag gerust eens binnenspringen, of als je liever hebt dat ik het opstuur?

      Verwijderen
    2. Top,past het dat ik dinsdag even langskom?

      Verwijderen
    3. Kom maar af....laat wel op voorhand even weten wanneer je ongeveer komt, dan zorg ik dat ik ZEKER thuis ben!
      :)

      Verwijderen
    4. tussen 10 u en 11 u past dat voor U ?

      Verwijderen
    5. Prima!
      Ik zal er zijn....tot dan!
      :)

      Verwijderen
  6. Het was in elk geval heel mooi gepresenteerd. Oké, al weer 10% meer goesting om mee te doen volgend jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een creatieve familie,zalig.Mooie en gezellig kraampje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige genen hebben jullie !!
    Superleuke spullen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er heerlijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie spullen! Hopelijk ben je tevreden met de opbrengst voor de schoendoosaktie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Supertevreden!
      Hopelijk loopt de rest van de actie ook zo voorspoedig...
      :)

      Verwijderen
  11. supermooi spulletjes precies! Leuk dat het zo goed verkocht heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke spulletjes, lieve mooie zus spijtig dat je zelf niet op de foto staat wil die super dame wel eens zien :)

    Zo fijn dat jullie dat doen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zo'n creatieve familie! Jammer dat het zo ver uit de richting was, anders had ik zeker wat van mijn gading gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een inspirerende kraam!! Logisch dat het niet lang vol heeft gelegen.
    Die magnetenbuttons vind ik echt super!!
    Jammer dat ik zo ver weg woon...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat het niet dichterbij was of ik had zeker niet kunnen passeren zonder iets te kopen!! Het ziet er allemaal fantastisch uit!!

    BeantwoordenVerwijderen