woensdag 19 juni 2013

Nummerke van de dag 38




Gisteren kroop ik kort na het plaatsen van het 
"Nummerke van de dag" bericht
...in mijn bedje.
En ondanks de warmte heb ik heerlijk geslapen
('t Was duidelijk nodig!)
:)

Dat maakte dat ik vandaag zeer uitgeslapen aan mijn dagtaak begon....
....en ook energie genoeg over had 
....om een pleegtoertjesbips van rokjes te voorzien!
Ik heb zelfs nog energie genoeg over....
...om ook de kleerkast van pleegtoertje 1 met kleurige zwierigheid te vullen!

En ik heb nog energie genoeg om dit berichtje te plaatsen....
:)

Handje in de zak





Tadaaaaaa





41



11 opmerkingen:

  1. Ik zit er altijd tien naast.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaaaa....ik weet de komende 20 nummerkes al ( aangenomen toch dat die nog allemaal gepost moeten worden!) en er is goede hoop voor jou!
      ;)

      Verwijderen
  2. Volgens mij zitten mijn nummerkes gewoon niet in dat zakske... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zullen we niet beter een gokje wagen bij het hoeveelste nummer van de dag iemand bingo geeft. Ik gok op dag 48

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahah, ik mag er nog eentje doorstrepen. Nog 8 te gaan hier. Hopelijk volgen ze nu vlot op mekaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een energie heb je toch elke dag weer!
    En geen goed nummertje....42 heb ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha even ging het best goed, maar nu al een week geen nummertje geloof ik ;-) Wat een mooie rokjes trouwens weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De nieuwe reeks nummerkes is beter voor mij,ik heb er nu 5.
    Nog lang niet genoeg maar het gaat wel de goede richting uit.

    BeantwoordenVerwijderen