dinsdag 11 maart 2014

Oooooh, 't was ZO plezant!




De BLOGAMEETUP natuurlijk!!!

Op zaterdag 8 maart ging de allereerste BLOGAMEETUP door
georganiseerd door de geweldige Soetmin!
Hopelijk krijgt dit navolging in nog vele volgende edities!
:)

Om 18 uur werden we verwacht in de WASBAR in A'pen...
...toffe locatie, echt!
Een wassalon en bar ineen...en dat in een open en trendy interieur,
dat ik daar nooit eerder ben geweest, tssss





69 dames en twee heren ( merci Soetmin voor de update!)) werden verwelkomt door de gastvrouw,
van naamsticker en goodiebag voorzien ....
...en aangemoedigd om te socializen.
Dat lieten we ons geen tweede keer zeggen!
Het was een fijn weerzien met eerder ontmoette blogsters...
...en fijne momenten van ' herkenning' van anderen!
Er werd schaamteloos naar naamstickers op boezems getuurd...
 ( door mij dan toch, want blijkbaar erg slechtziend!)
..en zinnetjes als ' oh, ik ken uwen blog!'
' gij maakt KEItoffe dingen!'  en ' ik had mij u helemaal anders voorgesteld'!'
...werden in alle richtingen rondgesmeten!





Er was zelfs een heus winkeltje aanwezig van Liesellove






...en natuurlijk kan ik daar moeilijk aan weerstaan,
dus ik kocht een lappeke stof!
Ook het leuke mamaboek van Lobke werd aangeschaft...







Van al dat babbelen krijgt een mens een droge keel, en ' lucky us'...
...drank mocht ' a volonte' geconsumeerd worden!
Alsof dat nog niet genoeg was,
werden de magen EN ogen ook nog eens verwend met heerlijk uitziende en blijkbaar erg lekkere cupcakes van babycakes and Rabbits!
( ik schrijf ' blijkbaar'...want ik ben zelf niet zo dessertminded)








Waar ik mij wel op stortte was de GIGANTISCHE hoeveelheid bagels, 
...ons aangeboden door Jackies , njammie!
( ik had het te druk met eten om ook nog foto's van het bagelbuffet te trekken...
....maar als ge goed kijkt, dan ziet ge op onderstaande foto zo'n heerlijk bagel-gevalletje liggen!)








Ik praatte de ganse avond...
....en werd eventjes stil toen het versbakken boeleke van Kristien in het holletje van mijn arm lag..
...wat een snoezeke ( dat boeleke he!)


Fijne gesprekken met fijne madammen achter al even fijne blogs...
...maar jammer genoeg te weinig tijd om met iedereen een klappeke ( of uitgebreider klappeke) te doen.
Om 22:30 sloot de WASBAR de bar en vervolgens ook de deuren....jammer!
Er werden nog enkele selfies en groepsfoto's getrokken waar we allemaal als ' nog frisse parelhoenders' opstaan....,das natuurlijk wel een voordeel van het vroege uur!
We kregen bij het naar buiten gaan allemaal NOG een goodiebag...JEUJ!
:)



Foto van Lieve




Een deel van de blogsters trok na afloop huiswaarts,
de dees werd door haar husband opgepikt...
...en nog een ander deel besloot andere oorden op te zoeken om daar gewoon een vervolg te breien
aan de superleuke BLOGAMEETUP ...
ZO SPIJTIG dat ik niet mee kon breien aan dat vervolg!


...


De ' day after' stond ik op met een knoert van een migraine-aanval.....
...maar geloof me, de fijne BLOGAMEETUP was iedere pijnscheut dubbel en dik waard!
Toen de aanval eindelijk was gaan liggen ( dankuwel half dozeke Perdolans )
...kon ik me eindelijk storten op de inhoud van de goodiebags!
:)

Loer maar mee naar de inhoud en laat u gerust overdonderen door zoveel vrijgevigheid:


Goodiebag nummer 1 van Lola





- een stoffen draagtas
- een rol plakfolie
- een mooi tafelzeil om zelf mee aan de slag te gaan...
( of gewoon ergens als tafelkleed te gebruiken zo je wilt natuurlijk!)
- een heleboel buttons




Goodiebag nummer 2





- ongetwijfeld HEERLIJKE chocolade van Delhaize ( mag er zelf niet van proeven wegens een chocolade-intolerantie....ja ECHT, erg voor een vrouw hoor!)
- een bon twv €10,00 van Anna Pops
- een superinteressant exemplaar van het Femma tijdschrift 
( Soetmin, ik las je onthullende interview hoor!)
- een hele hoop toffe kaartjes van Dawanda
- een tattoo-sticker van Plopsa en een kortingsbon van 20% op Plopsaland
- een bon die 10% korting geeft bij Bellelien
- een supertof setje om zelf aan de slag te gaan bij Polabora, en een al verwerkte foto van onszelf..:)
- leuke oorbellen van Gerlinde, die de oudste dochter al heeft ingepalmd !
- en dan nog enkele vrolijke balpennen


Wil je nu graag weten wie er nog allemaal zo'n zak vol verwennerij kreeg?
...voor een lijst met alle aanwezigen kan je daar terecht
:)



Het was een heerlijke avond, en telkens als ik naar de foto's kijk..
...dan wordt ik weer eventjes teruggecatapulteerd!
Merci Soetmin, ge hebt dat SUPER georganiseerd!
X

22 opmerkingen:

  1. Het was heel leuk om veel blogsters in 't echt te zien. Tot bij u ben ik niet geraakt, maar we doen ons babbelke wel in april he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het superfijn jou te ontmoeten, echt! En dikke merci om mijn boek aan te schaffen, ben benieuwd wat je ervan vindt! Btw, migraine ik ken er alles van! Tips zijn welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. T was inderdaad LEUK! Haha, k sta van de bagels te smullen op 1 van uw foto's. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai dat zijn er wel allemaal jonge......ik zou echt een bomma zijn daartussen..... zeg, en als ge echt iets wilt doen aan uw dunne benen, dan moet ge echt wel aan de desserten beginnen, bij mij heeft dat "geholpen" ook al had ik geen hulp nodig.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha en ik een overgrotemoe dan! Ik dacht ook al ... amaai alleen maar snotneuzen! ;)
      Deborah, weer een stofke bij voor in de groene schuif? Wel een heel schoneke dees!

      Verwijderen
    2. Ja...zo geraakt die schuif natuurlijk NOOIT leeg!
      ;)

      Verwijderen
  5. Ik wou dat ik iets meer tijd had gehad om iedereen persoonlijk dag te gaan zeggen. Volgende keer ga ik keihard mijn best doen om daarin te slagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe sfeerfoto's !!! En inderdaad ... aaaah zijde gij dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was echt plezant, he! Dank voor je linkje, al vrees ik dat die enkel naar een foutmelding gaat ... Ik ben gezegend met een moeilijke naam en mijn blog dus ook ... Voor de geïnteresseerden: www.facebook.com/juwelengerhilde en gerhildemaakt.wordpress.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alle klinkt plezant... jammer volgende keer ben ik misschien ook bij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik vind het jammer dat ik met jou niet heb gebabbeld. Te weinig tijd, hé! De volgende keer mag het van mij gerust wat vroeger beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk trouwens dat we hetzelfde rolletje kleeffolie hebben. Ik ben benieuwd wat jij ermee zal doen! Ik had eerlijk gezegd liever een ander printje gehad, dus er iets moois mee maken, wordt een uitdaging, haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, de "ik had mij u helemaal anders voorgesteld" kwam zeer zeker (ook) uit mijne mond, net als die "gij maakt KEItoffe dingen" en anderssoortige terechte en zeer gemeende complimenten. De rest van mijn geratel (waarvoor mijn excuses - dat was vooral een gevolg van een tikkeltje nervositeit) heb ik grotendeels verdrongen :). Maar Juffra Toertjes, ik wel onthouden dat achter die fantastische maaksels ook een geweldige madam schuilgaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk allemaal. jammer dat ik al wat aan de hand had.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat heerlijk zeg, dat klinkt als zó gezellig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zag er leuk uit.
    Wel even melden dat Kristien haar blog deze is: http://vanatotzetje.blogspot.be/
    Ik kwam op iets heel raar uit ;-)

    Groetjes Frullemieke
    www.frullemieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, dat doet zeer dat ik daar niet bij kon zijn.. Te bedenken dat ik op nog geen 400 meter van de Wasbar tapas zat te eten! Ik had toch moeten proberen eventjes te ontsnappen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel fijne avond die zeker voor herhaling vatbaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt en ziet eruit als een heerlijk gezellig avondje met z'n allen. Lijkt mij ontzettend tof om met iedereen te kwekken die allemaal creatief zijn... en tegelijk ook nog stofjes kopen en een mooi boek Super :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amaai wat een tof verslagske. Zoo jammer dat ik er niet bij kon zijn ... misschien bij dat vervolg wel dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen