zondag 5 mei 2013

VOORBEREIDEN.....




Vandaag kroop ik voor enkele uurtjes op mijnen buiten-zetel
Met een grote oude wegenatlas
Een kartonneke
Een stylo 
Ne lijmstift
...en een schaar!







TEKENEN
KNIPPEN
PLOOIEN
PLAKKEN
( Ik deed het allemaal!)

Ik maakte vandaag....




Enveloppen.....
VEEL enveloppen.....




En waarvoor moeten die enveloppen nu dienen?
....
AWEL
Voor iedereen die wel te vinden is voor een spelletje .....
Voor iedereen die wel te vinden is voor ne plezante Give- away.....
Voor de rappen onder jullie.....
Voor de geduldigen onder jullie.......


Morgen
Om klokslag 21uur( dan liggen de meeste kinderkens al in bed!)
Dan lanceer ik een give-away spelleke.....
Maar
Alleen de 60 rapsten kunnen meedoen.....
Dus
RAP ZIJN HE!
:)

42 opmerkingen:

  1. Ja, lap, kon da vandaag niet :D... Morgen vergadering van school en om 21u is da nog bezig :D
    Veel succes aan iedereen morgen :D
    En de enveloppen zien er al heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest gij niet dringend een plaspauze nemen tijdens die vergadering?
      Zo om 20:58.... En natuurlijk moet uw iPhone ook net dringend uitgelaten worden!
      ;)

      Verwijderen
    2. Graag, maar ja, zonder iPhone (of mobiel internet) is dat een beetje moeilijk :D
      (of natuurlijk hopen dat de rest heel traag is, maar 'k betwijfel dat)

      Verwijderen
    3. Iemand anders inschakelen......ne partner, een familielid....?
      :)

      Verwijderen
    4. Aja, da's een idee :D, 'k zal proberen lief te kijken naar mijn ventje :D

      Verwijderen
  2. Haha.. je kan het toch altijd wel zeer spannend maken!


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen we hier al ergens voor de deur kamperen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehoe, ik kan meedoen! Leuke give-aways bij jou!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar je give away :) leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, mijn nieuwsgierigheid werd getriggerd. Ben eens benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nu zien dat ik dat niet vergeet... wel weer een superleuk idee, en spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! En ook fijn om u eens te zien op foto. Ik had een heel andere madam voor ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, lig nu al in den deuk...ben benieuwd se :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn geluk kennende zal ik er toch niet bij zijn... Daarom vraag ik heel lief -met een pruillipje ;-). Of je het patroontje van je enveloppe niet op t internet wil zwieren?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei...ik zou niet weten hoe ik dat moet doen?!
      Ik maakte een patroon naar de grootte van een loto-bingo kaart, niet echt een standaardmaat dus!
      Als je een echt patroontje wilt....tik dan op Google "enveloppe template" in en tik dan op afbeeldingen.......daar vindt je ontzettend veel voorbeelden en modellekes....
      Hopelijk heb ik je daarmee verder geholpen?
      :)

      Verwijderen
  11. Ja ok, ik denk dat ik morgen toevallig op dat moment wat moet internetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat genoteerd op onze familie-agenda!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hah, dit is een leuke! Poeh, jij bent lekker bezig geweest en ik ben zeer benieuwd waarvoor. Ik ben er morgen bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat word spurten na mijne laatdienst :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben erg benieuwd... tot vanavond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga daar toch een post-it voor op de kast plakken. Anders vergeet ik dat sowieso. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha wat leuk weer, ik ben benieuwd! En nu niet vergeten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai, je maakt het wel heel erg spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wacht spannend af! Ik heb er ook ene lopen. Ne give away, altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn lach glimt telkens ik jouw blog kom bezoeken, en deze avond kom ik dus nog eens terug om te piepen he:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. rap zijn is niet mijn sterkste kant. maar als ik eraan denk,... dan kom ik effe een spelleke spelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog net op tijd nog net op tijd! En er is nog plaats ;-)
    Count me n!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ow. Verkeerd gelezen. Over een uur dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @Rowan.....nee, ik krijg het wel binnen op mail, maar't verschijnt duidelijk niet als reactie op den blog zelf!
    Vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waar blijf je het toch halen, wat een originele give-away!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen