zaterdag 19 oktober 2013

HERFSTIGE GIVE-AWAY



...gewoon,
...omdat er al bijna 200000 pageviews zijn geweest op deze blog!
....omdat er al MEER dan 10000 keer een reactie is gepubliceerd!
.....omdat jullie mij massaal volgen!
met dien bloglovin erbij weet ik niet hoeveel volgers ik exact heb,
.....sommigen volgen immers zowel bij bloglovin als friends connect, 
anderen alleen bij het ene of alleen bij het andere....
Maar dat het er al veel zijn, dat staat vast!
:)

En daarom wil ik jullie nog eens een kadootje doen,
...een herfstig kadootje....
HERFSTIGE STOFKES!




De give-away omvat 5x 0,5 meter stof
Van boven naar beneden:

Flee Market Fancy ( Free Spirit)
Fun-C1503(Timeless Treasures)
Woodland Adventure Style
Rain-C ( Timeless Treasures)
Internology ( Art Gallery)





Een stapeltje HERFSTIGHEID



Veel succes aan iedereen die deelneemt....
De winnaar wordt volgende week zaterdag getrokken
( 26 oktober dus...)

:)

231 opmerkingen:

  1. Oh ik doe graag mee :) Wat een prachtige stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herfst...en hele mooie stofjes wat een leuke give-away,
    dol op stofjes dus ik zeg:
    gooi me maar in de hoge hoed,
    ik ga graag een gokje wagen ;)

    Fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, waar vind je toch altijd die leuke stofjes! Ik doe natuurlijk graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o de druppeltjes, die wil ik al lang. Proficiat met je 200000 views, dat wil zeggen dat je een super goede blog hebt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...nog geen 200000 he...bijna!
      En die druppeltjes, ja die zijn erg mooi...de grotere variant is ook erg leuk!
      Succes...
      :)

      Verwijderen
  5. Schöner Blog und tolle Verlosung...da versuche ich gerne mein Glück.

    Liebe Grüße
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me super leuk een herfstpakket in de bus te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw die zijn mooi!!! ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik mis nog herfstige stofjes in mijn kast, ik doe dus graag mee... *ik duim voor mezelf*

    En natuurlijk ook een proficiat voor jou: voor al je creativiteit, voor al jou toffe ideeën, je blogposts, je stofjes, orginele give-aways,... (en zoveel meer)...
    i love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke stofjes! Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wil ook zo graag eens een give-away winnen !!!! please !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke stofjes! daar zou ik dolgraag iets mee maken, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou doe ook graag mee...
    Sowieso alleen tricot hier op de stapel...op een paar lapjes katoen na
    En op al die blogs zoveel leuke ideeen van tasjes, etuien,doekjes etc etc
    Dus zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn! Ik doe mee! Het is hier trouwens altijd fijn lezen. Vandaar al die volgers...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave stofjes, ik doe ook graag mee.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu voel ik mij zo een heberige want ik win al zoveel en ik heb van u al zoveel gekregen, maar ik doe mee, al gewoon uit symphatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tegen een stapeltje herfstigheid zeg ik geen nee, dus ik doe graag mee... Enne; ik lees graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge, wat leuk! En lief van jou, dat je weer zoveel moois weggeeft! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedenavond.
    Heel graag doe ik mee.Vind de stofjes prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maar het is ook altijd zo leuk bij jou! Doe graag mee, ze zijn weer zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En niet alleen om je give aways;). Zooooveel inspiratie altijd, je ben niet bij te houden;)

      Verwijderen
  20. Zo mooi! Als ik niet win ga ik er zelfs enkele kopen denk ik, zo'n mooie herfstigheid! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor zulke prachtige stofjes waag ik graag mijn kans, I lòve de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awel ik waag mijn kans...en ik denk dat mijn frank gevallen is over je blognaam...dat wil waarschijnlijk zo ongeveer "taartjes en gebakjes" zeggen, volgens mij...of zit ik er nu weer helemaal neffers????
    ;-)
    Katrienx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, helemaal juist!
      En hier in Antwerpen zeggen ze ' juffra Toertjes' tegen een meisje dat een beetje ondeugend is en 'pateeke' tegen een jongen die ondeugend is

      Verwijderen
  23. Oo ja, graag! Vooral dat bovenste heeft al een streepje voor, want ik stond ooit op het punt om het te kopen en deed dat dan niet. Met andere woorden: spijt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo een mooie herfststofjes zie ik ook wel zitten... love it!

    http://mumendemiekes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Ik doe graag mee. Ik kan wel wat leuke dingen bedenken om te maken voor de kerstmarkt waar ik ga staan met LadybugenCo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, daarvoor waag ik graag mijn kans! Alleen al voor dat bovenste stofke. Schoon pakje. Nu maar duimen. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En zo zag de herfst er meteen wat vrolijker uit ! Ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo´n schoon stofkes, ik doe graag mee!
    Het verbaast me trouwens niet dat je al zo veel pageviews hebt, je maakt dan ook ontzettend toffe dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jajajajaja, ik waag ook mijn kans!!! zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo'n mooie stofjes die jij een andere eigenaar wil geven!
    Een dikke proficiat met al je volgers en pageviews, ik ben ook 'vaste klant' :o)

    Ik doe graag mee!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik wil ook graag meedoen.

    Groetjes Hendrikje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie stofjes, ik doe ook graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee! Omdat ik o.a. door jouw blog m'n naaimachine weer heb teruggevonden... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wauw zo'n mooie stofkes! Ik doe graag mee! Al maak ik natuurlijk geen schijn van kans tussen zoveel volgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige stofjes. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie kleuren, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuk die stofkes samen. Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De kans zal klein zijn, maar doe graag mee met de give-away, dan kan de herfst misschien ook een plekje krijgen bij de kindjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk! Ik waag graag een kansje voor deze herfstige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh wauw! ik sta al onderaan het lijstje, maar ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. yes please! Die stofjes roepen mijn naam! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt een superblog! Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Amai amai, weer zo'n schoon stofkes. Ik waag nog eens mijn kans.
    En zoveel pageviews, hoe zou dat komen? Omdat je een supertoffe blog hebt natuurlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Supermooie stofjes ! Ik doe graag mee x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. ik doe héél graag mee! wat een toffe kleurtjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. geweldige stofjes!
    ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw!
    Ik doe mee!
    Super dat je af en toe een giveaway doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. oh ja, prachtige stofjes, herfstig idd, projectjes teveel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met die mooie cijfers! En wat een super super super mooie stofjes! Ik ga heel hard duimen. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Stofjes blijven leuk om te krijgen! Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Natuurlijk, graag, heel graag zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jeetje alweer een give away! Niet dat ik dat erg vind hoor ;-)
    Ik waag dan ook weer graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooie stofjes! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ow stofjes! Ik ben er dol op, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik duim met al mijn duimen dat ik voor één keer iets win met een giveaway, want deze stofjes zijn zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wat een prachtige stofjes! Zeer herfstig. Ik doe heel graag mee en hoop dat ik ook eens win, al zal de kans weer klein zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Daar zou ik zoooo mooie rokjes mee kunnen maken! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. herfstig mooi.Ik wil ook eens iets winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wauw, zo'n mooie stofjes. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  60. super mooie stofjes, daar zou ik wel iets moois mee willen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ja, ik ga nu toch ook ne keer mee doen zene!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw wat een heerlijke herfstige stofjes :) love it. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wow, super tof, ik doe mee, ik doe graag mee, ik doe super graag mee, ik wil....echt winnen haha. proficiat met je knappe blog en zoveel bezoekers telkens weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd! Wat een aantallen! En wat een ontzettend leuke give away. Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe graag mee! Al is de kans op winnen klein ... maar we wagen onze kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. ik wil ook heel graag meedoen! Ik volg je blog net als vele anderen met veel plezier. Heel mooi!!

    http://sewbidoo.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mooie stofjes, zonder twijfel! (Eigenlijk heb je meer lezers dan volgers, denk ik. Ik heb nog steeds niet uitgezocht hoe je 'volger' wordt, ik vind het gewoon makkelijk om gewoon vaak mijn lijstje van favorieten af te lopen om te zien of er iets plezants te lezen valt en jouw blog hoort daar zeker ook bij.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed dat in het begin ook zo....:)
      Maar sinds ik een blogger-account aanmaakte krijg ik steeds een lijstje met blogs die ik interessant vind....en telkens er een nieuw beticht gepost wordt verschijnt dat in mijn blog-rol....handig!
      En nog een groot voordeel....je kan dan volger worden!
      ;)

      Verwijderen
  68. Mag ik ook op het lijstje?
    Ik ben verliefd op deze prachtige stofjes.
    Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. geweldige stofkes!! Ik kan niet anders als een kas wagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh wat een prachtige stofjes! Daar wil ik absoluut mijn kans voor wagen! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een fijne stofjes. Ik doe graag mee.
    En je blog is een grote inspiratie-bron van leuke ideeën en creatieve cadeau's.
    Zou zo graag willen weten hoe je dat met je tiental vooral elkaar krijgt om dat alles er ook nog eens bij te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Amai! Natuurlijk doe ik mee, zulke mooie stofkes! Van harte met al de volgers en de pageviews! Jij gaat heeeel hard!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. amaiamai ben hier al de ...tigste die reageert maar wil toch graag meedoen...om die mooie stofjes te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh, alweer zo mooie stofjes, ik waag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Prachtige stofjes.... wat ben je toch weer enorm gul! Ik zou er zeker wel een bestemming voor weten mocht ik ooit eens winnen.
    Ga vooral door met je inspirerende blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik waag m'n kans, 't zijn prachtige stofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ja zeg, jij blijft aan de gang. Mooie keuze weer. Ik doe natuurlijk graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Doe graag mee! Leuk die give aways, maar je moet ons niet altikd bedanken om je te volgen hoor. We doen dit graag. Een goed voorbeeld. Hopelijk heb ik ooit zo een leuke blog met volgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hè, daar zou ik nu graag eens iets voor de zoon mee maken, sie. Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hip,hoi, dat er nog veel posts en reacties mogen volgen. En tuurlijk wil ik een kansje wagen op die mooie actie. Fingers crossed.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik ben hier via-via beland (zo gebeurt dat wel vaker in blogland), maar heb me meteen volger gemaakt, want wat een leuke blog! Ik doe graag mee, het zijn echt mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik moet nog steeds wat wennen aan het feit dat de zomer passé is. Misschien lukt het met deze wondermooie stofjes wel !
    En dat je nog veel volgertjes en reacties op je leuke blog mag krijgen …

    BeantwoordenVerwijderen
  83. OOOh wat een prachtige stofjes. Die wil ik wel, haha. En zaterdag 26 oktober vieren dochter en ik onze verjaardag, dus dat zou een mooi cadeau zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Een stapel ideale stofjes in de sfeer van mijn favoriete seizoen! Ik doe (en lees) hier heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. jajajaja hier doe ik graag aan mee, zo'n mooi stofjes.
    nieuwe projectjes toeren al in mijn hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik ben pas bezig sinds september met een naaicursus. Ik heb nog echt niet veel stofjes, maar wel al veel dingen in mijn hoofd die ik wil maken. Dus stofjes altijd welkom!
    PS een zeer leuke blog om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hartelijk gefeliciteerd met die mooie cijfers. Ik vier graag mee. Het zijn prachtige stofkes, stuk voor stuk. En we komen hier graag kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. het is dan ook zeer leuk om je blog te volgen, je bent echt een SUPER dame. Graag doe ik mee voor de mooi herfststofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Een dikke proficiat! En ik doe weer graag mee! Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh leuk!!
    Voor die prachtige herfststofjes doe ik zeker graag mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ohh er zitten zulke mooie bij!!!! Ik hou van herfstkleuren! Leuk weer, je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mooi! En of ik graag meedoe....
    Groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. O! Wat een mooie stofjes! IK DOE MEE! Daar kan ik zeker iets leuks mee doen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ooooooooh wat een gave stoffen zeg, geweldig. Ik waag een kansje, net als de andere 432 waarschijnlijk hahaha! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Manman, ik moet al serieus scrollen om mee te mogen doen. Hoe meer volgers, des te minder kans ik maak... Het is een beetje een dubbel gevoel dat jij zoveel volgers hebt... :) Proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Van deze herfststofjes word ik vrolijk. Ze maken het herfstweer ook net iets vrolijker! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Dat zou echt super zijn ... doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  99. En hup ... ik waag ook mijn kanske ... héél klein kanske hihihi :-) Om al dat fijns van het bloggen mee te vieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Man, zoveel reacties, 't is dan ook de moeite! Ik wil zeker mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe mee want zie hier al 5 leuke rokjes in voor mijn kleine moppie

    BeantwoordenVerwijderen
  102. yes nu kan ik eindelijk is doelbewust meedoen aan een stofkes giveaway. ik volg namelijk al een dikke maand naailes en, het is fun fun fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. weeral een prachtige combinatie! ik doe graag mee :) het herfst- en winterseizoen kan me net iets meer bekoren dan de lente en de zomer...ik associeer dat met knusheid, gezelligheid, warmte, relaxen, lui zijn, gezellige etentjes, kaarsjes, ... dit pakketje pas perfect bij deze eigenschappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Super zeg! ik wil mijn kans ook wel wagen :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Een stapeltje herfstigheid is altijd welkom. Mijn favoriete seizoen en ik ben jarig in de herfst. :p
    Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. amai zo mooie stofjes ik waag mijn kans ook is super

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Zo'n stapeltje herfstigheid zal mijn kniptafel met veel plezier verwelkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Zo'n mooie stofjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wie niet waagt, niet wint! Ik doe graag mee, de projectjes dansen al in mijn hoofd bij het zien van deze stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Je bent een 'krak' in alles wat je doet en onderneemt. Stofjes hebben we nooit genoeg, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Gefeliciteerd met de bijna-mijlpaal, en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Waauw, wat een prachtige stofjes... Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik volg u met veel plezier !! En dit prachtige pakketje win ik graag met veel plezier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. wat een toffe give away.
    Mijn nichtje en dochter zijn net aan het leren naaien en plunderen mijn stoffenvoorraad.Wat aanvulling zou fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik doe ook graag mee! Ik volg je via bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik doe ook mee, met zoveel volgers is het pas echt spannend om mee te doen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  117. wauw! Ik doe heel graag mee (al lijkt mijn kans nu wel al miniem dat ik win...) Maar ik kruis mijn vingers, want ik kan nog wel wat winterrokjes en sjaaltjes gebruiken! .. ik ben trouwens een vaste lezer hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Je blog is dan ook de moeite om te lezen en te volgen!! Ik wil graag meedoen. Grtj

    BeantwoordenVerwijderen
  119. waauw, weer prachtige stofjes. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. zo veel leuke ideen met deze mooie stof. Gewoon omdat de herfst de mooiste maanden van het jaar bevat, de bomen maken zich klaar, de padestoelen schieten uit de grond en de zon staat heerlijk laag aan de hemel. Hoe mooi kan de natuur zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Mooie stofjes! Ik doe graag mee! En ik maak reclame hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oeh ja ik doe mee zene, heel graag zelfs! Herfststofkes kunt ge nooit genoeg hebben! (En ik ben blijkbaar een herfsttype dus dan zeker niet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Goed bezig die Juffra Toertjes!
    Op deze mooi herfstdag waag ik ook graag mijn kans, ben verliefd op dat bovenste stofje!

    www.billiepop.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Amai, doe natuurlijk mee hé!
    Ik volg al een tijdje deze blog en... WOW

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wow stofjes van zo'n veelbezochte madam. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik plaats hier zelf een berichtje in naam van Inge Schenkels, die wel volger is...maar haar reactie niet geplaatst krijgt ( wel via mail!)

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Supermooie stofjes! Ik heb al ideetjes, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wauwh! Zoveel moois!
    Ik doe graag mee...
    Ik zal een linkje op ons blogje plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ach, niet geschoten is altijd mis he!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Alweer zo'n leuke stofjes! Ik doe mee, al is de kans dat ik win niet zo groot als ik al die reacties hier zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ooh, ik doe ook mee, ik ben dol op herfst. En op stofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Beter 1 kans (op de zoveel) dan geen he, dus we gaan ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik waag mijn kans! Er moet toch ooit een eerste keer zijn dat ik eens iets win... En zo'n prachtexemplaren! Proficiat met je uitstekende cijfers, doe zo voort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Ik probeer nog eens, geweldig mooie stofjes voor mijn droom lappendekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Die stofjes zie ik ook wel zitten. Ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ik doe ook graag mee! Wat een prachtige give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een toffe stofkes! Ik doe ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wat ben je een inspiratiebron voor beginnende naaisters als ikzelf. Je gaat me soms zelfs wat te rap. Zoveel ideeën! Ik heb nog inspiratie tot 2020 :-). Dus die stofkes komen zeker van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Tjee, krijg bijna een 'muisarm' van dat naar beneden scrollen. Zie dat ik nummertje 164 ben....wauw!! Doe graag mee, zal een linkje op m'n blog plaatsen.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  140. naar goede gewoonte is het hier weer een overrompeling, maar ik waag toch graag ook een kansje, want wie niet waagt, niet wint zei ons moeder altijd :-D
    en zo een schoon pakketje wil ook wel winnen, daar heb ik niks op tegen

    ahja, proficiat trouwens he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik ben helemaal weg van het oranje stofje met vogeltjes, zo lief! en zo zie je maar dat herfstkleurtjes eigenlijk supermooi zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. super leuke blog om te lezen, ik doe graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  143. oh wat leuk, volg je blog trouwens al een tijdje, altijd leuk wat je allemaal maakt !! wij doen dus heel graag mee voor die mooie stofjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik volg je naaisels graag ;) en waag nog eens mijn kans op je leuke give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wel, ik ga het ook maar wagen...mijn klein waterkansje tussen zovéél reacties! Hoe kan het ook anders? Jouw blog is ongelooflijk boeiend, telkens weer word je bij een bezoekje hier getrakteerd op een scherm vol creatief moois! En zoals zovelen vraag ik me dan af hoe je het allemaal voor mekaar krijgt met zo'n druk gezin! Petje af, hoor! Veel succes nog met al je ideetjes én proficiat met zoveel blogvolgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Echt leuke stofjes, helemaal mijn ding...en dus doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik ga ook mijn kansje wagen, want dit is wel weer een super leuke give -away! Wie niet waagt, niet wint ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Oké ik doe ook mee, na twee menute naaarbenehe scrolle, was da seg.... Hoe krijgt Gé al da volk op uwen blog, k zen jaloers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Mooie stofjes!!! Ik volg je blog al een tijdje, ik doe dan ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Bewonderenswaardig zoveel volgers. Ben er best wel een beetje jaloers op hoor. Hoe doe je dat toch?
    Maar eerlijk is eerlijk je hebt een leuk blog, je schrijft leuk, maakt leuke dingen en je schrijft heel vaak. Dat maakt volgen ook wel leuk natuurlijk. En dan ook steeds van die mooie give aways...count me in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Zo'n leuke blog en zo'n leuke stofjes, daar doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Allé maar ziet ge wel : gij zijt een natuurtalent !
    En op vele vlakken ... want een toffe blog die je blijft volgen, heeft niet alleen prachtige creaties nodig .
    Maar ook leuke tekstjes , originele ideetjes , een toffe lay-out , een scheutje zelfrelativering ... en een groot hart (wat een give-away !) .
    Ik vind het heerlijk te lezen dat je naast je vijf kids en je vele pleegschatten nog de tijd en de ruimte vindt om creatief bezig te zijn .
    En stiekem ben ik gewoon zo blij van een compagnon te ontdekken die zelfs 5+ kids groot brengt :-)
    Mocht ik als bij wonder de stofjes winnen ... ik hoop dat ik er op een dag durf in te knippen , haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Zoveel volgers, lezers, bewonderaars... terecht want zoveel leuke creaties en dat met zoveel volk in huis!!! Ik doe men hoed af!
    (en ik doe ook mee voor die schoon stofkes, natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Wat een prachtige stofjes! En terecht zoveel lezers, je hebt een superleuke blog! Ik waag een kansje....

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Wat een mooie herfstige stofjes. Ook ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Oooh. Net genoeg voor herstige hemdjes! :-D Als dat geen mooie alliteratie is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ideaal als compensatie voor de stofjes die ik zelf weg geef dus ja ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Heel mooie herfstige stofjes! Ik waag ook mn kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. leuke combinatie van stofjes! ik waag ook nog graag eens een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Hier ook zo'n trouwe lezer, die nog niet volgt. Moet dat toch eens uitzoeken! En natuurlijk doe ik graag mee voor deze give-away. Zie er al mooie projectjes in...

    BeantwoordenVerwijderen
  161. ooooh ik wil hier ook graag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ook ik ding graag mee voor dit herfstpakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. leuk hoor, ik waag graag mijn kans. Zo leuk zou ik zelf de stofjes niet eens bij elkaar kunnen zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Oh, Ik doe graag mee ... Zo'n vrolijke herfstige stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Zo leuk! ik doe graag mee. Lapkes herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Wauw, zoveel pageviews, zoveel reacties en zoveel deelnemers aan deze give away. En ook ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Waauw, I'm in! Ik zal er iets mee maken dat ik op jouw blog ontdekt heb, een herfstkoffertje bijvoorbeeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  168. ik doe ook weer graag mee, helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  169. EINDELIJK zit ik eens achter mijn pc en kan ik mee doen aan één van je give aways, yes! Ik zie je posts altijd op mn gsm en dat werkt dus voor geen meter om daarop te antwoorden ;-)
    Proficiat met je blog, gewoonweg super om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. amai, wat een reacties al zeg, de oranje vogeltjes zijn mijn favorietje :) ik doe graag mee aan de give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Ooohhhh, zo'n mooie stofjes! Die herfsttinten vind ik echt super!
    Ik neem dan ook graag deel (niet dat ik ooit iets win, maar het misschien is dit dan de eerste keer ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen