dinsdag 22 januari 2013

Labels.....


Normaal gezien laat ik mijn labeltjes steeds maken bij de Veritas, 100stuks voor €16,00.
Dat valt nog mee nietwaar, maar.....dan heb je wel honderd DEZELFDE labeltjes!
En je keuze is redelijk beperkt, zowel qua kleur als formaat.
Zelf ben ik nogal van het luie type....alle, 't is te zeggen.....door mijn gebrek aan tijd heb ik graag dat de dingen een beetje vooruit gaan!
Zelf labeltjes maken stond dus niet echt op mijn To-do-lijstje......
Totdat......ik dus de meest geweldige manier vond ( voor mij toch...)!!!
Alle kleuren van de regenboog, elke mogelijke vormgeving....jaja, ik heb het deze keer sober gehouden, maar de volgende keer ga ik helemaal los :)
SUPERSIMPEL en SPOTGOEDKOOP
De onderstaande labeltjes maakte ik 200 keer, en dat voor de prijs van.....
Tatatatadaaaaaa......
.......................spanning opbouwen..........................
€2,90
:)



9 opmerkingen:

  1. ik ben wel heel benieuwd hoe ge dat doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes! En ik ben ook wel benieuwd naar hoe je dat doet zunne...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, geweldig! Voor die prijs zou ik ook wel eens nadenken over labeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu moet ge d'r niet meer over nadenken, gewoon DOEN!
      Den uitleg staat op 24 januari.....:)

      Verwijderen
  4. Ik zal jullie dat binnenkort eens haarfijn uitleggen se.....MET fotootjes ( maar die moet ik dus nog maken hè...:)

    BeantwoordenVerwijderen