maandag 28 oktober 2013

Nog meer....






....knikkerzakjes!
Deze werden gemaakt en naar hier verzonden door Elke Nys....
...en haar mama Marie-José 
Ze werden gemaakt voor de SCHOENDOZENACTIE 
LIEF HE?
:)




Weer veel kinderhartjes blij gemaakt!
Deze knikkerzakjes gaan trouwens naar Togo!
:)





Er zat ook nog een kadootje bij VOOR MIJ
Een superschattig mini-portemonneetje
EEN MACARON COIN-PURSE
Voor de link naar de handleiding kan je terecht op haar blog...
...allen daarheen!




Zie toch ne keer hoe schattig....
:)



Elke en mama Marie-José 
NEN DIKKE MERCI!!!
:)

22 opmerkingen:

  1. Die zakjes zijn super maar dat macaronnetje is echt helemaal het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een tof portemonneeke ! Ik heb zo het gevoel dat ge al vollen bak bezig bent er zelf te maken in allerlei stofkes.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor....hier is't naaisgewijs erg rustig....hier wordt GEPOETST!
      :)

      En....dat lijkt mij ontzettend tijdrovend gepriegel, niks voor mij dus!
      ;)

      Verwijderen
  3. De kindjes in Togo gaan blij zijn!
    Dat portemonneeke is echt megatof, zo lief ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar kan ik best die koordjes halen die ze gebruiken voor de zakskes? Of wat gebruik je daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de Action haal ik het Mara. 20m touw voor bijna gratis!!

      Verwijderen
    2. Ge kunt ook zo van die Zpagetti gebruiken.....verkopen ze ook in de Action voor een prikje!
      :)

      Verwijderen
    3. aaah! Geweldig! Op zoek naar nen Action.. Merci!
      Je hebt van mij ook nog het een en het ander tegoed hé, Debora..

      Verwijderen
  5. Super van die zakskes!! En dat portemoneeke.. ooh hoe schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Straf ook want ik maakte juist 5 minuutjes geleden reclame op mijnen blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldige reclame dan nog!
      Uw informatief ( en amusant om te lezen) praatje is geweldig!
      :)

      Verwijderen
  7. Super die pennenzakjes!
    Mijn moeder heeft ook nog 25 turnzakjes voor je genaaid maar zal pas volgende week zijn dat ik erom kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gij hebt toch een fantastische moeder he...die kindjes gaan ZO content zijn!!!
      :)

      Verwijderen
    2. het zijn er intussen al 30 zei ze vanmiddag aan de tel ;-)

      Verwijderen
  8. Ferm, Ik zal binnenkort ook is terug knikkerzakjes maken

    BeantwoordenVerwijderen