donderdag 23 mei 2013

Naaisels der noodzakelijkheid....




Gezien onze slabbendragende kinders goed groeien....
.....maar hun slabben helaas niet meegroeien.....
....was ik genoodzaakt om grotere exemplaren aan te schaffen!
Maar met mijn zieke Toertje ben ik nogal gebonden aan huis,
...en gaat het winkelen er voorlopig niet van komen!


Maar laat ik nu toevallig wel wat slabbetjes-materiaal in huis hebben se....
Er werden er ( voorlopig) drie geassembleerd...
...eentje voor elke slabbendrager!
En van zodra ik terug kan gaan winkelen
( en biais kopen!)
...maak ik de rest van de serie af!
:)





Bijpassende biais en labels....



15 opmerkingen:

  1. Zo schoon weeral! En die labeltjes zijn geweldig. Waar liet je ze maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek even naar rechts op je blog en vond meteen het antwoord op mijn vraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat er niet veel dingen zijn waarvoor gij het gerief niet in huis hebt. :D
    Toffe bavetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik ook....zou wel eens een blik in die kasten willen werpen :-)
      Maar in ieder geval heeft ze dus geen baisband genoeg.....
      Leuke slabben! Aan de achterkant badstof oid?

      Verwijderen
    2. Nee hoor....gewoon 1 laag toile ciree en daar een biais'ke rond!
      Ideaal voor grotere kinderen ( om onder hun bord te schuiven) maar voor kleinere kinderen zou ik wel iets absorberende nemen zoals badstof of flanell ofzo....

      Verwijderen
  4. heel tof, kan ik ook gebruiken, en mooie labels waar laat je die maken als ik mag vragen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Turkije.....kijk eens in de rechterkolom bij " labels uit Turkije", daar vind je ook de link naar de Etsy-shop!
      :)

      Verwijderen
  5. Mooi! Ik heb nu al spijt dat ik niet meer van die lapjes toile cirée heb meegenomen toen ik in Mechelen op het Stoffenspektakel was. Je kan er zoveel mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar.....ik heb ook altijd spijt achteraf dat ik niet meer heb meegenomen!
      Maar ja.....dan weet je tenminste waar je naar moet kijken als je nog eens gaat!
      :)

      Verwijderen
    2. hier ook spijt! ik was toen zo hard op zoek naar iets dat ik niet vond dat ik nergens anders naar gekeken heb :/

      http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

      Verwijderen