vrijdag 24 oktober 2014

We deden eens van MIS-EN-PLIS





Katelijne van Mondepot vroeg of ik nog eens iets wilde maken als stof-maaksel-voorbeeld
voor de webshop.
Deze keer iets met de nieuwe stofjes van Mis-en-plis
( die sinds vandaag verkrijgbaar zijn...allen daarheen!!!)

Zoals we van Mis-en-plis gewend zijn 
bestaat het aanbod weeral uit kwalitatieve stoffen met retro-touch.
Tricot, katoen, wol...voor ieder wat wils.
Een fijn wolletje en een retro-katoentje werd uit het ruime aanbod gevist,
en vernaaid tot een Theo ( Zonen09),
en een plooirokje ( eigen ontwerp) dat hoog in de taille gedragen wordt.
De mosterd haalde ik bij de schooluniformen van mijn puber-toertjes.....
....zij dragen hun rokjes moedwillig erg hoog zodat er meer been zichtbaar is!
( pubers he!)
;)


toertje1 kijkt letterlijk EN figuurlijk erg op naar haar grote zussen



Bij gebrek aan de juiste kleur van knopen...
...koos ik deze keer voor kamsnaps.
( kleuren op de foto zijn flets.....in't echt warmer van tint!)





Soms wordt er echt geposeerd voor foto's...
...en soms doet Toertje1 gewoon haar eigen ding
( zoals vingers in gaatjes in de muur steken bijvoorbeeld)
... en dat levert dan vaak ook leuke shots op,
zoals deze poep-achteruit-pose!
;)






Een zichtbare rits achteraan...
....helemaal volgens de laatste mode als ik mijn puber-dochters mag geloven
:)





Met een bijpassend vestje
( Bengh par Principesse 2011)









Een knietjes-foto mag natuurlijk niet ontbreken!









Stofjes...Mis-en-plis ( Mondepot)


24 opmerkingen:

  1. Super toffe stofjes en mooie naaisels alweer. Geweldige foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar dat is toch zo een schatteke!
    echt een mini uniformpje, heel erg leuk!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die poepfoto, hilarisch!!
    Chique chique!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap die meisjes-Theo! Prachtig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laat zich toch zo schoon trekken,hé!En de print loopt weer mooi door...ik kan er alleen maar van dromen om zo te kunnen naaien.Knap gemaakt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo kan het kind weer volledig in stijl naar school !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schoon weeral! Ik heb dat van die knietjes eens toegepast op mijn dochter van 2. Echt schattig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Debora, ook al weer zo mooi gemaakt en van zulke schattige stofjes. Heel leuk zo'n plooirokje.... en het bloesje is fantastisch...
    En dan is het natuurlijk sowieso weer genieten van de foto's van jouw kleinste toertje... wat een dotje...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super-rokje! En ik vind haar haartjes ook zo tof gedaan! (bij mijn dochter blijft dat dotje nooit zo mooi staan wegens veel te fijne haartjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw! Weer erg mooi! En die haartjes, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat je een kei bent in je naaisels dat weet je zelf ook al wel ;-p
    Maar ik kijk na je creatie vooral uit naar de aan fotokes van je kleine toertje Hoe die altijd allerschattigst poseert <3
    Fijn vakantie voor jullie allen, er zal leven in de brouwerij zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeral super tof gedaan! Wou dat ik ook zo'n kei was in het combineren van kleding. De combinaties zijn altijd tot ik de puntjes af! Prachtig.
    Groetjes Daisy

    (http://molemiekesnaaiblog.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ongelooflijk hoe je dat weer hebt gecombineerd. Dat stofje zal nogal verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi..
    En 't moet gezegd worden.. die meid van je is toch echt wel een pateeke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zalig schoon en die Theo voor dat prutske is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die schoven, dat gaat goed van pas komen voor al dat schoons dat gij maakt ;) al offer ik me graaf op als er in u toertjes kasten geen plaats meer is voor al dat schoons!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n mooie stofjes en zo mooi verwerkt. Je dochter straalt er weer in hoor zoals altijd

    BeantwoordenVerwijderen