zaterdag 11 mei 2013

Moeilijk stofke....




POLYESTER-KATOEN
Het blijft toch wat wringen zene .....

Ik probeerde gisteren toch nog eens een jurkske te maken uit die stof....
.....het is niet super!
Bovendien ziet ge het beleg door de stof heen ...
...maar dat is natuurlijk geheel en al aan mezelf te wijten!

Misschien moet ik er maar gewoon rimpelrokskes mee maken....
...simpele, zoals het kabouterrokje...
Pleegtoertje 1 kan gerust nog wat rokskes gebruiken!
:)





Dit is ne foto uit een eerdere blogpost.....
( maaksel met hetzelfde stofke)
Gewoon.....zodat jullie dat mooie printje nog een kunnen bewonderen!
;)



11 opmerkingen:

  1. Waar haal je toch al die energie en zin vandaan om al die mooie kleertjes te maken...chapeau zeg :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het printje is idd geweldig !
    Ik geloof dat wel niet, dat er één van uw kinderen niet genoeg kleren zou hebben.... Dat maakt ge uw eigen wijs......
    Maar maak jij soms ook eens iets voor jezelf ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn kinders groeien als kool en sommigen onder hen verslijten nogal snel!

      En nee....ik maak NOOIT iets voor mezelf ( van kleding dan he!)....'k heb een moeilijk model....ik draag ook alleen maar een rok of jurk als het SNIKHEET is( en voor de rest altijd een jeansbroek)......ik heb echte spillebeentjes!
      :)

      Verwijderen
  3. je kan er ook een rok voor jezelf van maken of een losse top. want het is inderdaad een schoon printje op de stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hé, ben bezig met de knikkerzakjes. er komen er vanavond 7 uit de machine gerold. ik stuur ze later op. tot hoe lang kan ik ze sturen? of liefst snel???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super!
      :)

      In Januari worden de volgende lading dozen gevuld en verscheept, dus tegen dan zou het heel fijn zijn....en anders zijn ze voor de volgende lading!
      :)

      Verwijderen
    2. aaah, volgende week heb je ze. nog tijd zat dus.

      Verwijderen
  5. Ik vind het toch wel leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zonde dat het zo een moeilijke stof is, want zo'n schoon printje ...

    BeantwoordenVerwijderen