vrijdag 10 mei 2013

Swap-andere post....



Nog niet zo lang geleden kreeg ik een mailtje van haar,
...met de vraag of ik niet nog eens wilde swappen ?!
Een van mijn eerder verwerkte stofkes kon haar wel bekoren,
en ze wilde daar graag een ienemienie lappeke van ....
Zo'n klein lappeke is de moeite niet vond ik, 
....en het werd een iets groter lappeke en wat knopen ( ook die waren gewenst!)
:)

In ruil kreeg ik nen hoodie
( nee, ik kan dat echt nog niet zelf maken!)
...en ze stuurde als verrassing ok nog een glazen potje mee...
:)






Op dat glazen potteke heeft ze "Toertjes & Pateekes gezet...
Tof he?!
Dit mooie glazen potje komt bovenop mijn supplies-kast te staan....
...ik ga dat vullen met schoon dingskes!






En ook nog een heel mooi kaartje, ook door haarzelve gemaakt!
Creatieve madam die Sarah!
:)




BEDANKT SARAH !

.....



Nog leuke post kwam vandaag toe....
Een pakje van Patricia!
......u weet wel, diegene die een lading knikkerzakjes 'anoniem' opstuurde....
...en ze deed het toch WEERAL ' anoniem zeker?!
Maar ik herkende de spulletjes meteen!
:)






Zelfgemaakte kaartjes en gehaakte magneten ....





BEDANKT PATRICIA !
:)

10 opmerkingen:

  1. En ik ontdekte zojuist dat er in dat potteke ook nog twee kleine verassinkskes zaten....een badge en een theelichtje, allebei met ne leuke tekst erop!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over verwennen gesproken!!Mijn zakjes zijn ook op de post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof he, ik kreeg hier onlangs ook zo'n super pakketje van Patricia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, de titel van je blog op de glazen pot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. anoniem,ik had toch iets op de omslag geschreven!?Ik heb nog nagekeken voor ik alles in de omslag deed.

    Amai ,wat ne toffe hoodie en super mooi glasse pot.
    Top Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. altijd mooie post krijg je en wel verdiend dat zeker

    BeantwoordenVerwijderen