maandag 6 mei 2013

Update....


Ik telde...
Hertelde......
En nog eens en nog eens.....


Iedereen die reageerde tot en met Laura ,die krijgen een bingo-kaart toegestuurd
( vergeet zeker niet je adres door te sturen indien je dat nog niet gedaan hebt!)

De drie dames die NET te laat waren...
...stuur jullie adres ook maar door!
Jullie krijgen dan wel geen bingokaart toegestuurd 
...ze zijn allemaal op, helaas!
Maar ik zal jullie wel een,kleinigheidje opsturen in ruil voor jullie adres!
DEAL?

:)

23 opmerkingen:

  1. Alles vooruit...die vierde ( Karen) mag ook nog haar adres opsturen voor een kleinigheidje......
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar gij bent echt een choeke
    Allé ik kijk uit naardebingo weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, dan toch een beetje geluk?!
    #ikspringeengatindelucht ;-)
    Dank je wel! X
    Adres komt eraan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent ook een gekkie!! (maar wel een lief gekkie ;-) )Ik was gewoon te laat, hoef je echt niet iets op te sturen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo super allemaal, ben even opgewonden als een klein kind :D Blogaward voor Toertjes & Pateekes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JAHOEOEOE, ik krijg toch nog een troostprijs, ha, ha.
    Ontzettend lief, mijn adres komt je kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat ik er toch nog bij zit :-)
    Maandag kan ik wel niet om 21:00 uur op de comp (afscheidsfeestje van zoon die 10 weken naar Canada vertrekt voor stage) maar dan kan er toch nog niemand binog hebben :-)

    Ontzettend leuke actie! Al vraag ik me soms af of in jouw dagen meer uren zitten dan in die van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gij zijt toch echt te goed voor de wereld he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This will be fun! En jij hebt toch ook een gouden hartje hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja? Ik denk dat ik toch nog bij de gelukkigen ben...jiha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joehoe, mijn bingokaart kwam daarnet al aan met de post! Zo snel! En ik kreeg er een stukje LOVE-lint bij :-) Bedankt, Debora!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan!
      De post en ik.....wij zijn dikke vrienden!
      ;)

      Verwijderen
  12. Ja hier lag woensdag ook de bingokaart in de bus. Met een super magneet!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bingokaart staat hier te blinken! wachten tot morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij ook boven op de kast, ik heb er zin in! Het envelopje was al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen