zondag 1 juni 2014

...over kadootjes en een bijna-GIVEAWAY!




Het is weer bijna kadootjestijd...in blogtaal een GIVE-AWAY!!!!

De reden?
Deze blog heeft bijna de kaap van 1000 bloglovin-volgers bereikt
...nog 15 te gaan!
En dan....dan geven we dus nog eens een kadootje weg...
...voel u vrij om suggesties achter te laten bij de reacties!
:)


Maar vooraleer ik een kadootje aan jullie geef,
is het de beurt aan Juf Loes

Juf Loes is de fantastische stagiaire van mijn jongste Toertje.
Zij heeft de kleutertjes met veel liefde, zorg en geduld opgevangen...
....mijn Toertje is GEK VAN JUF LOES!

Aangezien haar stage er bijna opzit,
werd er in alle haast een kleinigheidje samengesteld als afscheid.
Het werd de Juliette clutch uit ' Mijn tas' van Elisanna en Fynn
een heerlijk en simpel patroontje....ideaal voor een geen-ervaring-met-tassen-mens als ik..
:)







Uiteraard werd de Juliette clutch van enige inhoud voorzien...
Een pot goeie ouderwetse Nivea crème 
( goed tegen zonnebrand en vanalles en nog wat!)
...en een klein handdoekje om de Nivea-handen aan af te kuisen












Fly Mini Hex Light Blue....Kersenpitje




Lieve juf Loes,
bedankt voor de fijne weken en geniet nu maar van een welverdiende ' zonnige' vakantie!


58 opmerkingen:

  1. ik moet dringend juf worden in de klas van u toertjes en pateekes ;)
    en ne give a way woep woep ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jamaar Sarah, ge moet wel een suggestie geven voor de GIVEAWAY he....de woop woop heb ik niet in mijn kast liggen!
      :)

      Verwijderen
  2. Die juffen en meesters zijn wel gelukzakken als ze één van jouw toertjes & pateekes in de klas hebben. Voor een snelsnel projectje heb je er wel weer iets moois van gemaakt. Enne ... laat die giveaway maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wat fournituren of een pakketje om zo'n clutch te maken? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk tasje zeg! zoeits is ook leuk voor een giveaway of iets van eeb strandtas?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Juf Loes wel heel erg blij zal zijn met haar geschenk.Hopelijk kan ze de nivea voor andere dingen gebruiken en niet enkel voor zonnebrand

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg nooit cadeautjes van mijn leerlingen. Zeer jammer als ik het pakje van juf Loes zie. Mooie clutch!
    (We zullen het maar steken op het feit dat mijn 'kindjes' tot de puber-soort behoren en dan is het niet stoer meer cadeautjes aan de juf te geven.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ideetje voor de give away: een meet and greet met mevrouw Toertjes herself en een mini tour doorheen haar stoffen walhalla.

      Verwijderen
  7. ik heb een vriendin die loes noemt :p en ook net als mij stagaire is ;)
    Zou het voor haar zijn ?:p
    Zou wel erg toevallig zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft lange blonde haren en doet haar stage in AVE in Edegem?!
      :)

      Verwijderen
    2. Dan ken ik Juf Loes ! ik kan je nu al op een blaadje geven dat ze dit super gaat vinden ! maar dan ook echt super ! echt iets voor haar ! inclusief de nivea ;)

      Verwijderen
    3. Zo iets hou ik met plezier nog even geheim !

      Verwijderen
  8. Leuk! Ik zou wel een handjevol (of 2 :-) ) van uw knopenvoorraad willen. En een beetje van uw creativiteit. Ik vraag me soms af waar uw ideeën allemaal vandaan blijven komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had jouw toertje ook wel graag in mijn klas gehad ;)
    Voor een give away denk ik aan een strandtas of strandlaken !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar zo leuk weer! Juf Loes zal in haar nopjes zijn!!
    En een grabbeltje uit je mega knopenkast zie ik ook helemaal zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat juf loes maar niet denkt dat ze overal zo verwend gaat worden, knipoog
    ideetjes voor een giveaway?
    een tasje gevuld met maaksels van u
    gewoon enkele lapjes stof met wat bijpassende knoopjes
    een kofferke
    een workshopnamiddag met u
    gij maakt iets voor een gekozen goed doel
    een dekbedovertrek van die fantastiche soft cactus stof
    .....
    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schoon juffen cadeau, daar gaat ze echt content mee zijn...en wat die give away betreft een samengesteld pakketje van een stukje stof met een knoopje en ritje om iets van te maken is altijd goed toch ;)

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ik bedoel ritsje.... :(

      Verwijderen
    2. ook een heel goed idee! want ge kunt heel goed "bij-elkaar-passen"

      Verwijderen
  13. Wat een prachtig cadeautje!
    Ik zou graag als give away een middagje samen naaien met een stofje en fournituren uit de kast van Toertjes en Pateekes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een namiddagje of een dagje of zelfs meer mag ook: ervaringen uitwisselen, jouw tips noteren in mijn schriftje... dat zou ik heerlijk vinden nog leuker dan een stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! En leuk idee voor het vulsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi tasje!!! Leuk stofje vooral! Voor de give away geef je mij maar een namiddagje shoppen langs al je verborgen adresjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Juf Loes zal zich heel gewaardeerd voelen met zo'n mooi cadeautje! Goeie juffen zijn geld waard! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge moogt gerust zijn...deze is haar gewicht in zuiver goud waard!
      Dat ze die maar snel ergens een vast contract onder de neus duwen!
      :)

      Verwijderen
  18. Prachtige clutch. Ik zou graag wat van die schone katoentjes van jouw zusje winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze gaat daar zeker content mee zijn!En als tip voor de give away: zo'n leuk koffertje door jou gemaakt of een workshop om er eentje te leren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig! zeker met die dikke paspel. Zo'n clutch zou ook veel succes kunnen hebben bij een give away

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een inkijkje in je organisatie en je talent om alles aan elkaar te rijgen en er nog eens gezwind over te bloggen. Ik heb er een arm voor veil (bij wijze van spreken) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ma zo tof! en hoera voor de give away! Wat ik leuk zou vinden? een blogdate :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi jufcadeautje heb jij weer in elkaar gestoken. Je maakt telkens prachtige dingen. Voor de give away zou ik je graag leren kennen en in levende lijve eens kennis maken met al je creativiteit want dat is volgens mij echt de moeite waard!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig stofje, super modelleke en mooi uitgevoerd! Win win noemen ze dat hé. Voor een give away weet ik het niet zo direct, maar ik ben er zeker van dat jij binnen de kortste keren iets ongelooflijk creatiefs en geestigs uit je mouw zal schudden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jawadde dadde...
    Die juf is echt wel met haar 'gat' in de ... nivea gevallen!
    Zo'n leuk kadootje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat een leuke blog. Ik heb al echt genoten van jouw oudere posts en kijk uit naar wat je nog allemaal hierop gaat zetten.
    Mocht ik de giveaway winnen, dan zou ik heel blij zijn met zo'n Juliette clutch of een mooi groen stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ik super zou vinden, is een patroontje van het flodderbroekje in maatje 6-8 jaar - en (nu word ik erg hebberig, sorry!) een stofje om er eentje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik lees hier nog altijd alles mee al schrijf ik niet altijd een reactie ... wat zou ik blij zijn met zo een cadeautje... juf zal u zeker dankbaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oh ja, een patroontje van zo'n leuk zomerbroekje. Dat zou pas een leuke give-away zijn. Of zo'n "juf-tasje", ook al ben ik geen juf. Een workshop is ook wel super. Goh, alles is leuk als je wint hé.
    Leuke blog, volg je op de voet :-) Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Juf Loes zal blij zijn! Ik ben ook nog stagaire en vind het altijd zo jammer als ik na enkele weken weg moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 1000 volgers?? Halowa! En ik zat onlangs nog te glunderen toen ik zag dat de 200 bij mij in zicht kwam... *humbly kneeling*

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heb door je eerder posts gekeken, alles wat jij maakt is Top!
    Mooie stoffen, bruikbare tassen, tasjes en koffers.
    Zou niet weten wat, jou te adviseren...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super dat tasje, misschien toch eens dat boek gaan kopen dan.
    Maar heb juist een cameo gekocht, dus terug effe sparen
    tips voor de give away: zo'n tasje. Een klein restje stof voor rokskes.
    eigenlijk is het al fijn om mee te doen, want jouw prijsjes zijn altijd TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi tasje! Voor de give-away zou een koffertje wel super zijn. Of misschien nog liever patroon en handleiding om het zelf te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Awel, als ik zou winnen bij jou give away dan zou ik voor het patroontje van het koffertje gaan. Dat lijkt me eniorm leuk om eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wanneer krijgen we jouw creaties enz. in boekvorm ? suggestie voor de giveaway, het patroontje voor een vlinder babyzak

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Allemensen! Zo veel volgers in net een jaar tijd! Gefeliciteerd! Je maskt ook prachtige creaties. Zo ook nu weer het cadeautje voor juf Loes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. awel ja een koffertje ... om op vakantie te vertrekken, perfect! Maar met het patroon en een woordje uitleg zijn wij ook blij zenne! Proficiat, 1000 volgers, da's een pak!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waw, 1000 volgers, da's om stil van te worden! Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo een fijn cadeautje! Juf Loes zal blij zijn!
    Een suggestie? Moeilijk! Jij maakt zowieso altijd pareltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. heel knap gedaan! en wat ben ik blij om iemand gevonden te hebben met eigen kinders en ook nog pleegkindertjes! ik geef je een dubbele dikke pleegmama duim! En hopelijk mogen ook wij jouw cijfer van pleegpateekes inhalen ;) Toch zalig hé al die kindertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...heerlijk!
      Al moeten we het natuurlijk niet mooier voorstellen dan het is, veel kinderen brengen veel zorgen met zich mee....zeker als de helft daarvan belast is met een zware rugzak!

      Verwijderen
  42. dikke proficiat !! ben trouwe volger. patroontjes, patroontjes, patroontjes !! euh please....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. prachtig gemaakt, superleuk stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik zou graag een leuk pakketje van jou ontvangen en lat mij daarbij graag verrassen. Jij hebt zulke leuke idee, dat komt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen