vrijdag 23 mei 2014

Relaxen in Atelier Brunette...





3 gekochte en 3 gemaakte....
....voorlopig genoeg flodderbroekskes voor Toertje 1

Speciaal voor dit laatste exemplaar bestelde ik een prachtig stukje Atelier Brunette-stof
bij Studio Saartje....genaamd ' hirondelle'

De dunne katoen van AB leent zich wel voor dit soort relax-broekjes,
ook de printjes zijn uitermate geschikt!








Er werd gekozen voor een afwerking met okerkleurige paspel...
....exact dezelfde kleur als de bekjes van de zwaluwen
( al moet je daar echt wel met je neus bovenop zitten om die te zien!)

Zakken en tailleband werden uit zwart katoen vervaardigd,
...zodat ik nog een restje van de mooie Atelier Brunette-stof kon sparen voor een ander projectje!
( later hierover meer!)

:)







Met gesmockte boordjes





Met aangepaste bovenkleding...





Stofje...Atelier Brunette
Paspel...Veritas 
Zwarte stof...vriendelijke inwijkeling


Het topje maakte ik zelf ( zie eerdere blogpost)
Vestje komt uit de kringloopwinkel

20 opmerkingen:

  1. oooh!! *smelt*
    Zo zou ik nog graag ééntje willen hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Maar deze keer dacht ik echt dat je er eentje voor jezelf gemaakt had...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb last van uitstelgedrag als het op maaksels voor mezelf aankomt!
      ;)

      Verwijderen
  3. Echt een droombroekje! Ben benieuwd naar je andere creatie uit deze stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weeral een super flodderbroekske! Ze zijn ook niet meer van mijn billen te slaan! Zo relax..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof broekje!Ook een mooi stofje,eens iets anders dan uilen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voilà, en het toertje komt weer als uit een dozeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk, maar ik mis er een lief schattig modelleke in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ze zal er weer goed voorkomen!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weeral zo knap gemaakt! Zo zou ik er voor mezelf ook wel eentje willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uw dochter is volgens mij het hipste gekleed van haar klas. Heel mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien lees ik erover, maar welk patroon heb je gebruikt? Supermooi, zowel het stofje, de kleurencombinatie, het model ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Kan je even h patroontje prijsgeven ? Want zoek ook zo eentje voor de dochters! En aangezien h smalle kinderkes zijn , zijn de broekjes nogal gauw pyamas !

    BeantwoordenVerwijderen