vrijdag 9 januari 2015

IK WIL, IK WIL, IK WIL ..........





ZON
LICHT
WARMTE
BLAADJES AAN DE BOMEN
POOTJEBADEN
IJSJES-WEER
PICKNICKEN
DE GEUR VAN VERSGEMAAID GRAS

Helaas ziet het er voorlopig niet naar uit....
....dat ik één van bovenstaande dingen ga krijgen,

....dus maakte ik maar een lief jurkje dat toch een beetje een lente/zomer-gevoel oproept.
Mijn lieftallige toertje vindt het te koud om te poseren,
( wij trekken foto altijd buiten voor het daglicht....wat is daglicht ook alweer?)
....dus voorlopig zullen jullie het met mevrouw kapstok moeten doen!

Een hele tijd geleden kocht ik dit geweldig leuke stofje in Amerika ( online)
... helemaal verliefd was ik, nog steeds trouwens!
Het stofje is ideaal om schattige jurkjes, kleurige hemdjes en zelfs beddegoed van te maken....
( voel u vrij om andere naai-suggesties na te laten in een reactie...ik heb nog METERS van deze stof!)
:)







Met blinde rits......
.....en 'bijna' doorlopende print







Het onderrokje werd geknipt uit een goedkoop Zeeman-onderlaken....
.....waar ik eerder nog al een voering voor een kleedje uitknipte!
GROOT en GOEDKOOP.......me like a lot
:)










The three Bears van Windham fabrics
patroon uit SVDHZ





WACHT, WACHT,WACHT!!! 
...het blogbericht is nog niet gedaan!
Misschien willen jullie ook wel iets?
EEN GIVE AWAY?
:)


Wat dachten jullie van een stukje van deze mooie stof?
Laat een reactie na en misschien wordt jouw naam op woensdag 14/01 ( om 20u) wel uitgeloot!
De winnaar van deze give away krijgt zomaar even 2 meter van onderstaande stof toegestuurd.....




241 opmerkingen:

  1. wauw! Superschattig! Dat zou mijn dochter ook absoluut zien zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prrrrrrrrrrrrrachtig! Ik weet alleen niet of ik er in zou durven knippen :) Maar ik waag toch men kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo cute! Ik pas voor de giveaway deze keer, maar wou wel ff reageren omdat ik ook naar dat alles verlang 😊 en om dat alles te delen met ons zoontje waar ik nog een week of drie à vier moet wachten 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zal ik even reageren met de titel van je blogpost voor de give-away:
    IK WIL, IK WIL, IK WIL ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik zie in dit stofje ook een schattig hemdje voor mijn zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil, ik wil, ik wil dat ook! Waauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou leuk zijn om net op tijd een jurkje te maken voor mijn kleindochtertje Fien, die op 29 januari 1 jaar wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, wat een mooi kleedje. En wat een prachtig stofje!
    Daar zou ik graag de schaar willen inzetten om een kleedje te maken voor mijn metekindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zooooooo mooi ! En ik ben er zeker van dat mijn dochter er zal in schitteren net als die van jouw 😃 hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww owww owww wat zou ik hier mooie hemdjes van kunnen proberen te maken, voor mijn 2 kleinste kleinzonen dus fingers crosed !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, een give-away ook nog ;) Ik doe graag mee om alle redenen vermeld in je blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héél mooi kleedje! Ik waag ook mijn kans voor het prachtige stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Btw.Jufr.Toertjes ik miss U kleine Mannequin ;-) in dit mooie kleedje ....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kleedje weer! Ik doe ook graag mee, dat stofje zou ook super staan bij mijn bijna peutertje:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zalig mooi!
    en ik doe graag mee voor het stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh ook ik doe mee hoor voor dit prachtige stofke ;)

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wondermooi kleedje! Handig ook, past met veel kleuren.
    Ik doe graag mee! Ik zie er helemaal een hemdje voor Flor in!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een heel mooi kleedje. Met deze stof zou ik een rokje maken, een slaapzak voor mijn metekind-op-komst ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super schoon! Wat een leuk stofje!!! Mijn 3-jarige dochter zou zeggen 'kei sjattig' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn reactie lukte niet, dus sorry als het er nu 2maal opstaat. Ik heb ook veel kindertjes, dus geen gebrek aan inspiratie hier: rokjes, jurkje, toilettasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een zalig jurkje!!
    Ik pas voor de give-away, er zullen hier zeker dames genoeg reageren met 'kleine' dames :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wooow! 2m, net genoeg voor een kleedje voor mijn meisje en een hemdje voor haar vriendje ! Samen naar school in stijl ... Beresjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig jurkje!!!!! Ik doe graag mee voor de stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi kleedje in een zalig stofje... Kunnen hier ook wat zo'n gebruiken met al onze zieken in huis :-( ik doe dus graag mee voor dit prachtige stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En ik had al zo'n zin in de zomer! Nu heb je het nog erger gemaakt =) Het jurkje is prachtig, net als het stofje. En tegen de kans om daar 2m van de winnen zeg ik geen nee. Laten we duimen dat het voorjaar zich snel aandient!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beauty!!! Zoals al je creaties!!! Zou het zaaaaaaalig vinden om deze stof te bemachtigen! Duimen omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier wordt ook serieus naar de lente gehunkerd, zo'n stofje zie ik helemaal zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh zo leuk! Mijn kleine dames zouden zeer blij zijn met beertjes op hun kleedje! Ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, het nieuwe grote bed van Matisse smeekt om een dekbedovertrek. Dit zou perfect zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fantastische stof zeg! Ik loot graag mee voor mijn dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Pretty pretty pretty please....??? Voor een kleedje voor mn dochter, en met 2 meter krijg ik daar zeker ook nog een hemd vr mn zoon uit! Twinning af en toe mag wel hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. In ons huisje zou kleine beer maar vooral mamabeer héél blij zijn met zo'n stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Weeral prachtig!!! Ik wil, ik wil, ik wil!! 😃 Een beetje zomer in huis, ik ben helemaal klaar om af te tellen!!! 😊 Waar blijft die zon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zalig stofje!
    Ik win dolgraag deze give-away! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh zo mooi! Tibbe zal ook direct fonkelende oogjes hebben als hij dit stofje ziet net zoals ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow! V.E.R.L.I.E.F.D! Niet dat ik ooit iets win... Maar dromen mag, toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi mooi mooi!! Wat een prachtig stofje! Wie wil daar nu niet een stukje van?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooooh! Daar wil ik ook mijn kans op wagen!
    De jongens zijn helemaal weg van het verhaal van Goudlokje dus een hemdje in berenstof zal hier zeker in de smaak vallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, 2 meter, daar kan je veel mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Misschien overwin ik hiermee mijn naaidipje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, ik wil ook, heel graag zelfs. En dan TWEE meter wat kun je daar veel van maken...."

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jaaaah! Dat wil ik wel! Jurkje, kussen, mandjes, de volle 2 meter zal benut worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. dikke duim voor de doorlopende print .... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. O ja, Jelena zou ook mooi staan met zo een kleedje. Ik zie er haar nu al in stralen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zeer mooi! Daar wil onze diva ook wel een kleedje in!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Supermooi kleedje en supermooi stofje. Ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik waag mijn kans! Dat kleedje wil ik ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Geweldig jurkje, geweldig sprookje en hoewel ik wel nog graag eventjes een ferme winterprik wil, toch ook maar snel dat zonnestraaltje voor een foto met het kleinste toertje! En 2m, whaw! Daar komen dan naast het kleedje toch ook wel een paar nieuwe kussentjes uit denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Deze is zo geweldig! Zou ik heel graag een jurkje en rokje voor mijn meisjes mee maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, zo'n schoon stofje! Ik waag heel graag mijn kansje. Lieve groet, Victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ja dat wil ik wel winnen. Ik zie daarin 2 jurkjes voor de nichtjes en een rokje voor de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ooo,ik wil dat ook allemaal zelfs in het dubbel.Ik wil de zon...
    Voor de give away pas ik.Mooi maar niks voor hier

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw, echt een geweldig stofje! En amai, 2 meter! Daar zal ik wel mee toekomen voor hemdjes voor mijn zonen zeker? En in de lente word ik tante van een klein meisje, ook altijd schattig zo babyspulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Haha, zo kennen we ons madam Toertjes & Pateekes weer :) ! Meters en meters in voorraad !
    En snakken naar de zon ... zouden we geen ´groepsaankoop´ organiseren ? Al is het maar al een reisje naar de zon ;)
    De stof : <3 Ons eerste geboortekaartje heb ik destijds nog zelf getekend en had als thema ´goudlokje en de drie beren ´ .
    Ik wed dat onze oudste dochter dat stofje meteen opeist , mocht ik het winnen !
    Maar ik geniet alvast vooral van de zon en het lentegevoel dat dat jurkje uitstraalt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil, ik wil, ik wil.... Heel graag die stof winnen :-)))))) Prachtig kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik wil ook! Zoveel naaiprojectjes nog te doen en met dit leuke stofje zou ik het wel weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heel schoon - zoals altijd trouwens - kleedje! Het brengt inderdaad wel wat verlangen naar boven naar al wat je noemde. Enne... Da stofje zou hier ook wel ergens voor gebruikt kunnen worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een give-away? Me also like a lot! Zou ideaal zijn voor een dekentje op de dochter van 3 haar grote bed dat ze binnenkort krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hier staan er nog zomerkleedjes voor de jongste op de planning. Stofje meer dan welkom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ooohhh ik wil ook, en ik ga uit die lap stof proberen om hetzelfde kleedje te maken zoals dit voor mijn dochtertje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik wil, ik wil, ik wil...... héél graag die twee meterkes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Count me in! Je hint voor een dekbedovertrek lijkt me perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Prachtige jurkje gemaakt van een super leuk stofje. Zelf ding ik niet mee. Het is echt een stofje voor een mama, die hiermee haar kleine meisje gelukkig gaat maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik wil ook, heel graag 😁
    Daar kunnen wel 3 rokjes uit voor 3 dochters ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel schoon!! Het doet mij ook weeral verlangen naar de lente/zomer...Een hemdje, dat zou ik ermee maken. Of 2, want 2 meter is wel veel natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een mooie jurk van prachtige stof. Ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh, zo'n vrolijk kleedje! Met dat stofje kan ik ook wel enkele meisjes gelukkig maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat maak jij altijd super mooie kleedjes!! ik hoop mijn dochtertje ook te zien stralen in deze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw, ik kan niet anders dan reageren! You got me with this! I so wanna win those extra meters! ;) *fingers crosded*

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Jaaa, een dekbedovertrek voor als onze jongste binnenkort zijn eerste grote bed krijgt. Ik zie hem en zijn beer er al zalig in slapen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik zag twee beren,.... Ik wil supergraag meedingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik wil ook heel graag dit stofje om iets te naaien voor mijn schatten van kleinkinderen die zeker favoriet zullen zijn van de beertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Waar vind je ze toch altijd! Prachtig! Wij zouden ook heeel blij zijn met zo een mooi stofje! En wie weet...

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Speciaal voor jouw toffe give aways een google account aangemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  75. We weten wel altijd iets te maken uit zo'n mooie stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Zo ongelooflijk mooi! Ik ben wel zeker dat mijn dochtertje van 3 zeker ook zo'n beertjesjurk zou willen terwijl grotezus dan vast een rokje wil. Misschien blijft er nog wat over voor mijn petekindje en het peuternichtje? Er eist vast ook nog iemand een poppenjurkje... Ik wil ik wil ik wil.... Zo heel erg graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw prachtig! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh, heerlijk zomers. Daar wil ik ook al wel wat van proeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wil je me dat eens leren die doorlopende prints? ;-) Ik slaag er nooit helemaal in. Moest dat lukken zijn mijn jurkjes perfect :-) En mag ik ook meedingen naar dat stofje? ;-) Het zou fijn zijn dat te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik vind de jurk prachtig en denk dat mijn dochter van 2,5 het ook heel graag zou dragen. Ik zou het zelf ook eens willen proberen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Met een metekindje op komst, zou ik iedereen jaloers willen maken met dit stofje en dat kleine prutske mooi verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe ook een gokje! Wat een schatje :)

    En suggesties? Gordijnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een mooie stof !!! Daar wil graag een stukje van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Win kans 1 op 93.
    (tot nu toe ;-))
    Daar ga ik voor!
    Prachtige stof die ik dolgraag in een quilt zou willen verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. wat een schattig kleedje. Dat zou mijn dochter ook wel zien zitten.
    En wat kan je nog met die meters ... gordijntjes om elke deur om te toveren in een poppenkast.
    Het printje doet me zo denken aan de kleuterverhaaltjes van vroeger dat het gewoon vraagt om nog een verhaal, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Prachtige stof! Met een communie in het vooruitzicht en nog een dochter te kleden ... Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Prachtige stof!! Oooooh, wat zou ik daar graag een beetje van winnen.. Ik zit nu volop in de examens en kijk in de pauzes steevast naar mooie stoffen om op mijn verlanglijstje te zetten :) Na de examens ga ik niet uitrusten, maar meteen achter mijn naaimachine vliegen! Maar dit zou toch wel echt mijn pronkstuk zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ohhhh, ik wil ook meedingen voor dit mooie stofje! Wederom een schoon jurkje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw! Daar wil ik graag voorreager! Wat een pracht 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik zie, ik zie... een bijna 2-jarige tweeling die bijna nooit assorti gekleed gaat, maar voor dit stofje wel eens een uitzondering zou kunnen maken! Een jurkje voor Fin, een hemdje voor Vos. Of misschien zelfs gewoon 2x een licht lentejasje! Ik zie dus, dat tante Lien moet meedoen aan deze give away! En je jurkjes... ik ben er toch wel elke keer een beetje verliefd op.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een superschattig jurkje! Gaat haar waarschijnlijk fantastisch staan!
    Ik waag graag mijn kans voor het stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ooooo, daar zouden mijn meissies blij mee zijn. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Moh weeral zo mooi zeg! 2 meter?? Zoals gewoonlijk zou ik er 2 kleedjes uit maken voor mijn meiden maar altijd 2 x anders. Yep, het kan niet anders dan 2 uberschattige kindjes in 2 uberschattige kleedjes uit 2 meter uberschattig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Zo mooi! Ik heb hier wel een meisje die voor goudlokje zou willen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Weer een prachtig kleedje! en give-away op de dag dat ik 30 word, het zou niet enkel een leuk cadeau voor mijn kindjes zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oh!!! Ja ik doe mee! Eloise zou dit geweldig vinden! En ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wwwwwaaaaaawwww, zo ontzettend mooi!!!!! Dit zou ik écht dolgraag winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Zo mooi. Perfect voor ons kleine prinsesje! Zou ik natuuuuuurlijk graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Weer zo´n mooi kleedje!
    Ik waag graag mijn kans voor een hemdje voor de jongens of toch maar een kleedje voor de nichtjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Da's KEI mooi! Ik wil ook zo'n kleedje! (reactie van mijn dochter)
    Het is inderdaad prachtig en geeft een instant lente gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. daar zie ik ook wel iets in voor mijn kleine kadé!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh dan doe ik graag mee! Nu midden in een verhuizing, maar na januari kan ik hopelijk weer naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  103. zo mooi
    ideaal voor de sprookjesweek op school: goudlokje voor de jongste

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Zo leuk ..we wagen graag een gokje ..

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Met een neefje en 3 nichtjes tussen 6 maand en 3 jaar volgen de naaiprojectjes elkaar snel op......

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik ga voor de spreuk 'waarheid komt uit de kindermond'!
    Mijn dochter zit ook voor de pc mee te kijken! Ze is helemaal verliefd op dit stofje (precies de mama)!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. ... buiten nu nog beren-koud maar met zo'n mooi stofje is de lente alvast in zicht :-) ... ik doe graag mee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Awel, wie ni waagt, ni wint...ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. aan dit leuk gokspel doe ik mee!! mooooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Leuke give away , daar doe ik zeker aan mee hoor . proficiat met het opnieuw mooie kleedje.
    Door

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik zag 2 beren broodjes smeren. Mijn dochter van 2 begint al te zingen. Zij wil ook wel n schattig zwierjurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Oh, daar zou mijn dochtertje blij mee zijn! Ik doe mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. idd een beetje zon, al is het met winterkoude voorlopig...maar toch !
    Toertje zal in elk geval blij geweest zijn met dit (alweer) prachtexemplaar. Hier zouden het hemdjes worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat een prachtig kleedje! Mijn dochtertje zou hier zo blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Daar zou ik zeker graag iets mee willen gaan doen..wat een gezellig stofje..

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Een rokje voor mijn kleinkind en een hemdje voor mijn kleinzoon, super mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  117. voelt al helemaal als beginnende lente, zwoele zomer, heerlijke buiten-avonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Prachtig stofje! En 2 meter, daar krijg ik toch wel een rokje en een kleedje uit, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. ik wil, ik wil, ik wil :-) heel graag!
    Alweer een prachtige creatie! En ik denk dat ik eens bij Zeeman langs ga voor onderrokjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Erg leuk jurkje! Ik doe graag mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Heeeeeeeeeeel leuk! Wat een geweldige jurk weer! Ik zou ook wel een jurk voor mijn dochtertje willen maken met deze stof. Leuk voor haar als verjaardagsjurk. Duim, duim, duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. oh zo mooi! dat wil ik doodgraag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik vind het zo'n lief stofje! De dochter dacht er net zo over, dus wij doen mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. ooooooooooooooooooooooooooooo PRACHTIG!!! ik zoek zo een stofje al super lang wil een hemdje maken voor mijne paté zelf met een meterke kan ik a iets doen :-) . zou het nu eindelijk eens lukken , ooooooooooooooooooo wat wil ik deze ZOOOOOOOOOOOOO graag :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  126. waauwww, ik wil ook wel proberen zo'n prachtig jurkje te maken! Dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oh, zo'n mooie stof. Daar wil ik wel graag een hemdje voor mijn kleinzoontje uit maken. 'k Zie twee beren broodje smeren kan hij al zingen. Nu nog in z'n hemdje. Yes......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In alle haast en overweldiging vergeet ik nog te zeggen hoe mooi dit kleedje alweer is. Proficiat alweer, velen zijn jaloers!

      Verwijderen
  128. ik wil, ik wil, ik wil ook voor de 2 kleindochtertjes van bijna 2 en bijna 4 jaar zo'n jurkje maken. Wat zouden ze mooi staan in een jurkje met zo'n prachtige stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. ja ik waag ook graag een kans, en met 2 meter kan je wel 2 meisjes gelukkig maken

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Met zo een mooi kleedje kan je bijna niet anders dan verlangen naar de zon. Heel leuk zo een give-away mooi op tijd om ook een extra kleedje te maken. Het zou wel leuk zijn om deze te winnen voor mijn dochter van bijna 3 jaar. Wie weet de ideale stof om haar verjaardagjurkje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Zo mooi, ook helemaal verliefd op het stofje! En wat een prachtkleedje maakje je ervan zeg. Ik doe dus ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Prachtig stofje! Natuurlijk willen we dit! :-)
    Mijn nichtje verjaard bijna dus het stofje zal ook een kleedje worden waarschijnlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. oh één van de mooiste give-away's ooit! ik doe mee :) en ik wil ook zomer!!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wauw! Super mooi, dit stofje zou hier goed van pas komen om me ook eindelijk eens te wagen aan een SVDHZ-creatie. Ik heb ze hier alle 2 liggen, maar nog niets uit durven maken. 2 boeken, 2 meter, 2 keer durf, 2 kleedjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  135. OO ik wil ook graag meedoen met deze give away. Fijne dag en groetjes Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wauw, drie kleine meisjes hier dus inspiratie genoeg voor projecties in die mooie stof. Kan je op een keer ook eens uitleggen hoe je zo'n mooie volle onderrok maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Hier loopt ook een kleine juffrouw rond die gek is van de drie beren, en met haar eigen gouden lokjes is dit het ideale stofje voor een mooie lente/ zomer creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Nou ik waag toch een gokje hoor, ik maak tegenwoordig ook nog wel eens een jurkje voor een heel klein meisje ,dus van dit lieve stofje zou er zomaar nog een keer een gemaakt kunnen worden voor haar...
    Het is echt een prachtig stofje en het jurkje dat jij voor je dochtertje maakte vind ik echt helemaal prachtig...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Weinig kans, aan al die reacties te zien, maar Ik wil toch ook graag meedoen. Héél mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. amaaaai, lang geleden dat ik nog een stofje zoooo mooi vond én zelfs nog nergens zag! En dan ga ik nu wat duimen en als eens heel goed nadenken wat ik ermee zou maken ... moest ik winnen :-) Prachtig kleedje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Oh geweldig!! Sterke twijfels of ik er ook effectief een schaar in durf zetten, ik begin alvast rond te kijken voor ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik wil ook wel van dat alles. Maar van mij mmag dat begin maart beginnen. Dan komt er hier een klein spruitje bij. Het zou leuk zijn als we dan regelmatig is een frisse neus kunnen nemen!
    Super mooi kleedje. En dat het toertje niet buiten wil, dat kan ik wel een beetje begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Prachtig jurkje. Lekker zomers, laat die zon maar komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wauw! Ik krijg meteen weer een lentegevoel!
    En dit stofke zou daar zeker bij kunnen helpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  145. wow wat een schatje!!
    toen ik las dat je om suggesties vroeg voor de stof, dacht ik al direct; ik weet n hele goede. 1m aan mij verkopen, haha..maar bij t scrollen zag ik al de giveaway, nice. hopen maar dat ik win dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Heel mooi kleedje! Ik waag ook mijn kans om de stof te winnen, ik zou er een zomers hemdje met maken voor de zoon van bijna 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik kan heel goed snappen waarom je zo gek bent op dit stofje. Prachtig! Net als het kleedje dat je er mee maakte !
    Hier zou ik ook wel een metertje of 2 van willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Hier wordt ik ook heel hebberig van. Wat een leuk vrolijk stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Amai, ik begrijp dat je gek bent van dit stofje, zo schattig!
    Prachtig kleedje heb je gemaakt, I love it!
    Ik ken wel een klein baby-meisje dat blij zou zijn met een kleedje of een rokje in dit prachtige stofje.
    Je moet er dan wel echt meters van hebben, als je er zo maar eventjes 2m van kan weggeven. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. super leuk jurkje! En ja, ik waag ook graag mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik doe graag mee! Superstofje!! Een kleedje met zomerkriebeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ik maakte weer eens de fout om jouw blogje te lezen met de jongste op mijn schoot. Nu wil zij ook z'n beren kleedje! Ik doe dus mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik wilde net een give away suggeren toen je je afvroeg wat je met de overige meter ging doen. Ik win je give away dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Oh jippie, dan kan ik ook zo'n kleedje maken voor mijn kleine dotje. Zal helaas zonder doorlopende print zijn dan,want dat lukt me nog steeds nie :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik wil ook wel! En reuze zin in lente!
    Prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Wat een mooi stofje, ik doe heel graag mee.
    Ik zou iets maken voor ons eerste kleinzoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  157. prachtige stof, daar doe ik graag voor mee
    ik weet zelfs al het perfecte projectje voor na mijn examens

    BeantwoordenVerwijderen
  158. oh, zo een heerlijk stofje om cadeautjes uit te maken van mijn metenkindje en vriendinnen in verwachting, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Amai! Lees je alle reacties Deborah? 😀
    Prachtig kleedje dus waag mijn kans voor het stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wat een lange lijst reacties! :o) Ik doe heel graag mee voor dit stofje. Kleur, kleur, kleur... We need it!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Hoi. Al een hele tijd volg ik je blog en vind deze zo super leuk. Ik vind de stofjes die je gebruikt voor jurkjes e.d. zo gaaf. Kijk ook altijd waar ze vandaan komen en soms doe ik je dan gewoon na :p. Dit stofje is ook weer fantastisch. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ik doe ook graag mee ! Dat zou een beresjiek berendeken of bedovertrekje kunnen worden :) als ik zou winnen, (wat maar een héél klein kansje is) maar ach, er eens van dromen is ook al leuk :)
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Ik zou graag, ik zou graag, ik,zou graag,.....
    een gokje wagen voor deze mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Super!!! Mijn kleine prins zou 't super vinden om een hemdje te hebben uit deze mooie beertjes stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. wat een zalig stofje, daar kan ik wel een hemdje of twee van maken voor mn lieve ventjes!! elkeschiet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Weeral een prachtige creatie! Ik wil ook meedingen naar dat zonnig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Ik doe mee, met drie dochters in huis kan ik mss voor iedereen iets maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Amai, heel tof zo'n kadootje. Daar kunnen we wel iets mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Zie ik helemaal zitten , een kleedje voor mijn dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Wat een schattige print! Ik kan begrijpen dat je er helemaal verliefd op was! En het komt prachtig tot zijn recht in dat kleedje dat je gemaakt hebt! Als je dan toch een meterke of 2 kunt missen, dan stel ik me met veel goesting kandidaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Voor een mooi overhempje voor mijn bibje (baby in buik) en een bloesje voor mij zelf. Passen we mooi bij elkaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Ik wil ....maar ben blijkbaar niet de enige ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Hier waag ik toch mijn kansje voor! Prachtige "kzag twee beren broodjes smeren"stof :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Toch maar een poging wagen volgens mij zou mijn dochter geweldig staan met dat stofje. Dus bij deze, ik heb ook interesse

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Zag drie beren broodjes smeren...en dan naar het park gaan..hihi haha jaa...een stuk voor mij en een stuk voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Oh zo schattig!!! Ik waag mijn kans voor mijn petekindje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Hoe schattig! Blij dat je helemaal terug bent! Ik doe graag mee voor dit schattige stofje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Amaai mooi weeral, zou best wel mij naam hier binnenkort willen zien staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Ik waag ook mijn kans zou leuk zijn om één van mijn vijf kleindochters hiermee te verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  181. wow! mooi stofje, daar zou er eentje wreed content mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Zo'n mooi kleedje en stof! Ik doe mee onder het motto dat er nooit te veel leuke stofjes in de stoffen kast kunnen liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Ik wil ik wil ik wil ik wil ooooooook!
    Wauw, zo mooikes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Heel mooi, ik waag ook mijn kans (al zijn we ondertussen al met 200!)

    BeantwoordenVerwijderen