zondag 30 maart 2014

Paasoutfits 2 en 3



Vandaag presenteer ik jullie meneer&mevrouw Konijn
De paasoutfits voor de andere twee kleutertjes in ons gezin.

De rol van Mevr Konijn wordt in deze fotoreeks vertolkt door pleegtoertje 2...
aangezien pleegtoertje 1 vandaag bij haar Anne ( mama) en Baba ( papa) op bezoek is
( mijn kennis van het Turks beperkt zich tot deze twee woorden...al schrijft ge het hoogstwaarschijnlijk anders!)
:)







Konijntjes hebben van die schattige pluizige wipstaartjes...
...die mochten dus zeker niet ontbreken bij de outfits!






PLEEGTOERTJE

Tegen het bovenstukje uit SVDHZ stikte ik een rimpelrokje.
Een lintje werd achteraan en aan de zijnaden met enkele steekjes bevestigd.





Voor de onderrok werd er weer een kringlooplakentje verknipt...




Het kleedje werd met de nodige zorgvuldigheid genaaid...
.....de accessoires iets minder
( die moeten toch maar 1x gedragen worden!)

Een diadeem kreeg twee pluizige konijnenoortjes...
strikjes er rond voor extra schattigheid!













En dan PATEEKE


Door tijdsgebrek ( volle agenda de komende week!)
werd het idee van een geruit hemdje ( en strik en bretellen) al snel opgeborgen.
In plaats daarvan deed ik een beetje aan improviseren.
Een bestaand hoedje werd voorzien van een stel lange oren...
...





en  een klein lappeke stof werd een simpel strikske...
....zeg maar gerust STRIK!






"Mama, ik ben geen schattig konijn he?"
" Ik ben een stoere haas!"

"Ja hoor jongen!"
:)












Geel-wit geruit stofje en pels voor de oortjes.... de Boeketmobiel
Lintje...Veritas
Wit hemd...IKKS ( kringwinkel)
Hoed en vest....H&M
Gele schoenen...Eli




Mr Konijn vindt Mevr Konijn erg lief!
:)




39 opmerkingen:

  1. Oohh die laatste foto is gewoon SMELTEN !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh zeg. Hoe doe je dat toch! Je maakt plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!

    Dat vind ik nu echt een stoere haas! Het is tenslotte pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gij zotte doos! Dit is weer eens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer, maar stiekem toch ook megaschattig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach gossie, wat ontzettend schattig!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ongelooflijk, waar blijf je het halen? zo schattig en leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een overdosis aan schattigheid hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heerlijk mooi weeral! Ik ga mij ook een staartje en oortjes maken voor Pasen denk ik ;-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mondhoekjeskrullerij is dit. Ik kijk al uit naar het huppelend-eitjes-rapen-verslag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ongelooflijk schattig!!!
    De originaliteit spat zo van het scherm, SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. overschattig! Maar zeg maar tegen jouw pateeke dat het ook best een stoere haas is, die er enorm schattig uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig! hoe doet u dat toch, altijd de prachtigste dingen tevoorschijn toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn reacties op jouw blogberichtjes worden misschien een beetje eentonig... Want alweer zo mooi, schattig en lief gemaakt met een leuke fotoreportage! Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. weer geweldig!!!! Die toertjes en pateekes zijn daar toch met hun gat in de boter gevallen ze!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt dat weer gefixt voor een appel en een (paas)ei! Nu begrijp ik de uitdrukking: 'Op z'n paasbest'!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ongelooflijk schattig! En ook weer zo mooi in elkaar gezet! Petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh smelt, smelt... wat een prachtige foto's.... en het jurkje en mooie accessoires voor Mevr. en Mr. konijn... schitterend.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er weer geweldig uit,
    en zo mooi gebracht met woorden en foto's
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zie hem poseren, dat stoer konijn. Zo tof!
    Heel mooi duo samen!
    Seg, tegenover de foto aan de linkerkant van uw blog is toertje 1 toch al hard veranderd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoooo schattig alweer!
    Jouw creativiteit kent echt geen grenzen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. :-) zo schattig (en een beetje stoer)

    BeantwoordenVerwijderen