dinsdag 28 mei 2013

Nummerke van de dag 16




Vandaag stond ik op met migraine....

....een pilleke gepakt,
.....mijne living opgeruimd,
.....buiten in den hof gewerkt,
( alle haagbegroeing gesnoeid......met de hulp van Toertje 1!)
.....een verfrissend doucheke gepakt....
.....'s Middags ne pyjama gemaakt terwijl mijn soep stond te pruttelen,
.....in de namiddag mijn lamellen afgestoft,
......rappekes naar de winkel geweest,
......gebakken krielpatatjes, kipfilets en witlofsalade gemaakt...
( en opgegeten....:)
......kinderkes gewassen, gepoetst, aangekleed ( pateeke 1 in de nieuwe pyjama!) en te bed gelegd
En tussendoor nog vier wasmachines gevuld 
Pffffff....

En nu EINDELIJK in de zetel....
...terug met migraine
( en terug een pilleke gepakt!)
....en nu een blogberichtje gemaakt en gepost( zo meteen he!)
Een blogberichtje ivm den BINGO!
:)


Handje in de zak....





Tadaaaaa.....




71



19 opmerkingen:

  1. ik wens je voor morgen een dag zonder migraine en een dag met minder was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap dat je dit nummertje uit het zakje haalt, die heb ik namelijk alweer niet ha! Hopelijk gaat het wel wat beter met je hoofdpijn, niks niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, als jij dat allemaal doet op een dag met hoofdpijn, dan wil ik echt niet weten wat gij dan allemaal doet als ge in form zijt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tussendoor was de hoofdpijn weg.....lang leve het pilleke!
      :)

      Verwijderen
  4. Jippie ik kan eindelijk meedoen met de bingo! Bedankt Arianne!! Heb nu 3 nummertjes, dus niet slecht ;-) Rot van de migraine hopelijk zakt het snel en wat een prachtige pyjama heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes!! Ik heb er inmiddels ook drie :-)
      Graag gedaan hoor!

      Verwijderen
  5. Goei pilletje! Mijn migraineweek komt er aan :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werkt niet altijd zo goed hoor.....de afleiding van't bezigzijn zit er vast ook voor iets tussen!
      Het tweede pilleke doet zijn werk al een heel pak minder....:(

      Hopelijk gaat in ni teveel last hebben!

      Verwijderen
  6. Ai toch, hopelijk morgen een dag zonder migraine!
    Vandaag weer niks, ik heb er ondertussen al twee mogen omcirkelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja!! Nr 3 doorgestreept :-)

    Ik krijg al hoofdpijn an wat je dan nog doet op zo'n dag.....hopelijk een goede nachtrust en morgen weer fris op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig zoveel doen op een dag! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, ik heb vandaag van belange zoveel niet gedaan als gij precies.....ik duim voor morgen een dag zonder hoofdpijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, super woman! Ik zat ook met migraine en mysterieuze andere symptomen :-/ ik ben dan ook thuis gebleven, maar wel precies ni zo veel gedaan...
    een examen afgewerkt, al m'ne was gedaan, wortelstoemp gemaakt, een nieuwe clutch ontworpen... te weinig echt nuttig eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch ook al veel hoor....zeker met migraine!
      Mijn hoofdpijn was overdag wel weg dankzij het pilleke....MET hoofdpijn kan ik praktisch niks doen hoor!

      Verwijderen
  11. Hoera voor pijnstillers! Hopelijk hebt ge er niet veel last meer van. Wel lief dat toertje 1 u geholpen heeft, of was het van 'moeten'? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet MOETEN nee, liever niet zelfs!
      Probeer maar eens bladeren bijeen te rijven als er een tweejarige aan de rijf hangt!
      ;)

      Verwijderen
  12. Supermama hoofdpijn bijna niet te geloven :)

    Hoop dat het beter gaat... bewonder je voor alles wat je doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, straf spul :-) welk pilletje pakt gij? Bij mij werken ze ni.

    BeantwoordenVerwijderen