woensdag 29 juli 2015

BAMBIBLAUW deed het weer!!!





Bambiblauw deed het weer!!!
Ze brachten een tweede collectie prachtige paneelstofjes uit,
ook deze keer weer stuk voor stuk pareltjes!


Ik kreeg een roze tricot met koala-print opgestuurd
tot GROTE vreugde van mijn jongste toertje.
'zo zacht, zo roze....en met een koala op!'

Ze moest nog een dagje geduld hebben, 
want het stofje werd eerst voorgewassen zoals dat hoort.
( ik leer bij he?)

Ik tekende zelf een patroon van een t-shirtje met aangeknipte mouwen,
achteraan iets langer geknipt dan vooraan...






....waar ik aan weerszijden een soortement van split met rits maakte....




...waar ik dan weer een stukje fijn gestreepte tricot uit mijn voorraad achter naaide.




Lief en toch een tikkeltje stoer!




In gesloten toestand ziet dat er dus zo uit.
( ritsen kocht ik ooit eens in een lot)




We zijn erg tevreden mat het zachte stofje...
...mijn tricot-naaikunsten zouden beter kunnen eerlijk gezegd.
( de mouwen trekken ook wat onder de oksel)
;)



Toertje wilde het t-shirtje na de shoot niet meer uitdoen,
er werd zelfs gesmeekt of ze ermee mocht slapen...




 ...en moeder gaf toe, het is tenslotte vakantie
;)



patroon: zelf getekend

stof: Bambiblauw










52 opmerkingen:

  1. Waw, echt! Moest deze zo in de winkel liggen, hij was direct uitverkocht. Ik bestel bij deze een exemplaar voor mijn dochter wegens momenteel zelf geen tijd om te naaien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wawie, heel schoon, en dat folieke met de gestreepte stof en de rits, waarom heb ik zo nooit zo van de briljante ingevingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Madam Toertjes deed het ook weer! Wauw, wauw, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stofje!!!! En wat een mooi patroontje!! Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top idee met die rits. Als die te klein is, mag die dan aub deze kant opkomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw split is geniaal !!! (toch deze met rits hier)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Geweldige creatie ook weer! Inmiddels beer, koala en zebra besteld en kan niet wachten om het te voelen :) Leuk idee ook, met die streepjes. Die zag ik wel al samen met de zebra, maar met koala ook verrassend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig!!! Echt! En die mini stoere meid. Ik eet ze op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een leuke verwerking en ik ben fan van de risten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gedaan! Ik ben fan van het zachte/stoere, de combinatie werkt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een topstuk! Jij deed het ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohh zo mooi ! Moesten ze dit in grote maten hebben ,ik kocht het direct voor mezelf. Zoals je zegt, lief en stoer tegelijk. Mooie combinatie met die rits en broek en dit aan je schattige stoere dochter.
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastisch idee!! Lief en stoer zijn zo leuk gecombineerd!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! De stof, het model van het T-shirtje en natuurlijk ook jouw model. En wat is haar haar lang geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie, heel mooi stofje en wat een fotomodel !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi,zo tof met dat stukje gestreept en de ritsen,maak je dat ook in maat 38?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk! Wat lijkt ze ineens groot met zo'n stoere outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent gewoon 100% ontwerpster! Man man, dit is prachtig bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De max met die rits! Stoer toertje, amai :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo'n lief stofje en toch zo'n stoer ontwerp! Knap gedaan, heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er zijn zo van die momenten dat ik denk: waarom bedacht ik dat zelf niet? Dit is weer zo eentje, en ik moet bekennen dat ik dat heel vaak heb als ik jouw creaties zie... Echt top, echt super, echt heel heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. waw zo schoon!, super origineel met die leuke ritsen, heel tof detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat knap! Ik zou het zo kopen. Of zou ik even een copietje maken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. echt zó leuk en wat een tof idee die rits in de zijkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw keitof stofke weer en zomaar zelf een patroon ontworpen MET ritsjes in de zijnaad waar weer een ander leuk stofje ingaat, KNAP!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De perfecte combi! Heeeeeel mooi!! En je, ze wordt groot hoor, die meid, stilletjesaan :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw! We love lief met een tikkeltje stoer ;) AF

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel tof gevonden die ritskes
    en ik ben ook gezwicht voor de tricotversie van de koala
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. keilief klein toertje en idem dito t-shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Totally in love: met je Toertje, met het T-shirtje, met de print en met je geniale ingeving ivm de split!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil heer Bubuza keer op keer bedanken voor zijn hulp met zijn betovering om de Powerball-jackpot van $ 169 miljoen ($ 168.500.000) te winnen. Mijn naam is William Kruger, ik kwam verschillende getuigenissen tegen van mensen die heer Bubuza bedankten voor het helpen winnen van een loterij, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem hoe lang ik al speel en probeer een loterij te winnen zonder geluk reageerde heer Bubuza en beloofde me te helpen met zijn spreuk om ook een loterij te winnen. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me een lotnummer en vertelde me hoe en waar ik de loterij moest spelen. Ik deed wat hij opdroeg en zie, ik werd een jackpotwinnaar van $ 169 miljoen dollar ($ 168.500.000). Ik kan maar niet stoppen Lord Bubuza te bedanken, zoek je een lening? Bent u failliet en heeft u financiële hulp nodig? Je kunt ook een loterijwinnaar zijn. Neem contact op met lord Bubuza voor hulp bij het winnen van een loterij via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lord Bubuza is als een God op aarde, ik heb de reden gezien en ervaren waarom mensen hem een God op aarde noemen, ik heb nooit geloofd dat mannen zoals hij bestonden. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211 om een loterij te winnen na het lezen van verschillende getuigenissen op internet over hoe hij loterijwinst voorspelde en winnende nummers aan mensen gaf om te spelen en ze wonnen. Hij antwoordde en zei dat hij een spreuk zou uitspreken om mijn winst te voorspellen, ik gaf zijn vereisten en deed wat hij opdroeg. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me wat cijfers en een loterijwebsite waar ik het loterijspel kon spelen. Nadat ik had gespeeld zoals hij had opgedragen, won ik $781.999.000 Euro. Deze man heeft mijn leven mooi gemaakt met zijn winnende lotnummer. Ik heb mezelf gezworen dat ik zal getuigen van zijn wonderbaarlijke betovering om mij miljonair te maken. Neem contact op met lord Bubuza via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Loterijspellen zijn als een gewoonte voor mij vanwege heer Bubuza. Ik geloofde niet dat een spreukgebruiker een spreuk kon uitspreken en het juiste winnende lotnummer aan mensen kon geven en dat ze het loterijspel daadwerkelijk zouden winnen. Mijn leven is vandaag een getuigenis omdat ik 59.000.000 miljoen dollar heb gewonnen met de hulp van Lord Bubuza lotnummers. Ik nam contact op met heer Bubuza voor hulp bij het winnen van een loterij via WhatsApp: +1 507 400-0072, hij vertelde me dat er een spreuk moest worden uitgesproken zodat hij mijn winnende nummer kon onthullen, ik gaf zijn vereisten voor het uitspreken van de spreuk en daarna de spreuk uitsprekend die hij lotnummers gaf en een site waar ik speelde en 59.000.000 dollar won, hoe kan ik deze man genoeg bedanken? Zijn betovering is echt, hij is een God op aarde en ik raad iedereen aan die hulp nodig heeft om een loterij te winnen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 507 400-072 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen