maandag 8 april 2013

Op stoffenjacht....








Samen met twee toffe madammen van de naaiclub,
...trok ik zaterdagmiddag naar Kapellen...

OP STOFFENJACHT
( niet dat ik iets nodig had maar bon...)
:)

't Was heel plezant,
en elks van ons vond er zijn goesting!
Er werd advies aan elkaar gegeven, zo van
" jaaaaa, das helemaal iets voor u!!!"
Of
" Eikes, da vind ik nu mottige stof se...wa gaat ge daar nu mee aanvangen"

En er werd geluisterd naar dat advies!
Balen stof werden opgeladen en andere weer weggelegd...

Ik wil u MIJN buit zeker niet onthouden...en er is weer een blogpost mee gevuld!
:)

Ik nam enkele basics mee en een oefen-tricootje...
...die ga ik niet tonen wegens ' te banaal'
...en ik vond er ook ( mijns inziens toch...) een ware schat!

Een heel fijn katoentje met groenig bloemmotiefke, prachtig in al zijn eenvoud (tikkeltje retro zelfs)
En
Een heel fijn bloemen-katoentje met toffe kleurtjes
( de combinatie van die twee...aaaah, smelt!)
:)





...ook nam ik enkele 'felle' bloemenprintjes mee,
voor alle meisjes-meisjes...
:)




....en op 14 april is't hier in Antwerpen " stoffenspektakel "
...benieuwd wat ik daar allemaal ga vinden!

:)

20 opmerkingen:

  1. mooie keuzen ben benieuwd wat je gaat maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. right, het Stoffenspektakel in A'pen zal weer onder de voet gelopen worden door een bende naaigekke vrouwen, myself included ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga denk ik pas smiddags.......en ik ga me inhouden, alleen heel speciale stofkes en basics ( bollen, stippen, ruitjes, enz...) Maar ik ken mezelf...als ik daar ben dan zal ik waarschijnlijk weer veel meer kopen dan het aanvankelijke plan...;)

      Verwijderen
  3. Die eerste combinatie ... Heerlijk! Veel plezier zondag. Je zal er zeker niet alleen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh waauw, superleuke stofjes!! Vooral die twee onderste bloemstofjes zijn echt de max! Ik krijg al direct goesting om ook eens rap langs Pauli te rijden :-) Eer het stoffenspektakel immers nog eens naar leuven komt, dat duurt nog wel effe! En je voornemen om je in te houden... ik neem me dat ook altijd voor, maar kom toch met hele ladingen terug thuis :-S Ik zou me maar geen illusies maken ;-) Maar wie weet lukt het jou wel he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd afwachten wat je daar tegenkomt in kapellen,maar soms zijn er idd echte schatten bij.Hele mooie stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stofjes! Ik heb vorig jaar trouwens bij Filou een rokje gekocht voor mijn dochter in hetzelfde stofje als dat tweede bloemenstofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja...ik wist dat dat een filoutje was!
    In Kapellen verkopen ze wel vaker Filou-stofkes ( aan €8,00/meter)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die eerste zou ik ook meteen gekocht hebben, super. Heel krachtig en toch verfijnd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stofjes, vooral dat groene bloemetje! Ik ben pas voor het eerst naar het stoffenspektakel geweest en wat een drukte! Maar ik ben erg goed geslaagd, dus ik vond het zeker de moeite waard en ondanks alle keuze ben ik toch nog redelijk binnen budget gebleven, dus ik was best fier op mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat gij geen blog hebt....anders konden wij allemaal uw buit bewonderen!
      :)

      Verwijderen
    2. Haha dat is waar, maar ik wil je best een foto sturen als je dat leuk vind. ;-)

      Verwijderen
  10. Puilt dat daar nu nog niet uit bij u? Gij moet toch een GIGANTISCH huis hebben? Maar dat gezegd zijnde: mooie aanwinsten!!! Ben volledig fan van het hele groen-bloemenprintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou van die felle bloemenprintjes!
    Toffe aanwinsten, ik ben al benieuwd wat je er van gaat maken. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allemaal mooi maar stof nr. 1 is super!

    BeantwoordenVerwijderen