zaterdag 1 juni 2013

Nummertje van de dag 20



.....nu de kinderen virus-en bacterievrij zijn,
heeft onze lieve kater Noodles besloten dat het zijn beurt is!

NIESZIEKTE
is't verdict van de dierenarts van wacht.....
Waarschijnlijk opgescharreld bij een of ander schoon kattinneke.....
...en nu ligt hij dus zielig te wezen in zijn mandje!
Daarbovenop heeft hij blijkbaar ook nog een geïnfecteerde kattenbeet,

Heel den dag ben ik dus in de weer geweest voort lieve beestje!
Zalfjes en pillekes bij de apotheek van wacht halen....
Oogskes uitkuisen en verzorgen.....
Zijn eetlust is foetsie, dus met lieve woordjes voederen......
( na de pijnstiller van de dierenarts en de dosis antibiotica eet hij nu terug!)
En veel over zijn koppeke aaien......
Hij laat het zich ( ondanks zijn ongemakken) allemaal goed welgevallen....
Zodra hij mij ziet, begint hij te spinnen....
:)

Hopenlijk komt alles in orde en kunnen we nog lang genieten van onze rossige haarbal....

Maar er werd vandaag dus
....met uitzondering van de nachtelijke uurtjes aan't lappendeken...
....NIETS GENAAID!
:(



Arme ik ( eigenlijk arme Noedels)
Hopelijk hebben jullie vandaag meer chance!




Handje in de zak...





Tadaaaaa...





26



15 opmerkingen:

  1. Bij het rondneuzen op je blogje herkende ik de prijsetiketjes van opnieuw&co ... jij woont in mijn buurt! Mortsel, Borsbeek, allemaal "dees kanten"! en dan ontdekte ik ... 4 eigen kinderen en 3 pleegkinderen ... wauw, wat een mooi en groot gezin! Waar vind jij nog vrijetijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelfs 5 eigen kinderen......en binnenkort komt er NOG een extra pleegkind bij!
      En vrije tijd.....s avonds als het kroost te bed ligt dan is het mijn vrije tijd....
      :)

      Verwijderen
    2. Oei, ik had er eentje misteld ... Chapeau hoor! Ik zou steenkapot neervallen eens ze allemaal in hun bed liggen, denk ik ...

      Verwijderen
  2. Hahahahahaha niet te geloven... ik zeg niks... mijn tijd komt vast nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ik keek even alleen naar het nummertje. Las over de niesziekte heen, da's niet grappig... sterkte met het poezenbeest!

      Verwijderen
  3. Ah veel beterschap voor Noodles! Niet gek dat je dan niet aan naaien bent toegekomen, maar het dekentje (naja eigenlijk meer deken ;-) ) is weer prachtige geworden. Mooie stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer niks, maar ik blijf erin geloven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noedels, beterschap!!

    Tot nu toe 5 nummers van mijn kaart af kunnen strepen....nog even doorgaan dus, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap voor de Noodles (toffe naam!)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel beterschap voor de poesnin!
    En nog eentje bij, spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier heb ik 4 van onze kittens met de niesziekte. Morgen moet ik nog eens naar dierenarts, want die oogskes ocharme toch... en ja ge zijt er een tijdje mee bezig, 2x per dag...
    Tussenstand hier is 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die poezen zien we bijna even graag als onze kindjes.
    Die van ons krijgen alle 3 elk jaar een preventieve injectie (tegen de niesziekte) en als ge ze dan zielig bij de dierendokter ziet zitten met ingedoken rug, vraagt ge u af waarom die beestjes toch elk jaar weer meesleuren want ik begon de indruk te krijgen dat die niesziekte een fabeltje is om klanten bij de veterinair te krijgen. Maar blijkbaar bestaat het dan toch echt.

    Onze Lou mankt momenteel al drie dagen. Verder is hij kiplekker. Ik zie helemaal niets aan zijn poot en zit me ook af te vragen of het vanzelf goed komt of dat ik hem toch best eens ter controle meepak. Wat een gedoe.

    Allez, hopelijk gaat het vlug weer goed met jullie noodles. Flink snorren is al een begin en eten ook. Dat komt zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaa mijn tweede nummerke!!! Arme Noodles! Wel altijd goed de handen wassen na het uitkuisen van de oogskes he, want dat kan ook bij mensen overgaan, dus opletten met de kinders!

    Maar niesziekte, daarvan herstellen ze meestal wel! Dus Noodles, veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen