vrijdag 11 oktober 2013

Kadootje op maat....



Pleegtoertje 2 heeft weeral een slaapfeestje
( deze keer is er toestemming van de jeugdrechter...JEUJ!)
De jarige is haar beste vriendin,
...het kadootje werd dus met veel zorg op maat gemaakt....

Lievelingsdier: kikker
Lievelingskleur: fluo
Lievelingseten: snoep
( hoera voor de ingevulde vriendenboekjes!)


....drie trefwoorden in 1 kadootje verenigd
:)





Herfstige hangers....
( ja....volgens pleegtoertje 3 MOESTEN het absoluut hangers zijn!)





Ne petit-pan pennezak met inhoud....
( door de jarige gezien op het vorige feestje en nu dus ABSOLUUT op de wishlist!)





.....en tot slot een gevliesofixed boekske
Met de uitdrukkelijke wens...."een fluo groene snor erop alstublieft...."





JA
De kinderen van tegenwoordig weten heel goed wat ze willen....
.....gelukkig lag de uitvoering van't pakske nog binnen mijn mogelijkheden!


33 opmerkingen:

  1. Oh wat fijn dat het mag! En oh oh oh wat heb je weer een geweldige cadeautjes uit de mouw geschud. Dat kikkerpotje is he-le-maal geweldig ! Iets om te onhouden ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal de jarige wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allee, dan zijn die vriendenboekjes toch nog ergens goed voor. Ik ben altijd zo content als Dennis (kleuterklas nog maar) er weer een mee heeft, not.
    Alles bijeen is dat een heel schoon kadootje, me dunkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die kikker op de pot! Heb je dat gespoten?
    De jarige zal vast heel blij zijn met al deze verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst op een dekseltje gekleefd met secondenlijm ....dan een primer erop gespoten en afgewerkt met 2 lagen fluo verf ( ook spuitbus) van de Action.......

      Verwijderen
    2. ow dank je voor de tip! Dat heb ik in huis, nu nog droog weer zodat ik naar buiten kan!

      Fijn weekend!

      Verwijderen
    3. Ik heb in mijn kelder een geïmproviseerde spuitcabine gemaakt met een kartonnen doos die ik langs 1 kant heb opengesneden.
      Het deksel met diertje erop zet ik op een leeg blikje, zodat ik overal goed bij kan ( en zo blijft het ook niet 'plakken' aan de ondergrond)

      Verwijderen
  5. Super dat pleegtoertje toestemming kreeg !
    Het cadeautje is top, het vriendinneke gaat content zijn!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Euh... ik ben binnenkort jarig en ik zou graag... ;)
    Amai, niet alleen uw kinders zijn met hun poep in de boter gevallen, hun vrienden ook! Leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet al wat er op uw verlanglijstje staat.....KNOPEN,KNOPEN en nog VEEL MEER KNOPEN!
      ;-)

      Verwijderen
    2. -schaterlacht- oeps, betrapt! ;)

      Verwijderen
  7. wauw, geweldig, alweer! Ik ben helemaal fan van die kikkerpot + inhoud :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Leuke cadeautjes!
    Daar zal de jarige zeker blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig cadeau! Wil ze hier ook niet eens naar een feestje komen ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, dat wil ik ook wel krijgen! ;) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weeral supercadeautjes! En wat een mooi stofje ;-)
    Een vraagje: hoe groot maak jij dat pennenzakje, mijn dochter zeurt al een weekje voor een zakje voor haar (identieke) stiften...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een XL modelleke....die cupcakegom past er nog naast!
      Neem de lengte van je stiftjes en tel daar nog 5 cm (naadwaarde incl) bij, dan heb je een goede maat denk ik....3 cm speling voor de grotere potloden enz.

      Veel naaiplezier!

      Verwijderen
    2. Dochtertje kreeg gisteren haar pennenzak!
      http://querida-jotixa.blogspot.be/2013/10/pennenzak-voor-de-dochter.html

      Verwijderen
  12. En weeral zo'n mooi cadeau...dat is toch geweldig om te krijgen...
    Daar word ik nog vrolijk van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was dat één kadootje ??? Ik dacht dat het allemaal aparte waren....wat ne reuzekado !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was zelfs nog niet alles.....het rieten mandje met reuzenstrik en heliumbalonnen aan vast geknoopt, dat ik gebruikte als verpakking voor de kadootjes.......werd nog aangevuld met een massa kleine ( zelfgemaakte) kadootjes....

      Verwijderen
  14. Goed opgelet!! De jarige zal zeker heel blij zijn :-) Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dinsdag ook jarig..... Ik wens.....
    Lol graptje, Allez ni da'k jarig ben dat is echt zo

    Vind het een mooi geheel en wat leuk dat het pleegtoertje 3 eindelijk naar een slaapfeestje mag van de rechter.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In gezelschap van zo'n cadeau wordt naar een feestje gaan nog dubbel zo plezierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig cadeau! Fijn dat ze nu wel kon blijven slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Juffra,

    wat een leuke cadeautjes!!! De vriendjes worden echt wel verwend!
    Mag ik je 2 vraagjes stellen?
    Het dekseltje, schuur je dat op voor dat je er een primer op zet? Of ontvet je het?
    De boekjes die je gebruikt, zijn dat er met dikke kartonnen kaften (genre Hema)? (Ik heb die eens proberen te flocken, maar die trokken krom van de warmte (kwam wel weer goed na een nachtje onder de zware woordenboeken)). Of zijn dat zo van die gelamineerde boekjes? Waar vind je die?

    Ik geniet elke keer opnieuw van al dat moois dat jij maakt! (en van het tempo waarop dat jij dat allemaal maakt! Je lijkt wel een duracell-konijntje ;-)
    Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik spoot het zonder voorbereiding erop...maar mss beter eerst even opschuren, dan zal de verf sneller ' pakken'

      Die boekjes zijn van de Action .....ze hebben ze niet altijd, dus als ze in voorraad zijn, dan koop ik steeds een GROTE hoeveelheid
      Die hebben een blinkende gekleurde kaft.
      Met vliesofix heeft je stof maar een kort ' tikske' van je strijkijzer nodig...dat krijgt dus de kans niet om krom te trekken.
      Het flockske wordt daarna op de stof gezet, het raakt je kaft dus niet rechtstreeks.....bij mij is het alleszins nog nooit kromgetrokken.....

      :)

      Verwijderen
  19. Zo hebben uw kids elke dag een kinderfeestje! Het vriendenboek als brondocument gebruiken, wat een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen