vrijdag 18 oktober 2013

Onderweg....



Gisteren moest ik naar de jeugdrechtbank van Antwerpen
...ivm mijn Aziatische pleegkinders....
En deze middag zal ik onderweg gaan naar Gent....
Nee, niet om te shoppen ( I wish!)
....om nog maar eens een zitting ivm mijn Turkse pleegtoertje
( deze keer op het Comite Bijzondere Jeugdzorg)
Allemaal niet zo'n leuke onderwegjes.....
:(

Maar gisteren kreeg ik post,
die onderweg was geweest vanuit Nevele
Zij  maakte een hele hoop knikkerzakjes voor deze actie....
...en gisteren werden ze door de postbode aan huis geleverd...
:)




Lief he?
Weer een heleboel kinderharten die gaan opspringen van blijdschap!




En nu.....
nu kunnen deze zakjes onderweg gaan naar Afrika!
:)



BEDANKT MARTINE
:)

11 opmerkingen:

  1. succes bij / met BJ!
    of wat wens je in zo'n geval...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh nee dat lijken me helemaal geen leuke onderwegjes, zeker als je niet kunt shoppen ;-) Maar die knikker zakken onderwegjes, die zijn natuurlijk wel helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een mooie knikkerzakjes weer. Daar zullen veel kindjes weer blij mee zijn.
    Wat een vervelend gedoe met de pleegkindjes. Ze zijn toch al een hele tijd bij jullie? Moet je dan zo met dat soort zaken nog steeds bezig zijn. Vervelend hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ey! Ik heb heel wat restjes stof dus wil ook gerust wat zakjes of andere spulletjes maken. Hoe ga ik hierbij tewerk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je!
      :)

      Knikkerzakjes zijn altijd welkom ( er zijn geen regels....als ze maar stevig zijn, zodat ze lang meekunnen!)
      Als je ze verzend naar mij, dan zorg ik dat ze in het verdeelcentrum in Duffel geraken....

      Uiteraard worden er foto's op de blog gezet ( tenzij je dat niet wilt natuurlijk!?)

      Verwijderen
  5. leuk ie zakjes. En minderleuk al die zittingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vermoeiend vooral.....
      En soms ( lees meestal) zo zinloos en uitzichtloos.....
      :(

      Verwijderen
  6. Ik heb echt zoveel respect voor je dat jullie er voor gekozen hebt om een fijn thuis te bieden aan pleegkinderen!
    Dat steeds overleggen met allerlei instanties en ook het afhankelijk zijn van die instanties zou ik denk wel lastig vinden.
    Toffe post heb je ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen