maandag 23 juni 2014

Bambi's voor mijn Bambi-kind....



Zaterdagavond om 23:00 besloot ik om nog even achter mijn naaimachien te kruipen....
....de goesting om te naaien was nog GROOT,
en als de goesting daar is....dan kunt ge d'r maar beter aan toegeven nietwaar!?

Dus ik knipte in een schattig stofje dat een paar dagen eerder in mijn brievenbus viel....
....en maakte er een schattig topje van voor pleegtoertje 1
Stof met Bambi's  voor een kind met echte Bambi-ogen!





Met ROZE lintje















Patroon....Knippie juni/juli 2014
Stofje...Swafing patterns van de Stoffenkamer
Lintje...Hema



Door al dat naaien de afgelopen dagen 
( ja, ik maakte nog meer maar dat toon ik een andere keer!)
...is mijn huishouden wat op de achtergrond geschoven.
Ge kunt hier momenteel niet echt van de vloer eten,
aangenomen dat er iemand is die daar überhaupt de behoefte voor voelt!

Nu is't dus enkele dagen poets-tijd!

I' ll be back!

:)

20 opmerkingen:

  1. hie, hie, herkenbaar! Vlieg er maar even in en geniet ondertussen van je vele mooie maaksels.
    Wat een mooi stofje hier trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een moed nog om 23u! meestal ben ik dan blij dat ik in mijn bed kan gaan liggen ;) heel mooi topje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk topje in een prachtig stofje! Ben benieuwd naar die andere naaisels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Veel te schattig :-). Heel leuk stofje trouwens. Courage met het kuisen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verjaar je toevallig niet in het korte?
    Anders een ideetje voor een kado die je kan vragen: zo een stifzuigrobot... Kan je van de vloer eten en kleertjes maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JA, toevallig verjaar ik in augustus!
      Goeie kadotip....al staat een nieuwe overlock ook op mijn lijstje en die wil ik net ietsje liever !
      ;)

      Verwijderen
  6. alweer supermooi gemaakt, echt een leuk stofje!
    en dat nachtelijk naaien: dat ken is :-) dat gebeurt hier soms ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief topje! En dat felroze lintje bij die bambistof... Topcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als oma van drie jonge kleinkindjes kom ik altijd zo graag bij je kijken.
    ongelofelijk wat je presteert!
    Alles is even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kocht toevallig vrijdag datzelfde stofje :D prachtig zo in topjesvorm gegoten!
    En van de vloer eten is zoooooo overroepen jong! Zet u gewoon aan tafel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schattig topje! Is dat het patroon van de jumpsuit? Ik heb nog een stukje heerlijk zachte jeans met sterretjes liggen. Die kan ik daar net uithalen denk ik>

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor'..is echt een patroon van een topje!
      Zal heel mooi zijn in jeans met sterretjes...
      :)

      Verwijderen
  11. Ja dat je huishouden er stilletjes bij ligt dat ken ik hier ook sinds ik aan het naaien ben ;-) Doe maar verder want zo kunnen wij ook mee genieten van al dat moois dat jij onder je naaimachine vandaag tovert.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel schattig en leuk topje. Mooi gedaan alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik ken dat hier is het ook soms meer drang om te naaien dan de poetsen. Heel mooi topje hoor

    BeantwoordenVerwijderen