dinsdag 1 oktober 2013

Een paar daagjes blogstilte....



...niet omdat ik dat wil hoor!
Ik wil nog vanalles maken en met jullie delen,
maar al mijn tijd wordt momenteel opgeslorpt door iets anders...

Pateeke 1 werd vannacht met spoed opgenomen in't ziekenhuis
Acute buikpijn, koorts en serieuze ademnood.
Afgelopen nacht lag ik dus samen met mijn zoon op pediatrie...
:(

Ze zijn nog aan't zoeken wat er juist mis is....
De onderzoeken brachten niet echt veel duidelijkheid!
Hij is nu een middagslaapje aan het doen...
...en ik repte me naar huis om een valiezeke in te pakken en een douche te nemen.
( nu komt dat schoon koffertje nog eerder van pas se...;)

Dus
Een paar dagen geen beweging op deze blog ....


Ook op de post geraak ik nu moeilijk,
dus iedereen die nog een pakske van mij verwacht......
...effekes geduld please!


Barbara en Louise,
sturen jullie mij nog je adresgegevens door?

X

58 opmerkingen:

  1. hopelijk niks te erg ... spoedig herstel !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schrikken zeg!! Heel veel sterkte en een knuffel voor je kleine ventje, hopelijk knapt hij heel gauw op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een schrik. Heel veel sterkte en hopelijk weten ze snel wat de oorzaak is en mag hij snel naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte, hopelijk vinden ze het snel en is er een oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat vervelend. Sterkte. Hoop dat je snel weer thuis bent met je mannetje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hij snel terug beter mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai, ai, niet leuk voor jou pateeke ;(
    Hopelijk vinden ze gauw de reden van zijn ziek-zijn, veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte en hopelijk snel duidelijkheid over wat er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, das niet niks...heel veel beterschapkes en hoop dat jullie kereltje snel weer opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gauw beter worden hé pateeke 1! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach nee, niet leuk voor je manneke (en voor jou). Hopelijk knapt hij snel weer op. Enne.... je blog is nu toch even niet belangrijk hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hopelijk vinden ze snel wat hij heeft en dan is pateeke in 1 2 3 beter.
    Heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh :( veel beterschap! hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en kunnen ze hem snel beter maken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel beterschap voor je zoon hoor! Dat ze snel de oorzaak mogen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat Pateeke 1 snel terug de guitige durfal mag zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei, niet zo'n goed nieuws !! Veel succes alvast !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! veel beterschap in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ai ai ai, hopelijk ontdekken ze snel wat het was en was het niets ergs....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Das niet zo'n leuk nieuws! Hopelijk weten jullie snel meer... Alvast veel beterschap aan je pateeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei, da's schrikken. Nu maar hopen dat ze gauw vinden wat er mis was, zodat je gerust kan zijn. x (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hopelijk komt er heel snel duidelijkheid ! Veel sterkte en veel beterschap voor je pateeke !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopelijk komen jullie snel te weten wat er scheelt.
    Veel beterschap voor je pateeke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jeetje, dat is niet zomaar iets. Heel veel sterkte gewenst met de situatie en een spoedig herstel voor je kindje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dt is schrikken. Hopelijk is hij er snel weer bovenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hopelijk snel duidelijkheid... neem voldoende rust want ziekenhuizen met kinderen zijn slopend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend schrikken voor jullie zeg en grote zorgen! Heel erg sneu voor de kleine knul. Hij heeft je nu extra hard nodig. Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ow, ik duim voor niets ernstig. en dat ze het snel vinden wat er aan de hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oei seg,hou ons op de hoogte en veel beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeioei! Hopelijk niets al te ernstigs en kan lief Pateeke snel en wel terug naar huis! Veel beterschap voor dat kleine ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. o wat vervelend voor jullie! Heeeeel veel beterschap gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oww, véél beterschap!!! Ik duim dat hij gauw weer in orde is!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Veel sterkte voor jullie allemaal - ik denk aan jullie!

    Liefs, Kristien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hopelijk zijn jullie beiden weer snel thuis! Beterschap aan pateeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hè wat akelig. Sterkte en beterschap voor jullie kleine schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ach, dat klein schaapke! Veel beterschap gewenst en hopelijk zijn jullie gauw terug lekker thuis... Hopelijk kan mr Pateeke jullie huishouden recht houden ondertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oei, ik hoop dat hij snel weer beter is, als ik iets moet doen, laat het weten hé! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooh nee, 't is te hopen dat ni te erg is! Veel beterschap gewenst voor 't pateeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, niet fijn, soigneer da ventje maar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oei, dat is maar niks... Verzorg hem maar goed, veel beterschap !
    Ik had mijn adres al gemaild naar je gmail-adres.. Ik doe het nog eens over. Maar niks dringends hé

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit adres gebruikte ik : deborasluijs@me.com. Niet juist ?

      Verwijderen
  40. Ach jeetje, hopelijk weten ze snel wat hem scheelt!
    Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ach wat een schrik...hopelijk snel duidelijkheid ..en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Veel beterschap en hopelijk niets te ernstigs.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oei dat is minder. Veel beterschap aan Pateeke 1!! Hopelijk is het niets ernstig en weet je vlug wat er aan de hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oei, heel veel beterschap.
    verwen en vertroetel hem maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen