donderdag 14 augustus 2014

BACK TO SCHOOL met Anne Kurris en Mondepot



Katelijne van Mondepot vroeg me onlangs of ik geen zin had
om iets te maken met 1 van de winterstofjes van Anne Kurris ?
(die binnenkort verkrijgbaar zijn in haar webshop)
Het is voor potentiële klanten namelijk erg leuk om een stofje verwerkt te zien...
...het geeft je een beter beeld van de grootte van een print en van de mogelijkheden.
Ik ben wel fan van Anne Kurris en van het gevarieerde/unieke aanbod van Mondepot,
....dus ik moest er geen twee keer over nadenken!
:)

Aangezien het schooljaar bijna van start gaat,
vond Katelijne het wel leuk om in het ' back to school'- thema te blijven....
....een heel leuk thema vond ik zo, 
en na het kiezen van een metertje stof...
...spurtte ik naar huis om m'n schaar in het gekozen stofje te zetten.
Dit is mijn BACK TO SCHOOL outfit die ik vanonder mijn machine liet rollen...






Bovenstukje uit SVDHZ
Rimpelrokje ertegen van 2x75/33cm stof



We zochten er wat bijpassende kleding/accessoires bij....






Open schoenen zijn niet ideaal bij herfstig regenweer...
.....laarsjes daarentegen...











Er werden weer zakjes in de zijnaad voorzien....






En een blinde rits achteraan
( ik grijp tegenwoordig steeds naar hetzelfde patroon en dezelfde werkwijze...
...als't goed is ...dan is't goed he!)










Van het meterke stof bleef nog een lapje over...
...net genoeg voor een poppenlakentje....











Stofje....Anne Kurris ( Mondepot)...verkrijgbaar vanaf ' ongeveer' 20/08
Blouseke....Carlo Pignatelli ( DOD-outlet)
Blauwe cardigan...Bengh par Principesse ( solden 2012)
Sjaaltje...kringloopwinkel
Schoenen...Clarks
Laarzen....Scapa
Kousen...Wibra

Poppenwagen....brocante-markt Maastricht

42 opmerkingen:

  1. Wat een schoon foto's!! Ze lijken recht uit een of ander magazine te komen! En ook het jurkje is heel geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een leuke creatie gemaakt voor je schattige dochter!Nog even en ze kan het aan doen naar school,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt top he... alweer! Ik ben echt jaloers op jouw maaksels en de combinaties die je maakt!

    Ik wil wel eens een naaidate met jou meemaken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo eenvoudig en zo mooi. Slimme zet van die Katelijne. En altijd een bijpassend vestje, waarom hangen die niet in mijn kast?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit, prachtige herfstkleuren! Grappig, ik gebruikte onlangs ook een retro poppenwagen als accessoire lilyenwoody.blogspot.be/2014/08/recycle-project-part-i.html?m=1#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo cool zeg, en alweer super gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig (setje)! En inderdaad: goed is goed. Waarom dan extra moeite doen met een nieuw patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh néé, terug naar school, daar wil ik nog niet aan denken ;) Maar wel een prachtige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk mooi!
    En zo tof die retro poppenwagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi retrogehalte heeft dit!
    Ze zal nogal staan te blinken 1 september!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt 'back to school' met die ruitjes en dat bloesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo verliefd op dat sjaaltje! Het past echt bij alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi jurkje. En die kleurtjes, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weeral superschattig!
    Ik ben aan het opruimen en kom restjes stof tegen die ideaal aijn om nogmaals een stapeltje knikkerzakjes te maken. Zijn die nog steedq nodig voor de schoendoosactie? Dan stuur ik er nogmaals ee hoopje op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super outfitje! Wat heb je toch talent!
    Lieve groet,
    Victorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig meisje in een prachtig kleedje met een prachtig stofje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben echt fan van deze combinatie! Dat patroon is zowat het enige dat mijn dochter op het lijf gegoten zat. Ik ga ook een metertje stof zoeken en nog eens achter mijn machine kruipen :-) Voer jij dat helemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het bovenstukje wel altijd, het rokdeel niet altijd( dit jurkje niet)

      Verwijderen
  18. Mooike! Maak jij maatje 98-104 of al 110-116? Met andere woorden, vallen de maatjes klein of groot? Mijn dochterje is ook van 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik teken de maat tussen 98 en 104 over...past perfect!

      Natuurlijk is niet elke driejarige hetzelfde van bouw...dus even nakijken op de matentabel zou ik wel doen!

      Verwijderen
  19. Ik vind de outfit geweldig
    en dat schaaltje van de kringloop past nu toch overal bij hé!!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen