donderdag 28 mei 2015

SIMPEL en GOEDKOOP!




Wanneer mijn pleegtoertjes zelf hun outfit uit de kast mogen nemen,
kiezen ze tegenwoordig steeds vaker voor sobere (vaak donkere) outfits....
...of bling-bling.
Een beetje de oudere zussen nadoen denk ik!
;)


De zwarte A'Nana -stof van Aimecommemarie
past wel in hun 'nieuwe stijl' volgens mij....
....dus zette ik tijdens het ge(s)tikte-wijven weekend m'n schaar
 in de 1,5 meter die ik kocht bij Cousette.

Het grootste deel verwerkte ik tot kleedje,
( moet er nog foto's van trekken)
en uit de rest kon nog een simpel rimpelrokje gemaakt worden.






Een tijdje geleden kon ik op een tweedehands-kledingbeurs een gouden vestje scoren
in EXACT hetzelfde goud als de ananassen!
Op dezelfde beurs vond ik ook een simpele blouse van Fred&Ginger
die er wonderwel bij past....








...ook al is deze wit-grijs gestreept.






Het rokje kreeg een effen zwarte onderrok voor extra volume.
Ik maakte deze op dezelfde lengte als de ananas-rok,
en deze is dus ook perfect binnenstebuiten te dragen.
( ideaal voor smossers!)









SIMPEL kan ook mooi zijn!
( en dat het GOEDKOOP is, is mooi meegenomen)
:)

18 opmerkingen:

  1. Mooi!! Hier ook meer en meer donkere stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Ik vind dat zwart heel mooi staan bij jouw pleegtoertje. Dat tieners van zwart houden dat beleven wij hier ook dagelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! De kleuren staan haar prima! En de koopjes liggen jou precies altijd ergens op te wachten he. Zo nog een perfect bloesje en giletje erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stijlvol en zo mooi met het bling-bling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden! En fijn als je tweedehands dat soort vondsten doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ons toertje is hard aant veranderen precies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat niet ...... Maar ik zie ze dan natuurlijk ook elke dag!

      Verwijderen
    2. bij mij is het al heel lang geleden dat ik haar nog gezien heb ;)

      Verwijderen
  7. Dat jongste toertje haar kast is precies vol. Maar doe gerust verder met kastvulling voor dit mooie pleegtoertje. Als het maar blinkt voor meisjes. Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De combinatie is prachtig! Weer eens mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik blijf zo hard fan van die ananassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelooflijk, jouw talent om altijd ergens iets bijpassends op de kop te tikken! Schoon - hoewel ik vreselijk benieuwd ben dat prachtige jurkje op een lijfje te bewonderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh mooi! En leuk dat je haar ook eens voor de camera zet! Ze poseert als een echte ;-) Dat omkeerbare ga ik onthouden voor de mega-smosser hier in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En weeral zo mooi gecombineerd met het hemdje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo daar, nu ken ik een Spell Doctor, je kunt een tastbare privédiscussie hebben en je liefdesleven opnieuw instellen. Die persoon is de altijd betrouwbare dokter Egwali, een tovenaar die zijn spreuk heeft gebruikt om mijn leven te veranderen en andere zoveel levens die ik vandaag ken. Noem het maar liefdesbetovering, carrière nastreven, gezondheidsproblemen, wat het geval ook is, welk trauma je ook hebt, hij is op tijd om je te helpen zonder aarzeling. Mijn zaak was behoorlijk lelijk voor mijn ontmoeting met hem, en de rest was geschiedenis. Je kunt via een van deze manieren contact met hem opnemen WhatsApp / Viber +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
    Heb een privésessie met hem en wees weer gelukkig.
    Al het beste !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen