vrijdag 30 augustus 2013

Herfstgarderobe in de startblokken....





Nog enkele dagen en het nieuwe schooljaar gaat weer van start.....
...de tijd vliegt voorbij en voor dat je het weet zal de Herfst daar zijn!
MET bijbehorende herftstemperaturen...
( al mag dat nog wel eventjes uitblijven!)

Nu hou ik eigenlijk wel van de herfst,
de natuur toont dan een wondermooie kleurenpracht....
Kleurtjes die je trouwens ook royaal ook in mijn stoffenkast terug kan vinden.
Van een van die stofjes maakte ik ( hoe kan het ook anders!)
...een rokske!
Het eerste van een hele reeks.....
Jaja, de herfstgarderobe staat hier in de startblokken!
:)






Turquoise t-shirtje van Vingino ....
en een dieprood vestje van Bengh....
Laarsjes van Hip







De kleurweergave van de vorige foto's is maar niet wat het moet zijn....
Dus hier nog een detailfoto....

stofke Lily Lemon van Dapper ( Koekepeertje)




26 opmerkingen:

  1. Mooi...Hihi zelfde stofje in 2 andere kleurtjes van de week op de markt in Breda gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vlgens mij maakt gij liever kleren dan dat ge ze wast en strijkt ;-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weeral zo'n schoontje! waar blijfde gij al die kleren steken met zoveel kinders in huis?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi!!!
    En altijd met zo'n passend truitje... erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uch, schoon start! En als volgende een tricotmaaksel ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw kindekes zijn altijd om door een ringetje te halen volgens mij. Alle moederkes aan de schoolpoort zullen wel jaloers zijn op uw schoon combinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat rokje T'is weeral 1tje vanuit een boetiekske precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Na je vorige post over destofjes bestelde ik het stofje gelijk in twee kleurtjes bij Koekepeertje. Was een beetje gedesillusioneerd toen ik de stofjes daarna voor minder dan 7 euro per meter in de nederlandse webshops zag... Raar dat er zo een groot prijsverschil in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het gevoel!
      Maar ach....je moet maar zo denken, dat je de kleine lokale zelfstandige hebt gesteund.....en uiteindelijk vond je die stofjes wel €12,00/'meter waard he ( wat ze ook absoluut zijn!)
      Ik bestelde via een andere blogster nog enkele metertjes van de beige variant bij die betreffende ' goedkope' webshop.....

      De dame van Koekepeertje was trouwens ook erg gedesillusioneerd over die bodemprijs in Nederland....zij bieden de stof immers aan tegen haar inkoopprijs....zo is't moeilijk als kleine zelfstandige om te concurreren!

      Maar nu ben ik uiteraard benieuwd naar jouw maaksel met de mooie stof?!
      :)

      Verwijderen
  9. Ach ja, inderdaad ik dacht de stof is het waard! Ik heb ze nog niet binnen, en nog genoeg andere klusjes op de stapel, maar zal vast in rok of jurkjesvorm terug te vinden zijn op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuk begin van je herfstcollectie!
    Wat zou je toch moeten naaien als al die dames genoeg rokken hebben :-))
    Gelukkig groeien ze nog en dus elk seizoen kun je je gang weer gaan....

    BeantwoordenVerwijderen