maandag 13 mei 2013

Weekendverwennerij....



Afgelopen weekend ging ik naar de sauna....
Nu ben ik helemaal geen fan van zweterige bedoeningen,
maar, van op tijd en stond een beetje welnessen ben ik helemaal niet vies!
:)

Mijn spieren hadden wat nood aan een infrarood cabine....
...de bloedsomloop werd gestimuleerd in de gewone sauna....
...de poriën werden verwend in de Hamam....
.....er werd gerelaxed in de jacuzzi....
....en een verfrissende duik in het zwembad maakte het plaatje compleet!

EN DIT ALLEMAAL UITERAARD IN DE PRIVESFEER!
.....want om samen met vreemden, 
.....of erger nog BEKENDEN in mijne pure rond te lopen....
Daar ben ik toch echt wel te preuts voor!
:)

Het was GENIETEN....
....en nu kunnen we er weer een tijdje tegenaan!
:)


12 opmerkingen:

  1. Dat is toch wel genieten hé! Nu en dan gaan mijn man in ik ook naar de sauna (bij ons dan wel een publieke sauna, valt best wel mee hoor).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat klinkt als genieten!
    Deze sauna ziet er mooi uit. Beetje ver voor dagje vanuit Nederland :-)
    Ga ook echt niet naar openbare sauna. Wij zijn nu 2x (1x per jaar in winter) naar de bruidssuite (nooit geweest toen ik net getrouwd was...nu inmiddels bijna 23 jr getrouwd...) van van der Valk in Middelburg. Voor €190 euro een hele grote kamer en een heel groot vierkant bubbelbad. De hele avond sudderen we dan daarin. De volgende ochtend nog een zeer overdadig en luxe ontbijt als afsluiter :-) ook heerlijk en gelijk een nachtje weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chris doet dat heel graag en af en toe ga ik wel eens mee.En dan nestel ik mij bij het haardvuur( met mijn haakwerkje)in mijne badjas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is altijd lekker op z'n tijd...knap je zo van op!!!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zaaalig hè! Deden wij vroeger heel vaak (wel nr een publieke, maar valt mee hoor, iedereen loopt in zijn blootje he, dus je bent niet alleen ;-)) maar nu met het meiske veel minder vaak helaas...nemen jullie de kids dan mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, natuurlijk niet!
      Gewoon lekker relaxen onder ons getweeën....
      En een publieke sauna deed ik 1keer....toch niet mijn ding hoor!
      Er waren daar echt van die mannen die kwamen om te loeren en ik voelde me echt niet op mijn gemak!
      Ik heb ook nogal een raar figuur....nogal magertjes ben ik, ik zie er wat anorectisch uit, maar ben het niet hoor!
      Ik eet zelfs behoorlijk veel, maar heb een ongeloof.ijk snelle verbranding....zelfs al voor naar de dokter geweest ( als mijn gewicht onder de 50kilo duikelde)... Maar die zegt " op de zetel liggen heel den dag en volle room drinken en frieten en chips eten!
      :)
      Als grapje natuurlijk, maar voor mij is dit echt geen lachertje!
      Als ik een dag minder eet door ziekte of zo, dan ben ik meteen 1 tot 2 kilo kwijt....frustrerend!

      Dus je begrijpt....mijn knokige lijf laat ik liever niet aan iemand zien!
      ;)

      Verwijderen
  6. Dat ziet er super uit, goed adreske om te onthouden. Ik zal dat eens doorsturen naar mijne schat (of misschien ook niet, en hou ik het als een verrassing)
    Blij te horen dat gij ook liever niet in uwen puren bekenden of onbekenden tegen het lijf loopt. Ik ben ook zo, als ik naar een sauna ga dan is het om mij te onspannen en met andere mensen erbij ben ik niet op mijn gemak, en is het dus niet relaxen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, de sauna.
    Bij sommige sauna's zijn er ook verplichte badkleding dagen/avonden. Zou je eens moeten informeren of die bij jullie in de buurt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd zalig relaxen, zo'n sauna-uurtjes met z'n tweetjes! Wij deden het in februari ook nog eens, en dachten toen: dat moeten we vaker doen! (ondertussen 3 maanden verder en geen werk van gemaakt, maar kom ;-) ) Ik heb het trouwens ook niet zo helemaal op van die publieke sauna's, ben ik ook een klein beetje te preuts voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen