zondag 15 juni 2014

Uitslag GROOTSE give-away!



Teveel deelnemers om op papiertjes te schrijven...
....ik denk wel dat jullie het mij vergeven dat ik RANDOM ORG liet kiezen?

Nog eens een overzichtsfoto van de prijzen...



DE TEEKKING

Veel reacties, veel dubbele reacties ook....alles werd gelezen en dubbele werden verwijderd.

Onder het toeziend oog van mijn oudste toertje Lisa,
drukte mijn vinger 6x op de generate button




1.





2.





3.





4.





5.





6.



Pffffff......VEEL telwerk!
( hopelijk heb ik correct geteld)
...



Dit zijn dus de 6 winnaars

1. 638, Ellen ( 516432).....jij wint pakketje 5
2. 116, Elken Spanhove ( 265413)...jij wint pakketje 2
3. 60, Leuke Wereld ( 653412)....jij wint pakketje 6
4. 48,Vera v. Leeuwen ( 235614).....jij wint pakketje 3
5. 164, Kimberly V ( 164523)....jij wint pakketje 1
6. 283, Charlotte van de Plas ( 451263).....jij wint pakketje 4

Ik zie net dat bijna iedereen het pakketje van 1e voorkeur heeft gewonnen !
:)


Sturen jullie mij jullie gegevens door, dan komen de pakketjes snel jullie richting uit


Maar het is nog niet gedaan!
...een van deze 6 winnaars krijgt ook nog eens 5 uurtjes van Juffra Toertjes haar tijd,
in te vullen naar eigen believen ( deftige dingen he! )

Onder het toeziend oog van mijn oudste toertje werd random org er nog eens op losgelaten








LEUKE WERELD 
.....jij wint ook nog eens 5 uurtjes van mijn tijd!
Denk er goed over na en laat maar weten hoe ik die tijd moet invullen....
( toevallig deed Lobke van ' Leuke Wereld' het interview van FEMMA van enkele blogposts terug...
...echt STRAF ( maar natuurlijk ook wel heel erg leuk) dat random org jou eruit pikte!)
:)



SORRY aan al diegenen die naast de prijzen vielen .....
...maar niet getreurd, bij 2000 volgers doen we dit zeker nog eens over!
( en uiteraard ook nog wat kleinere give-aways tussendoor!)
;)

24 opmerkingen:

  1. Je hebt zeker heel wat mensen blij gemaakt! Proficiat aan iedereen en nu ikke benieuwd naar wat ermee wordt gemaakt ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop mensen heb jij gelukkig gemaakt!
    Proficiat aan alle winnaars!
    En een volgende keer waag ik zeker weer een kans!
    Bedankt voor het organiseren en je vrijgevigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar toch leuk om mee te doen, ook al win je niks ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die staan nu allemaal een gat in de lucht te springen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik denk dat ik gewonnen heb! Pakketje 5!!
    Ik stuur je een mailtje!
    Haaksterretje.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. diene tijd van u is onbetaalbaar! en direct 5 uren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaaaaa Debora, die 5 uurtjes van je tijd, dat vind ik nog de leukste prijs ever, en daar ga ik echt eens heel goed over nadenken :-). Het lot is toch iets moois hé :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. natuurlijk iedereen gefeliciteerd....en jammer dat ik het niet won, maar ik heb je hele artikel gelezen, en daar was ik wel benieuwd naar...dus in zekere zin , heb ik ook wat extra info....thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan de winnaars!Hopelijk krijgen we een verslagje van de uren die jullie samen doorbrengen.En voor de niet-winnaars volgende keer misschien meer geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spijtig, er niet bij. De winnaars zullen ongetwijfeld in de wolken zijn! Bedankt voor het organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat allemaal! Geniet van jullie prachtige nieuwe aanwinsten (en laten zien wat het geworden is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd iedereen! En jij weer bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was weer spannend.... Helaas voor mij maar gefeliciteerd voor alle blije winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat aan de winnaars, volgende keer meer geluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je voor het organiseren van deze geweldige Give Away. Wat goed van je dat je alle reacties hebt gelezen. En dat waren er heel wat.
    Winnaars, gefeliciteerd!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een dikke proficiat aan alle gelukkige winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh hoe kan ik dit nou gemist hebben; het was te mooi weer waarschijnlijk.

    De winnaars zullen vast hele mooie dingen gaan maken met de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hmmm jammer voor mij, maar natuurlijk helemaal geweldig voor de winnaars! Proficiat!
    En ik ben benieuwd hoe ze jouw uurtjes gaan invullen :-)
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helaas...geen prijsje.. Maar voor iedereen die wel deze mooie GROOTSE give away hebben gewonnen. PROFICIAT! Maak er wat moois van.
    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, euhm is die laatste heel misschien Charlotte Van den Plas? Of is er nog een Charlotte Van de Plas toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. proficiat aan de winnaars en jammer da ik der ni bij zat ;)
    Maar ik hoop dat ik ook ooit z'n mooie actie mag doen, ben nog maar net begonnen met bloggen maar ben al wel blij met mijn 3! volgers
    Dus dames (en heren?) als jullie een beginnend blogje willen bekijken : SaSiBeau.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen