maandag 5 augustus 2013

Assortiviteit.....



...daarmee wil ik zeggen " ASSORTI ZIJN "

Het is geen geheim...
..ik kleed mijn ( jongste) kroost graag assorti!
Niet altijd hoor,
maar als wij ergens heen gaan met gans de bende,
dan vind ik het wel prettig als de mensen zien dat wij bij elkaar horen!
Zeker omdat mijn kroost bestaat uit kinderen van verschillende origine....
...een beetje eenheid creëeren noemen ze dat!
:)

Zo maakte ik een hele tijd geleden een jurkske voor mijn jongste toertje....
....en nu had ik opeens goesting om daar een bijpassende outfit bij te maken....
Een rokske WEERAL!!!
( ja sorry....maar mijn pleegtoertje draagt dat nu eenmaal het allerliefste!)
Aan T-shirtjes waag ik mij nog niet...
...dus 't is een massaproductje uit de kledingindustrie!
:)











Uiteraard moest er NOG een rokske geproduceerd worden dat assorti was met het jurkje
....ah ja, ik heb nu 2 pleegtoertjes met dezelfde maat!
En aangezien al de geproduceerde rokskes ooit voor mijn jongste toertje worden...
...moesten dat er dus 2 totaal verschillende zijn ( van motiefke dan toch...)











Rood met bloemetjes.....Locally Grown ...Andover
Varkentjesprint......Pigs....The Henley Studio MAKOWER
( beiden Fabric.com)
Rodetaille-elastiek.....Eclips
Mosterdgele taille-elastiek....Julija's

17 opmerkingen:

  1. Die eerste foto is precies uit een boekske, zo schoon.
    Uw stofcombinatie bij het kleedje is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik probeer ons ook assorti te kleden als we weg moeten, maar zelfs met ons drie lukt het amper. Ik denk dat ik ook eens aan eigen klerenmakelij moet beginnen om het in orde te krijgen... Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat uw pleegtoertjes ni op de foto mogen, ik zou uw gezinnetje zo wel eens willen zien in die prachtige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig! dat rode stofje is echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een jobke als styliste zou goed bij je passen ! Zo tof alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En is die pop nu ook assorti ??? Man man, knap hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,
    Ik ging online op zoek naar taille-elastiek, maar kon niet zo veel vinden...
    Heb jij nog enkele goeie tips ?

    gr
    Jelle
    lokakid.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Julija's hadden ze onlangs een lading mooie kleurtjes binnen.....misschien hebben ze nog?
      En ik kocht het ook al online bij ' ondersteboven'......maar voor de rest kwam ik het nog niet tegen!
      Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar het Stoffenspectakel......daar staat altijd een kraam met veel verschillende kleurtjes....

      Verwijderen
  8. Schitterende beestenboel op het groene stofke!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie rokjes heb je gemaakt bij het prachtige jurkje. De foto's is trouwens ook heel mooi :)

    De stofjes zijn beeldig :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen