dinsdag 29 januari 2013

Recycleren....


Pateeke nr 2 ligt nogal goed in de markt bij het vrouwvolk en hij laat zich al die aandacht goed welgevallen. Wanneer zo'n lief kind dan DE VRAAG stelt, weigert hij zelden.....zo heeft hij ondertussen al een hele harem bijeengescharreld!
Wij ( hij ,en ik help een beetje....) beginnen dan ook ieder jaar goed op tijd aan de
Valentijnskadootjes.
...
Dit jaar worden er zelfgemaakte juweeltjes gegeven, en die verdienen natuurlijk wel een juwelendoosje!
Om geen onnodige kosten te doen, recycleren wij wat af!
Zo ook deze keer.......lege blikjes tomatenpuree werden beplakt met stof ( lijm= die zelfgemaakte Mod Podge-lijm!), en vervolgens werd er een dikke houten kraal bovenop gelijmd.

( de blikjes hebben geen scherpe randjes dankzij onze dikke vriend......
De tupperware-blikopener...:).   )
Zo....nu gaan die meiden weer een heel jaar content zijn se.....
MISSIE GESLAAGD!


9 opmerkingen:

  1. Amai, tof !!!!
    Moest ik een jaar of 33 jonger zijn, 'k zou DE vraag ook stellen aan pateeke nr 2 ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiekem verdenkt ik die meiden ervan dat ze't ook vragen omwille van de valentijnsverwennerij....;)

      Verwijderen
  2. Goede tip van die tupperware blikopener, ik heb binnenkort een party, weet ik meteen weer wat ik kiezen moet.
    Wel schattig al die verliefde meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniaal, ik wou dat ook al maken, maar bij gebrek aan de juuste blikopener is het een njet geworden !! Héél geslaagd (direct een gat in de markt gevonden: verhuurdienst blikopener voor het maken van schone potjes :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk. Staat ook op mijn TO DO lijstje maar hier ook nog geen tupperware blikopener!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle, wie organiseert er binnenkort nen tupperware-avond.......?
    De blikopeners zullen het alleszins goed doen!
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof idee! En ja, overmorgen tupperware avond, en na jarenlange twijfel over de opener, overweeg ik het nu weer wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen