vrijdag 22 maart 2013

Post-plezier.....post-perikelen





Gisteren zat er een pakje in de brievenbus,
....een pakje voor mij!
????

Ik had toch niets gewonnen....?
Ik had toch geen SWAP lopen.....?
Ik had toch niets besteld.......?


Nee hoor....het was een kadootje van haar
.....een bedankje voor de stofjes die ik haar eerder stuurde
( zij vond een bepaald stofje mooi dat nergens meer te krijgen is en dat ik toevallig nog op voorraad had liggen.....dus stuurde ik haar dat op, zodat zij daar iets prachtig van kan maken!
....en dan kunnen wij daar allemaal van genieten op haar blog!)
:)

Nu
Ik geef heel graag kadootjes, en ik hoef daar echt niets voor in ruil!
Maar ik ben er natuurlijk wel SUPERBLIJ mee!!!
:)






Zie ne keer hoe schoon allemaal.....
:)
Twee hele mooie clutchen
EN
Een heel mooi retro-kaartje
( nu moet ik dus dringend op zoek gaan naar zo'n kaartenmolen voor op de kast....
...gewoon om al die mooie kaartjes die ik al heb gekregen tentoon te stellen....
....dan kan ik daar elke dag van genieten!)
:)


SUPERBEDANKT SOFIE!!!!





En vandaag.....
...bracht de postbode dit pakje!
??????

Hela.....
....das mijn eigen pakske dat ik naar de winnaar van de retro-giveaway had gestuurd!
Ze liet me al weten dat het pakje nooit was aangekomen...
En ik beloofde haar al een nieuw pakket als het de komende week niet bij haar zou zijn!
....
Maar
...het is dus terecht!!!
Blijkbaar was het bij haar toegekomen toen ze niet thuis was,
...en het briefke om het pakje bij de post af te halen is ofwel
....niet achtergelaten
......verloren gegaan tussen andere post

...




Maar kijk nu toch eens.....
Het lijkt wel alsof ze er een potje mee gevoetbald hebben!
...gelukkig zat er niets breekbaars in...





Dus...
ALFONSIENE

Ik stuur het pakket naar je toe...
...tweede keer goede keer!?

Maar ik zal het eerst eventjes terug inpakken he!
;)

10 opmerkingen:

  1. ooo jij krijgt je post tenminste terug gestuurd als het niet aankomt. Ik heb al drie pakjes die ergens bij een postwerknemer zitten denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo jammer zeg!
      Ik post zulke paketten steeds met een secur-etiket......dan zou je normaalgezien zeker moeten zijn dat het aankomt of terugkomt!
      :)

      Verwijderen
  2. wat heb je een leuke dingetjes terug gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende stof. Zo vrolijk. En uiteraard (hoe kan het ook anders) : prachtige clutchkes.

    Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kreeg je het retour terug dan.
    Ik onlangs ook eens voorgehad, ik kreeg het terug omdat de huisnummer niet correct was... uiteraard was dat wel zo, en ik ging naar de post vertelde het verhaal en ze hebben het opnieuw aangeboden (ik moest dus niet nog eens betalen, al goed want het klopte echt wel) en dan kwam de post wel gewoon goed aan... soms toch raar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En we zijn opnieuw in blijde verwachting :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het direct naar de post brengen .....normaal hebt ge't dan maandag!
      Ga maar langs de brievenbus zitten dan...;)

      Verwijderen
  6. Jij gelukzak :) Zo'n schoon Elisanna-cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om te geven hé. :-) maar ook leuk om te krijgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tasjes! Wat zal je blij zijn met je Elisanna clutchen! Of zijn ze al in gepikt door een van de Toertjes?

    BeantwoordenVerwijderen