zaterdag 26 oktober 2013

UITSLAG HERFSTIGE GIVE-AWAY



Sorry dat ik zo laat ben...
...maar ten huize Toertjes en Pateekes werd ijverig genaaid
.... jazeker, ik zag deze middag mijn kans schoon...
:)))

Het laatste kledingstuk voor de KCW rolde deze middag vanonder mijn machien...
....er was nog zonlicht genoeg buiten voor een snelle fotoshoot
( naar't schijnt gaat het morgen gans den dag regenen?!)
...en morgen wordt het maaksel getoond!
( om jullie nieuwsgierig te maken.....ik vind het HEEL schoon!)
;)

Daarna moest er nog gekookt EN gegeten worden...
, kroost in douche en bed gestoken worden
...en toen was daar eindelijk TIJD
TIJD om alle namen op te schrijven...
VEEL NAMEN

Voor wie het vergeten was....
de prijzenpot omvat dit herfstige stoffen-pakketje
:)





Roeren in de pot....
( moet den dien em zijn?)
;)




Grabbeldegrabbel....




TADAAAA.....


mANdarien

Gefeliciteerd....jij wint de herfstige give-away!
:)

Kan je mij je adresgegevens doorsturen
, dan komt het pakketje stofjes zo snel mogelijk jouw kant uit!

18 opmerkingen:

  1. Proficiat! Benieuwd welke projectjes hieruit voortvloeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier te kiezen uit de stofjes van uw kofferke, zoveel.....en zo schoon....en toch heb ik nog spijt dat ik niet gewonnen heb hihi...hebberige ik
    Mandarien....veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ma zie ne keer wat een verrassing ! Mijn hart maakt sprongetjes !! Dikke merci, ik ben er hééééééél blij mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer druk geweest vandaag :-)
    Ben benieuwd naar je naaisel/maaksel. De anderen, het rokje en de pyama waren ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat mANdarien!
    Benieuwd naar je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk voor je mANdarien! Je hebt echt een pracht van een prijs gewonnen.
    Ben benieuwd wat er voor een moois onder de naaimachine vandaan rolde!
    Morgen weer kijken dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha mANdarien, wat een mega geluk heb jij, ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook eens winnen... (zegt me met pruillip en al) :-)
    Maar allez, mANdarien, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat! we zaten met velen in die pot precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en lief van het weggeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat !

    Damn, ik heb ook pech seg. Geluk in de liefde dan zeker hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjans, ik heb ook geluk in de liefde! ;)

    BeantwoordenVerwijderen