dinsdag 22 oktober 2013

KCW ...dag 2, den T-shirt



...met korte mouw weliswaar,
dan kan die ook nog prima dienen bij warmere herfsttemperaturen zoals vandaag!
(Patroon...Monster CAR, Ottobre 3/11)
:)

Voor dit projectje koos ik een van mijn favoriete tricots...
de schedeltjes van halsoverkop
Met een oranje boordeke eraan...
...een goede match!
:)




Ik zette mijn ik-kan-dat-misschien-wel-zonder-handleiding-modus af
..en knipte deze keer het biezeke volgens de regels van de kunst...
Lengte van je stof x 0,85 = lengte boordstof
Mijn gehoorzaamheid loonde, 
want deze keer een correct halsboordeke!
JEUJ!!!


Mijn dubbele naald leverde ook vandaag weer prima werk...
:)




Stof...halsoverkop
Boordstof....Bambiblauw


En nu...nu ga ik buiten genieten van dat zonneke....
.....mijn voorraadje vitamine D een beetje bijvullen!

Voor iedereen nog een fijne, zonnige dag gewenst!
:)

17 opmerkingen:

  1. Goed idee van jou, ik zet me met mijn werk even buiten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig! Superstofke en ben helemaal weg van de combinatie met de oranje boord!! Mah echt: ZO mooi!!

    Go for die vitamine D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! & supertof stofje!
    Hier is de zon alweer verdwenen, al hoop ik dat ze nog terugkomt zodat ik er straks thuis ook nog even van kan genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goe bezig, heel mooi en knappe kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ! Zelfde stof én zelfde boordstof liggen hier op het stapeltje ´dringend te maken´ :-D
    Maar die combi gaat dus keischoon zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, oefening baart kunst...wat de boordjes betreft dan he
    Ziet er tof uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo netjes gestikt ook! Gebruik je een biaisband voet of andere geleider? Zo recht gaat het anders niet bij mij hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is een biaisband-voet...nog nooit van gehoord?.

      Ik stikte dat gewoon met mijn standaard naaivoetje....gewoon goed evenwijdig blijven met het randeke van de boordstof.....zo doe ik het toch!
      :)

      Verwijderen
  8. heel mooie combinatie van het blauw en oranje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden! En die boordjes zien er idd. perfect uit. Ottobremanier? (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel super cool t shirt! zalig stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! De tip van het boordje ga ik onthouden. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die tip van het boordje vind ik eentje om te onthouden... En super resultaat :) naaiwonder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he, de stof van mijn vriendinnetje op jouw blog, leuk!! Heb je haar jurken al eens geprobeerd? ik draag die zo graag!!!

    BeantwoordenVerwijderen