woensdag 4 september 2013

Leuke vondsten....


IN MIJN BRIEVENBUS
( al enkele dagen geleden hoor!)


Renée  stuurde mij deze gepimpte poetsdoeken...
Heel leuk zo met dat gehaakte kantje
...en bovendien heel erg handig
(Hier wordt nl wel wat afgepoetst!)

BEDANKT RENÉE !
x








IN DE KRINGLOOPWINKEL

Deze grote coupon vintage-stof ( 3meter)
kon ik echt niet laten liggen voor €1,00






...ook dit oude domino-spel ontsnapte niet aan mijn oog






Ik hou enorm van de Rinkelbel-reeks
( u weet wel.....das de reeks van de Tiny-boeken!)
En hoe ouder de boekskes hoe toffer ik ze vind....
Deze zijn van '60 en '50







13 opmerkingen:

  1. oooow goede vondsten zeg !
    ik sloeg ook weer mijn slag, laat ik ook nog wel zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vondsten! Ik heb ook al heel wat boeken uit de Rinkelbel reeks, maar deze twee nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij vind wel altijd mooie dingen,
    sorry dat ik dit vraag maar mag ik jouw adres
    sandra.van.den.broeck4@telenet.be
    groeten sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk gevoel geeft dat telkens weer, die mooie vondsten, voor een klein bedrag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vondsten indeed!! Jij hebt echt een oog voor kringloopvondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alweer tof spul gevonden. Ik kom dus altijd met niets buiten bij de kringwinkel hé. ... heb er geen neus voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vondsten! Op die boekjes ben ik ook zo dol!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knappe poetsdoeken!
    En nogmaals, lang leve de kringwinkel, toffe buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik was begin deze week nog in een kringloopwinkel... maar ik vind precies niet dikwijls zo'n leuke spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb ook nog maar 1keer een leuk boek gevonden. Namelijk van Heidi (wat nu terug op tv komt) ons Dieuwke (en ik eigenlijk ook wel) zien dat graag. Dus dat boek was geweldig. en het kostte 1€ geloof ik.
    :-) en nu ben ik op zoek naar leuke puzzels (met knoppen en een grote vloerpuzzel) maar nog niets deftigs en moois gezien.
    De boeken van Tiny vind ik ook geweldig dus die Teks boeken zullen wij ook wel leuk vinden maar ik heb ze nog nooit gezien.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij ben jij altijd net in de kringwinkel geweest als ik er passeer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vindt de poetsdoeken geweldig leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen