donderdag 3 oktober 2013

We geven NOG iets speciaals weg......



...nog iets dat ergens onderin een schuif lag te verkommeren !
3 retro slabben.....
( de print doet mij toch vermoeden dat het RETRO is)
Ik kan mij precies heel vaag herinneren dat wij vroeger zo'n soort slabben hadden,
...die werden dan door middel van 2 knijpertjes aan een lintje 
....rond de nek gehangen.
Ik kan mij natuurlijk vergissen ...
...misschien weet iemand anders wel hoe deze slabben bevestigt moeten worden?!

Ge kunt er natuurlijk altijd een biais'ke aan vast stikken
...of de stof gebruiken voor iets anders
( ze zijn behoorlijk groot!)






We doen er nog iets bij in dezelfde stijl....
Een stoffen kalender uit 1976.....
( uiteraard niet nieuw en dat ziet ge van dichtbij!)







Dus.....
Wilt ge deze stofkes in uw voorraad hebben?
Laat een reactie na onder dit bericht....
En morgen wordt de winnaar bekend gemaakt!

:)

21 opmerkingen:

  1. Jihaa! Inderdaad leuke retroslabben om bij voorraad stofkes....neenee niks daarvan om te gebruiken. Ons jongste kleindochter is net twee weken oud, dus hier komen ze van pas! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben al een hele tijd stoffen kalenders aan het verzamelen, wil er een deken mee maken. Dus ik ding graag mee naar de kalender ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef de kans aan andere blogsters. Het is iets te retro voor mij...
    Dus aan alle andere: VEEL SUCCES!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooie slabjes! Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke slabbetjes! M'n schoonzus zal het helemaal geweldig vinden. Ik doe dus graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waauw, zo'n schone bavetjes! Met een dochter van 10 maand, die nu zelf begint te eten, zijn álle bavetten welkom! =-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn pagaddertjes zouden trots zijn met zo'n kleurrijke slakjes rond hun nek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olala, ik doe graag mee, ik wil die kameel graag winnen!!!!
    (ik zie daar een fantastische applicatie in, en kerstballen of coasters in die rozetten)
    Fingers crossed!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh, jongens toch. Daar doe ik graag aan mee. Ik vind dat altijd spannend. Grtj

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grote slabben zijn een must! Ik ga ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, die zijn mooi!! Hoe krijg je het toch allemaal bij elkaar. Ik doe heel graag mee. en inderdaad een lintje met 2 klemmetjes zo horen die vast te zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw! Laat maar komen die retro-slabben! Hier twee smospotten die ze goed kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. inderdaad heel mooie slabbers...maar ik laat deze kans aan andere blogsters over geen kleine kinderen meer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mag ik nog meedoen??? Die kameel is super! En met 3 kleine pateekes komen slabben ook wel van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ow wowwwwww die slabben zijn zooo leuk!
    Zou goed van pas komen bij mijn 17 weken oude manneke...maar ook nog bij die van 2,5 :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooo!!! Die slabben!!!
    Count me in! Mijne smospot kan dat goed gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik, ik, ik! Ik zou zo graag de kalender uit mijn geboortejaar willen :-) Ik kan binnenkort eindelijk een naairuimte inrichten, die zou er heel mooi staan. We zitten bovendien nog altijd met smospotten aan tafel, ook al vinden ze zichzelf te groot om slabben te dragen. Prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen